14.BÖLÜM:"Sonsuz Güven"

625 47 13
                                    

Keyifli okumalar 💙

Lütfen yorum yapın ki ne düşündüğünüzü bileyim 💙

Yazardan...

Acilin ortasına gelmişlerdi. Herkes acildeydi. Tanju Hoca, Adil Hoca. Başka branşlardan da doktorlar vardı. Kadın Doğumdan Gülderen Hoca gibi. Hatta Beliz Hanım bile vardı, o da ekibine bakmaya gelmişti. Ferman Beliz'i görür.

FERMAN: Beliz bir şey mi oldu ?

BELİZ: Yok bir şey olmadı. Sadece ne durumdasınız diye bakmaya geldim.

Ferman Beliz'e tamam anlamında göz kırpar. O sırada Adil Hoca,

ADİL: Ferman çekil de bıçak hastanın neresine gelmiş bakayım.

Ferman kenara geçer. Adil Hoca hastayı görünce hayatının şokunu yaşar. Kaskatı kesilir. Bunu diğerleri de fark eder.

ALİ: Hocam iyi misiniz?

Beliz durumdaki garipliği fark eder ve hastaya göz ucuyla bakar ama bu kısa bakış bile onun şok olmasına yetmişti.

ADİL: Ferda?!

FERMAN: Hocam tanıyor musunuz?

ADİL: Kızım...

FERMAN: Anlamadım?

BELİZ: Öz kızı... Adil Hocam'ın öz kızı!

Oradaki herkes büyük bir şok yaşıyordu.

O sırada monitörden o kötü ses gelir.

ALİ: Hocam satürasyon düşüyor. Nabız ise 55 ve daha da düşmekte.

FERMAN: Haydi acil ameliyata! Haydi! Ali siz hemen hazırlanmaya başlayın ben geliyorum.

ALİ: Adil Hocam?

FERMAN: Ben halledeceğim git sen.

ALİ: Tamam.

der nefes nefese Ali ve ameliyathaneye doğru koşmaya başlar. Ferman'da hemen Adil'in yanına gelir.

FERMAN: Hocam! Hocam beni duyuyor musunuz?

Adil'den ses gelmez çünkü hala olayı idrak edememiştir. Ferman, Adil'in iki adım uzağında olan Beliz'e bakar. Onunda Adil Hoca'dan bir farkı yoktur.

FERMAN: Beliz!

Beliz'den de ses gelmez. Ferman bu sefer daha yüksek bir sesle "Beliz" der. Beliz ise bu sese irkilir ve Ferman'a bakar ardından ise Adil Hoca'ya bakar. Sonra olanlar kafasına dank eder ve Adil Hoca'nın yanına koşar.

FERMAN: Beliz, benim o kızın ameliyatına girmem lazım.

BELİZ: Ta- Tamam. Sen gir ameliyata.

Beliz'den...

Ferman hızlıca yanımızdan ayrıldığında ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ben de şoktayım. Yıllar sonra ilk defa Ferda'yı görmüştüm. Hem de bu halde. Adil Hoca hala bir tepki bile vermemişti. 

BELİZ: H- hocam! Beni duyuyor musunuz? Bir şey söyleyin lütfen!

Adil kafasını kaldırır ve Beliz'e bakar.

ADİL: Kızım...

der ve kendini yere doğru bırakır.

BELİZ: Adil hocam!!! Çabuk buraya bakın!

diye etrafına seslenir. Bu sırada Tanju onları fark eder. Bir kaç tane hemşireye Adil Hoca'yı gösterir ve yanına gitmelerini söyler ardından hızlıca onların yanına gelir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin