12.BÖLÜM: "Kıvılcım"

685 53 17
                                    


Merhabalar... İlk defa bir bölüm bu kadar hızlı geldi jsjsjs.
Size bu kadar hızlı bölüm atmamım sebebi,
Bu günün benim Doğum günüm olması ama muhtemelen ben bu bölümü atana kadar doğum günüm geçecek. Ve artık iki yeni karakterimiz var. Geçen bölüm Doruk gelmişti. Bu bölümde yeni bir karakter geliyor.

 Bu bölümde yeni bir karakter geliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gülderen Ünsal : 28 yaşında.Berhayat Hastanesi'nin kadın doğum uzmanı. Uzmanlığında daha yeni olmasına rağmen işinde oldukça başarılı ve kendinden emin bir kişidir. Mesleğini oldukça severek yapar. Uyumlu birisidir. Ekiple iyi anlaşan kişilerden birisidir. Enerjik ve deli dolu birisidir. Tabii onunda içinde bazı gizli yaralar vardır.(Kızın ismini, kendi ismimi koymama ne demeli peki?)

Hatırlatma:
Doruk ayağa kalkar. "Ben o zaman Tanju Hocanızın yanına gideyim Kara Şimşek."

ALİ: Bana "Kara Şimşek" deme!!!

DORUK: Tamam Kara Şimşek.

Der gülerek.

ALİ: Ya sen ilk günden beni delirteceksin!

Der sinirle Doruk ise sırıtarak oradan ayrılır.

Ali elindeki malzemeleri bırakır. Etrafına bakar. Acilde şu an birkaç hasta vardı. O hastalarla zaten ilgilenen vardı. Saatine bakar.

ALİ: Demir'e bir baksam iyi olucak.

Diye fısıldar kendi kendine ve Demir'in odasına doğru ilerlemeye başlar. Odanın önüne geldiğinde kapıyı çalar.

DEMİR: Gel!

Ali kapıyı açar ve içeriye girer. Bir bakar ki tüm ekip bu odadadır.

ALİ: Herkes buradaymış.

NAZLI: Evet buradayız. Sen çalışıyorsun diye dikkatini dağıtmak istemedim sevgilim.

Nazlı sevgilim deyince Ali gülümser ve utanır.

ALİ: Demir yarın taburcu oluyorsun değil mi?

DEMİR: Evet. Bu günlerde bana çok yardımcı oldun. Sağol Ali.

Der Demir Ali'ye tebessüm ederek. Ali de ona tebessüm eder.

AÇELYA: Ha Ali unutmadan söyleyeyim bugün yeni asistan gelecekmiş, haberin var mı?

ALİ: Evet, hastaneye geldi. Hatta tanıştık bile!

HERKES: Ne ?!

ALİ: Şu anda Tanju Hoca'nın yanında.

DEMİR: Nasıl bir peki?

ALİ: İsmi Doruk. Biraz değişik birisi galiba. Birde çok konuşuyor.
Dediğinde herkes güler.

O sırada odanın kapısı açılır.

Tanju, Ferman ve Ahmet hocaları arkasından da Doruk girer.

AŞKIN MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin