κεφάλαιο 12

184 14 6
                                    

?- αυτό ήταν τώρα την γάμησε.

Γυρνάμε και βλέπουμε τον......

Έρικ μαζί με τον μαλφοϋ.

Λ- Έρικ ηρέμησε σε παρακαλώ.

Ε- δεν ακούω τίποτα τώρα θα δει το μαλακισμενο που τόλμησε να παίξει μαζί σου ... μπορεί να σε ξέρω μόνο 2 μέρες αλλά είσαι η αδερφή μου και δεν θα το ανεχτώ.

Λ- λοιπόν κοιτάμε λίγο.... κάνεις δεν έπαιξε μαζί μου και δεν το πλήρωσε...δεν χρειάζεται να ανακατευτεις.

Ε- ναι καλά περίμενε να μείνω με σταυρωμένα χέρια.

Είπε και άρχισε να τρέχει...

Γαμω γιατί τρέχει τόσο γρήγορα?

Πήγε εκεί που ήταν ο Στέφαν.

Βλέπω δεν κράτησε πολύ το ξόρκι μου κρίμα....

Άρχισε να τον βαράει με δύναμη μέχρι που μάτωσε.

Εγώ προσπαθούσα να τους χωρίσω αλλά δεν τα κατάφερα.

Μετά ήρθε ο μπλεϊζ και ο μαλφοϋ και απομακρύναν τον Έρικ από εκεί.

Λ- ΣΟΥ ΕΊΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΎΕΣΑΙ ΣΕ ΘΈΜΑΤΑ ΔΙΚΆ ΜΟΥ.

Ε- ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΊΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΉΣΩ ΝΑ ΠΕΡΆΣΕΙ ΈΤΣΙ.... ΕΊΣΑΙ Η ΑΔΕΡΦΉ ΜΟΥ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΌΜΟΥΝ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΈΝΑ ΧΈΡΙΑ.

αυτό που είπε ήταν πολύ γλυκό.

Τον πείρα αγκαλια και άρχισα να κλαίω.

Ε- παιδιά βγείτε λίγο έξω θέλω να μιλήσω με την Λίντια.

Μπ- ναι.

Είπα και βγήκαν έξω.

Ε- τόσο καιρό έχασα τα πάντα από εσένα εχθές σε βρήκα και σε αγάπησα από το πρώτο λεπτό δεν μπορώ να σε βλέπω λυπημένη....και νιώθω ποτέ είσαι όσο δυνατή και να δείχνεις ξέρω ότι είσαι ευαίσθητη.

Λ- Έρικ σε ευχαριστώ πολύ που με υπερασπίστηκες δεν το έχει ξανά κάνει κάνης αυτό για εμένα.

Ε- τώρα είμαι εγώ εδώ μικρή μου και δεν θα αφήσω ποτέ ξανά να παίξει κάποιος με αισθήματα σου.

Μείναμε για λίγο αγκαλιά και του έλεγα τα πάντα για το τι έγινε με κάθε λεπτομέρεια...

Μετά από ώρα ήρθαν και τα παιδιά.

Μπ- τι λέτε θα πάμε στο παιχνίδι το σημερινό?

Λ- εννοείτε.

Ε- ποίο παιχνίδι?

Λ- ναι κάθε δεύτερη Κυριακή του μήνα μαζευόμαστε όλοι οι Slytherin στον κοινόχρηστο χώρο και παίζουμε θάρρος ή αλήθεια.

Ε- ααα οκ τότε πήγαινε να ετοιμαστείς θα τα πούμε μετά.

Λ- οκ τα λέμε.

Μπ- μπάι.

Να και τέταρτο κεφάλαιο σήμερα....

the heiress of the foundersOnde histórias criam vida. Descubra agora