season 2

165 10 12
                                    

Έχουν περάσει 16 ολόκληρα χρόνια από την τελική μάχη....

Η Λίντια αν και η ποιο δυνατή μάγισσα έχοντας τίς δυνάμεις των ιδρυτών δεν πήρε μέρος στην μάχη καθώς έφυγε από το Hogwarts λίγο πριν για να είναι σίγουρη για την ασφάλεια του γιού τής...

Γέννησε και έμεινε στην Γαλλία και σπούδασε στο σχολη μπομπατομ....και έγινε καθηγήτρια D.A.T.A.

Δεν παντρεύτηκε αν και είχε πολλές ευκαιρίες.... αυτή παρέμεινε πιστή στον γιό τής σκορπιους Γκίλμπερτ και στον πρώτο και μεγαλύτερο έρωτα της ντρακο μαλφοϋ....

Ο ντρακο σε αντίθεση με την Λίντια προχώρησε την ζωή του μετά την ήττα του Βόλντεμορτ... έγινε καθηγητής φίλτρων και ζεί μια βαρετή ζωή με επάγγελμα καθηγητής φίλτρων στο Hogwarts και πλάι του τον γιό του Τομ μαλφοϋ και την γυναίκα που ποτέ δεν αγάπησε Σαμάνθα ριντλ.....

Η Σαμάνθα έγινε καθηγήτρια ιστορίας της μαγιάς....και ζεί ευτυχισμένη με τον άντρα της ντρακο και τον γιό τής Τομ μαλφοϋ....

Η Μπέλ παντρεύτηκε τελικά τον Φρεντ και έγινε καθηγήτρια μεταμορφώσεις ενώ έχει 2 παιδιά την Αντζελίνα και την Λίζα Γουέσλεϊ είναι δίδυμα....αν και έχει την οικογένεια της και είναι μια χαρά της Μπέλ της λείπει πάρα πολύ η καλύτερη της φίλη η Λίντια....

Ο Φρέντι έχει ένα μαγαζί για τρικ μαζί με τον δίδυμο αδερφό του Τζορτζ και είναι ευτυχισμένος καθώς έχει σύζυγό την κοπέλα που ερωτεύτηκε από το σχολείο και τα δύο παιδάκια τού.....

Ο μπλεϊζ ξανά έγινε κολλητός του ντρακο και παντρεύτηκε την Πανσυ έχουν ένα παιδάκι τον Κέβιν ζαμπινι είναι υπάλληλος στο υπουργείο. αν και πληγωμένος από τον κολλητό του αποφάσισε μετά τον πόλεμο να του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία και πιστεύει ότι είναι από τις πιο σωστές επιλογές που έχει πάρει στην ζωή του.

Ο Έρικ έφυγε στο εξωτερικό και παντρεύτηκε την υπουργό μαγείας στο Περού δεν γνωρίζουμε περίπτερο λεπτομέρειες για την ζωή του....

the heiress of the foundersOnde histórias criam vida. Descubra agora