Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον μαλφοϋ....
Με μια βαλίτσα στα χέρια....
Ποιος με βασανίζει..?
Ποιός μου κάνει πλάκα..?
Λ- τι θές?
Ντ- να περάσω?
Λ- λέγε τι θες και γιατί κρατάς βαλίτσα?
Ντ- και ξανά λέω να περάσω?
Λ- σε ρώτησα κάτι....
Ε- είναι καλεσμένος μου Λίντια Άστον να περάσει....
Γύρισα και κοίταξα τον Έρικ με δολοφονικό βλέμμα...
Ενώ ο άλλος πέρναγε μέσα...
Λ- θα μπορούσες να με ρωτήσεις....
Ε- δεν βρίσκω τον λόγο....
Λ- ίσως επειδή μένω και εγώ σε αυτό το σπίτι....
Ε- εμμμ και?
Λ- θα προτιμούσα να με ρωτήσεις για τον ποιόν θα φέρνεις στο σπίτι....
Ντ- παιδιά άμα ενοχλώ τόσο να φύγω.
Ε- δεν έχεις να πάς πουθενά είσαι ΔΙΚΌΣ ΜΟΥ καλεσμένος....
Λ- έτσι το πάς?
Ε- ναι έτσι...
Λ- πολύ καλά....
Είπα και ανέβηκα γρήγορα τις σκάλες μπήκα στο δωμάτιο μου και χτύπησα με δύναμη την πόρτα....
Έτσι είναι οκ....
Πήρα ένα χαρτί και μια πένα...
Αγαπητέ Σέντρικ
Ελπίζω να είσαι καλά και να μην μου έχεις θυμώσει για το σκηνικό με τον ηλίθιο τον Έρικ προσπάθησα να σας χωρίσω αλλά μου ήρθε μια μπουνιά στην μύτη και δεν μπόρεσα...
Αλλά σου στέλνω και για κάτι άλλο....
Εάν θέλεις να σπάσεις τα νεύρα του ηλίθιου έλα απόψε από το σπίτι για βραδινό έχει έρθει και ο ξανθομπουμπουνας και δεν νιώθω πολύ άνετα οπότε θέλω ένα φίλο στο πλευρό μου και εσύ είσαι ο κολλητός μου οπότε...
Φυσικά και δεν σε πιέζω εάν δεν θέλεις καταλαβαίνω.....
Αυτά ήθελα να σου πω στείλε μου την απάντηση σού...
Φιλάκια η καλύτερη κολλητή
Του κόσμου Λίντια ΓκίλμπερτΤο τύλιξα και το έβαλα σε ένα φάκελο και το έδωσα στην τρουφιτσα ( την κουκουβάγια μου) και έφυγε...
Κάθομαι στο κρεβάτι και διαβάζω ένα βιβλίο ενώ περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία την απάντηση του σεντ.
Μετά από λίγη ώρα η κουκουβάγια μου επέστρεψε με ένα γράμμα στο πόδι της.
Το άνοιξα και ήταν από το Σέντρικ.
Αγαπητή Λίντια.
Φυσικά και δεν σου κρατάω κακία βρε και να ήθελα δεν μπορώ αλλά και πάλι δεν θέλω....
Όσο για την πρόσκληση σου δέχομαι γιατί εκτός του ότι με χρειάζεσαι θέλω να σπάσω Πλάκα με τα μούτρα του αδερφού σου και του μαλφοι.
Για αυτό τα λέμε εκεί ετοιμάζομαι και έρχομαι..
Με μεγάλη αγάπη
Ο καλύτερος κολλητός του κόσμου
Σέντρικ ντιγκορι.Πόσο χαίρομαι που δεν μου κρατάει κακία και πιο πολύ που δέχτηκε να έρθει.
Κατεβαίνω στην κουζίνα και ήταν και οι άλλοι δύο εκεί...
Ε- άκου λιντ Συγνώμη που δεν σε ενημέρωσα....
Δεν τον άφησα να τελειώσει...
Λ- πρώτον για εσένα είμαι Λίντια το λιντ κομμένο... δεύτερον δεν πειράζει αφού είναι σπίτι σου μπορείς να κάλεσεις όποιον θέλεις χωρίς να με ρωτήσεις....
Αλλά επειδή είναι και δικό μου σπίτι ισχύει και για εμένα αυτό και για αυτό κάλεσα έναν φίλο μου...Ε- τι? Ποιόν φίλο σου?
Λ- κάνε λίγη υπομονή θα δείς....
Χτυπάει το κουδούνι...
Λ- ααα να έφτασε και ο καλεσμένος μου...
Πάω να ανοίξω και έρχονται και αυτοί από πίσω τώρα θα δουν....
Ανοίγω και......
Τι κάνετε?
Ελπίζω να σας άρεσε....
VOCÊ ESTÁ LENDO
the heiress of the founders
FantasiaΗ πρωταγωνίστρια του βιβλίου μας είναι η Λίντια Γκίλμπερτ. Είναι 16 χρόνον. Και ζεί στους δρόμους αφού δεν έχει γνωρίσει ποτέ τους γονείς της αλλά ούτε έχει κανένα συγγενή. Μια συνηθισμένη μέρα που η Λίντια έψαχνε τρόπους για την επιβίωση της ένας μ...