Ντ- πώς και σου αρέσουν τόσο πολύ τα φίλτρα?
Σ- εμμμ...δεν ξέρω.... βασικά είναι 2 οι λόγοι....
Ντ- θέλεις να μου πεις?
Σ- εμμμ ναι δεν έχω θέμα.... βασικά το πρώτο είναι επειδή είναι ενδιαφέρον το μάθημα και....ο δεύτερος είναι επειδή από όσο μου έχει πει η μαμά ο μπαμπάς μου ήταν πολύ καλός στα φίλτρα.... μάλιστα είναι και καθηγητής...
Ντ- θέλεις να του μοιάσεις?
Σ- δεν ξέρω πώς είναι αλλά από την μαμά ξέρω ότι είμαστε ίδιοι και στην εμφάνιση αλλά και στον χαρακτήρα....δεν τον έχω γνωρίσει αλλά θέλω να του μοιάσω γιατί από αυτά που έχω ακούσει είναι σπουδαίος και είμαι υπεριφανος για αυτόν.....
Πωωω με συγκίνησε....
Ο Τομ ποτέ δεν έχει πει ότι είναι υπεριφανος για εμένα....
Χαμογέλασα...
Ντ- εύχομαι να μάθεις ποιος είναι ο πατέρας σου....
Σ- μακάρι αν και έχω κάποια στοιχεία για το ποιός είναι.....
Ντ- αλήθεια...?
Σ- ναι...
Ντ- και ποιός νομίζεις?
Σ- δεν μπορώ να σας πω ακόμα μέχρι να σιγουρευτώ....
Ντ- εντάξει...αλλά θέλω να ξέρεις ότι μέχρι να βρείς τον πατέρα σου μπορείς να έρχεσαι σε εμένα....
Σ- μακάρι να ήσασταν εσείς ο πατέρας μου....
Ντ- αλήθεια θα το ήθελες....
Σ- πολύ...
Του χαμόγελασα... μακάρι να μπορούσα να αφού τα πω όλα....
Θα πρέπει να μιλήσω με την Λίντια δεν γίνεται άλλο αυτό....
Αφού τελειώσαμε τα φίλτρα πήγα να μιλήσω στην Λίντια....
Ντ- Λίντια....
Λ- έλα τι ήθελες?
Ντ- θέλω να μιλήσουμε για τον σκορπιους....
Λ- ντρακο σε παρακαλώ....σου έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν θέλω να μιλήσω για αυτό το θέμα...
Ντ- εσύ δεν θέλεις αλλά ο σκορπιους?
Λ- τι εννοείς?
Ντ- τι να εννοώ? Ο Σκορπιους θέλει να μάθει και το αξίζει να μάθει....
Λ-όχι ντρακο μια χαρά είναι το παιδί
Ντ- ΓΑΜΩΤΟ ΜΗΝ ΕΊΣΑΙ ΤΌΣΟ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ....
Λ- καταρχάς μην μου φωνάζεις και δεύτερον εγώ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ?
Ντ- ΝΑΙ ΕΣΎ ΠΆΝΤΑ ΉΣΟΥΝ....ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΈΝΑ ΤΗΝ ΠΆΡΤΗ ΣΟΥ ΣΚΈΦΤΗΚΕΣ ΔΕΝ ΜΠΉΚΕΣ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΌΠΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΞΈΡΕΙΣ ΚΆΤΙ ΘΑ ΈΧΕΙΣ ΕΝΑ ΓΙΌ ΜΑΖΊ ΜΟΥ....ΑΛΛΑ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΆΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΊΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΕΕ ΌΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΊΜΕΝΑ... ΑΛΛΆ ΜΗΝ ΦΟΒΆΣΑΙ ΘΑ ΠΆΡΩ ΔΡΑΣΤΙΚΆ ΜΈΤΡΑ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΌ ΜΟΥ ΠΑΙΔΊ.....
Λ- μην τολμήσεις να πείς κάτι στο Σκορπιους....δεν είμαι εγωιστρια απλός ξέρω ότι το παιδί είναι μόνο 16 χρόνον και το μόνο που έχει μάθει καλύτερα είναι να επιβιώνει αλλά άμα μάθει κάτι τέτοιο πίστεψε με δεν θα αντέξει....και όσο για εσένα.... εσύ είσαι πολύ εγωιστής γιατί δεν κατάλαβες ότι έφυγα για να μην βρεθείς σε κινδύνο στο δωμάτιο σού εκείνη την μέρα είχα έρθει για να σου πω ότι είμαι έγκυος αλλά με πρόλαβε η άλλη και κατάλαβα ότι καλύτερα να παντρευτείς αυτήν θα είσαι πιο ευτυχισμένος....
Ντ- μα εγώ για να είμαι ευτυχισμένος πρέπει να έχω εσένα δίπλα μου....
Λ- άσε με να τελειώσω....και μην νομίζεις ότι ήταν εύκολο να παρατήσω το μόνο σπίτι που είχα ποτέ μου την κολλητή μου τους φίλους μου τον δίδυμο αδερφό μου την μεγάλη μου αγάπη για να είσαι ασφαλής εσύ... άμα αυτό πιστεύεις ότι θα το έκανε μια εγωιστρια τι να σου πω πάω πάσο....
Ντ- ναι αλλά μετά τον πόλεμο δεν νοιάστηκες καθόλου.... ούτε ένα γράμμα δεν σου λέω να γυρίσεις πίσω αλλά ούτε ένα γράμμα....
Λ- έστελνα σε όλους και τα δικά σου νέα τα καθένα από την νονά μου....τον μοναδικό συγγενή που έχω μετά τον Έρικ....
Ντ- και αυτή από πού με ξέρει..?
Λ- αυτή σε ξέρεις επειδή.....
Χελοοοο τι κάνετε ελπίζω να είστε όλοι καλά....
Λοιπόν αν θέλετε πάτε να διαβάσετε την καινούρια ιστορία μου.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
the heiress of the founders
FantasiaΗ πρωταγωνίστρια του βιβλίου μας είναι η Λίντια Γκίλμπερτ. Είναι 16 χρόνον. Και ζεί στους δρόμους αφού δεν έχει γνωρίσει ποτέ τους γονείς της αλλά ούτε έχει κανένα συγγενή. Μια συνηθισμένη μέρα που η Λίντια έψαχνε τρόπους για την επιβίωση της ένας μ...