13.BÖLÜM: "Bebek"

496 57 5
                                    

FerBel'ciler bu bölümü beğendi :) jhfsdkshjahjsdhja

Ertesi gün...

Yazardan...
Kıvılcım'ı ölümü herkesi derinden etkilemiştir. Hastanede sessizlik hakimdir. Kimse pek iyi bir halde değildir. Beliz, kadın doğum bölümündeki bebeklerin erken doğumdan sonra alındıkları ünitelere camın arkasından bakıyordu. O hala şoku atlatamamıştı. Malum olaydan beri ne konuşmuş ne de uyumuştu. Ferman onun her zaman yanındaydı. Şimdi ise ameliyata girmek zorunda kalmıştı. Beliz ise bu sırada kardeşinin yanına gelmişti. Kardeşinin... Yaklaşık yarım saattir ayakta cama yaşlanmış öylece Kıvılcım'ın bebeğine bakıyordu. Tam dalmışken bebeklerin olduğu odanın cam kapısı açılır ve içeriden Gülderen çıkar. Gülderen Beliz'i görür ve yanına doğru ilerler. Beliz de onu görünce duruşunu dikleştirir.

BELİZ: Bebek iyi değil mi Gülderen?  Sağlığında bir sorun yok.

Sesi biraz kısık çıkıyordu çünkü çok yorgundu. Fazlasıyla hem de. Gülderen başını sallar.

GÜLDEREN: İyi merak etme. Asıl sen iyi misin Beliz? Çok yorgun ve solgun görünüyorsun.

BELİZ: Nasıl olayım? Hala olanlara inanamıyorum. Her şey birden oldu.

Beliz gözlerini bebekten ayırmıyordu. Gülderen elini destek verircesine Beliz'in omzuna koydu.

GÜLDEREN: Haklısın tabii ki de. Ama dayanman lazım. Güçlü olman lazım. Artık bir kızın var...

Der gözleri ile bebeği işaret ederek. Ve sonra oradan ayrılır.

BELİZ: Merhaba bebek. Keşke seninle böyle tanışmasaydık. Keşke yanında annen de olsaydı... (Derin bir iç çeker) Biliyor musun aslında biz annenle pek anlaşamazdık. Ama bu seninle anlaşamayacağımız anlamına gelmiyor. (Beliz elleriyle oynamaya başlar ve ellerine bakıyordur) Aslında azıcık korkuyorum... Doğrusunu söylemek gerekirse çok korkuyorum. Sen benim öz çocuğum değilsin...Seni ben doğurmadım... Üstelik annenle sana hamile olduğu için çok kavga ettik. Sakın yanlış anlama.(der telaşla) Seni istemediğimden değil. Sadece bana yalan söylediği için tartıştık.  Acaba yine de ben sana annelik yapabilir miyim ? Tek başıma senin ailen olabilir miyim ki?

FERMAN: Tek başına olduğunu kim söyledi ?

Der Ferman ve arkadan yaklaşıp Beliz'e sarılır. Kafasını onun boynuna yaslar.

BELİZ: Tek başıma değil miyim?

FERMAN: Değilsin. Ben varım. Sen hiç bir zaman yalnız değilsin sevgilim. Ben her zaman senin yanındayım. Tamam belki bu bebek bizim öz çocuğumuz olmayabilir... Ama biz onun annesi, babası olabiliriz. Beraber bunun da üstesinden geliriz. Sen üzme canını. Tamam mı?

Beliz başını sallar ve "Tamam" der. Ferman yüzünü Beliz'e çevirir.

FERMAN: Hadi biraz dinlen, uyu.

BELİZ: Uyuyamıyorum ki.

FERMAN: En azından denesen? Başına bir şey gelecek diye korkuyorum. (der yumuşak bir ses tonu ile)

BELİZ: Peki.

der Beliz ve  tam yürümeye başlayacakken başı döner ve düşecek gibi olur. Hemen Ferman'a tutunur. Ferman da bu durumu fark eder.

FERMAN: Beliz!

der korku dolu bir sesle. Ve hemen Beliz'i yanlarında bulunan sandalyeye oturtur. Kendisi de önüne eğilir. Beliz başı döndüğü için gözlerini sıkıca kapatmıştır.

FERMAN: Beliz duyuyor musun beni? Beni duyuyor musun?!

Beliz fısıltı şeklinde "Evet" der. Ve başının dönmesi azaldığı için gözlerini açar. Ferman hızlıca bir muayene eder. Sonra da Beliz'in gözlerinin içine bakar.

AŞKIN MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin