9.BÖLÜM: "Kıskançlık"

901 59 19
                                    

Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar ⭐️

Ahmet'ten ...
Uyuyamıyorum. Bir sağa dönüyorum bir sola dönüyorum ama yine de uyuyamıyordum.  Aklıma o geliyordu. Ela... Ela güzel, iyi kalpli, işinde başarılı bir kadındı. Ona aşık değildim ama yine de gitmesini istemiyordum. Saat gece üçtü. Baloda zaten yorulmuştum. Şimdi uyumazsam herhalde sabah bir hasta odasında uyuyakalırdım. Tam gözümü kapatmıştım ki telefonum çaldı.

Simay Hemşire arıyor...
Telefonu açtım:
AHMET: Efendim Simay.
SİMAY: Hocam, acil gelmeniz lazım. Organ nakli yaptığınız hastada komplikasyon oluştu.
AHMET: Tamam hemen geliyorum.

Dedim ve hızlıca üstümü değiştirdim. Uykum var diyorum hastaneden çağırıyorlar. Evden çıkıp Berhayat'a doğru yola çıktım.

Nazlı'dan...
Sabah gözümü açtığımda zaten uyanma saatimin geldiğini anladım. Elimi yüzümü yıkayıp bir şeyler atıştırdım. Üstüme düz bordo bir t-shirt altıma ise siyah kot pantolon giydim. Eşyalarımı alıp alt kata indim ve zile bastığımda Ali kapıyı açtı.

ALİ: Hemen geliyorum Nazlı.

Diyip çantasını aldı ve kapıyı kapattı. Zaten kısa bir sürede hastaneye vardık.

Asistan odası...
Yazardan...

Asistan beşlisi ve Güneş ile Açelya odada hocaları bekliyordu. Odaya Ferman girdi.

FERMAN: Günaydın arkadaşlar da Ahmet daha gelmedi mi ?

AÇELYA: Hocam, gece Ahmet Hoca'nın hastasında komplikasyon oluştuğu için ameliyat etti. Şimdi de herhalde hastasının yanındadır.

FERMAN: Tamam. Ben bulurum onu. Ali ve Demir benimlesiniz. Geri kalanınız şimdilik acilde dursun, sonra Ahmet çağırır.

HERKES: Tamam.

Ferman'dan...
Asistan odasından çıktım. Arkamdan da Ali ile Demir geliyordu. Elimdeki dosyayı onlara verdim

FERMAN: Sıla Doğan 24 yaşında. Baş dönmesi ve denge kaybı şikayeti ile gelmiş. Vaka sizin, teşhisi siz koyup tedavi seçeneklerini bana anlatacaksınız.

ALİ & DEMİR: Tamam hocam.

FERMAN: Siz hastayı muayene edin ben geliyorum.

Deyip Ahmet'in odasına doğru ilerledim. Muhtemelen odada uyuyakalmıştı çünkü telefonda konuştuğumuzda uykum var diyordu.

Odanın kapısını açtım ve doğru tahmin! Uyuyakalmıştı. Tabi ben normal bir arkadaş gibi
onu sakince uyandırmayacaktım. Yaşasın gıcıklık!

FERMAN: Acil ameliyata! Koş koş koş !!!

Der demez sıçrayarak ayağa kalktı. Anlamamış gözlerle etrafa bakıyordu. Sonra bir anda gözlerini kıstı. Aha şimdi s*çtım.

AHMET: Pislik yapma Ferman ya. Ödüm patladı. Bir anda ameliyathanenin orada uyuyakaldım sandım.

Gülmemek için kendimi zor tutuyordum ki artık dayanamadım ve kahkahayı patlattım.

AHMET: Gülme!

FERMAN: Gülme diyorsun ama kendin gülüyorsun ?

AŞKIN MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin