Βγαίνω από το δωμάτιο της βλαμμένης...
Καθώς πήγαινα στο δωμάτιο μου βλέπω μια Λίντια να είναι μεθυσμένη και να παραπατάει....
Με ένα μπουκάλι βότκα το οποίο ήταν άδειο τώρα στα χέρια τής....
Ντ-τι κάνεις εσύ τέτοια ώρα εδώ?
Με κοίταγε για λίγα δευτερόλεπτα λες και ήμουν άγνωστος....
Λ- γιατί με παρατησες?.....μην την παντρευτείς ντρακο....σε παρακαλώ....
Είπε και άρχισε να κλαίει....
Δεν το μπορώ αυτό ρε γαμωτο να είναι μπροστά μου και να καίει για εμένα και να μην μπορώ να την πάρω αγκαλιά....
"Και ποιος σε εμποδίζει από να την πάρεις?"
Ατσα μυαλό το υποσυνείδητο....
" Είδες είδες..."
Είδα είδα....
Την πήρα αγκαλιά και την πήγα στο δωμάτιο μου μην μας δει και κανένας....
Ντ- λοιπόν άκου κάνε λίγο ησυχία τώρα...
Λ- σςςςςςς
Μου λέει ένω βάζει το δάχτυλο της μπροστά από το στόμα τής....
Την έβαλα στο δωμάτιο και την έβαλα να καθήσει στο κρεβάτι....
Ντ- θες να μου πείς γιατί ήπιες?
Λ- ναι για εσένα....
Ντ- για εμένα γιατί?
Λ- γιατί ντρακο είσαι το μόνο άτομο που αγαπώ και με πρόδωσε με την φίλη μου...και σαν να μην έφτανε αυτό μου λέτε ότι παντρεύεστε.... ντρακο σε αγαπώ.....
Σαστισα δεν μου το έχει πει κανένας άλλος εκτός από την μητέρα μου.
Ντ- Λίντια και εγώ σε αγαπώ....την Σαμάνθα την παντρεύομαι γιατί με αναγκάζουν....ο πατέρας μου μου κατέστρεψε την ζωή με έκανε θανατοφαγο χωρίς να θέλω και τώρα με αναγκάζουν να παντρευτώ την Σαμάνθα αλλιώς..... αλλιώς θα μας σκοτώσουν και τους δύο....
Είπα και άρχισα να κλαίω.....
Lidia POV.
Τελικά το κόλπο εποιασε....
Το να κάνω την μεθυσμένη με βοήθησε να του μιλήσω....
Αλλά αυτά που μου είπε....
Δεν αντέχω να τον βλέπω άλλο έτσι...
Λ- μην ανησυχείς αγάπη μου θα το περάσουμε μαζί όλο αυτό....
Ντ- Λίντια....δεν είσαι μεθυσμένη?
Λ- όχι όχι όχι δεν είμαι το έκανα απλός για να μάθω τι συμβαίνει.... ντρακο σε αγαπώ και δεν θα αφήσω κανέναν να μας χωρίσει....
Ντ- Λίντια μου έλειψες...
Λ- και εμένα...
Αρχίσαμε να φιλιομαστε....
Μετά με έριξε πίσω στο κρεβάτι και άρχισε να με φιλάει καθώς έρχονταν από πάνω μου.... άρχισε να μου φιλάει το λαιμό καθώς εγώ του ξεκουμπονα το πουκάμισο.... μετά μου έβγαλε την μπλούζα και το σουτιέν.... όπως και το παντελόνι και το εσώρουχο.... άρχισε να γλείφει την μία ρογα μου και να παίζει με την άλλη καθώς το άλλο του χέρι χάιδευε την περιοχή μου.... μετά από λίγο έβαλε ένα δάχτυλο μέσα και άρχισε να το κουνάει.... μετά έβαλε και άλλο....και άλλο ....και άλλο.... και άλλο μέχρι που είχα μείνει με 4 δάχτυλα μέσα μου εγώ να ουρλιάζω από ηδονή και αυτός να το ευχαριστιετε.... μετά από λίγο έκανα την μέση μου τόξο και τελείωσα στα δάχτυλα τού....τα έγλειψε και ήρθε στο αυτί μου....μου το πιπηλησε και μου είπε "ΜΜΜ έχεις πολύ ωραία γεύση μικρούλα μου" μετά έβγαλε το παντελόνι και το εσώρουχο...
"Άμα σε πονέσω πες μου" τού εγναιψα θετικά και τον έβαλε σιγά σιγά μέσα τού... όταν μπήκε ολόκληρος μέσα μου έμεινε λίγο για να συνηθίσω το μέγεθος και μετά άρχισε να μπαινοβγαίνει σιγά σιγά εγώ ένιωθα ένα τσούξιμο αλλά μετά έγινε απολαύσει.... μετά τελείωσε μέσα μου....Ξάπλωσε δίπλα μου και δεν μιλάγαμε μέχρι να συμφωνήσουμε τις ανάσες μας...
Ντ- επιτέλους....
Είπε και με κοίταξε...
Λ- τι επιτέλους?
Ντ- επιτέλους έκανα σεξ με ανοιχτά τα μάτια....
Λ- γιατί?
Ντ- τις άλλες φορές πάντα έκλεινα τα μάτια μου και σκεφτόμουν την καλύτερη... τώρα όμως είχα την καλύτερη....
Χαμόγελασα και τον φίλησα....
Ντ- εσένα πως σου φάνηκε?
Λ- τι να σου πω δεν είχα να συγκρίνω...
Τότε αυτό ανασηκώθηκε και με κοίταξε
Ντ- δηλαδή ήμουν ο πρώτος σού?
Λ- ναι...
Μου χαμογέλασε και με πήρε αγκαλιά...
Και έτσι κοιμηθήκαμε....
Αχχχ επιτέλους τα βρήκαν για να δούμε τι θα γίνει με την Σαμάνθα....
Να πω κάπου εδώ ένα ευχαριστώ σε όλους όσους διαβάζετε την ιστορία για από ότι είδα έχουμε φτάσει 1,72κ προβολές ευχάριστω πάρα πολύ για την στήριξη σας και για τα λαικ που πατάτε και για τα σχόλια τα οποία μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω....
VOCÊ ESTÁ LENDO
the heiress of the founders
FantasiaΗ πρωταγωνίστρια του βιβλίου μας είναι η Λίντια Γκίλμπερτ. Είναι 16 χρόνον. Και ζεί στους δρόμους αφού δεν έχει γνωρίσει ποτέ τους γονείς της αλλά ούτε έχει κανένα συγγενή. Μια συνηθισμένη μέρα που η Λίντια έψαχνε τρόπους για την επιβίωση της ένας μ...