10.BÖLÜM: "Kaza"

1K 61 12
                                    


İyi okumalar💫

Ve son ambulans geldi. Kapısı açıldı ve hasta sedyeyle aşağı indi. Hastayı görür görmez hepimiz donup kaldık.

FERMAN & AHMET: Ne?!

Yoksa bir aşk daha başlamadan bitmiş miydi? Evet, galiba öyleydi...

ALİ: Demir???

Şu anda şoktaydım, hepimiz şoktaydık. Paramedik bilgileri verince sedyeyle içeri doğru girdik.

ALİ: Hocam iç kanaması var!

FERMAN: Tamam, acil ameliyata! Nazlı sen durumu Açelya'ya sakince anlat.

NAZLI: Hocam ben n-

FERMAN: Nazlı! Anlat. Ameliyatta ben, Ahmet ve Ali olacak.

Başımı sallayıp Açi'yi aramaya gittim.

NAZLI: Selvi abla Açi nerede?

SELVİ: Bilmiyorum da Nazlı senin sesin değişik geliyor, gözlerin de kızarmış ne oldu?

NAZLI: Y-yok bir şey.
Dedim ve aramaya devam ettim. Hastayla ilgileniyordu, yanına gittim.

NAZLI: Açi şey... Benim sana bir şey söylemem gerekiyor.

Sesimin kötü çıktığı her halinden belliydi. Ama buna engel olamıyordum. Ve Açelyanın bunu anlamaması mümkün değildi. Hastayı başkasına verdiğinde bana doğru yaklaştı.

AÇELYA: Bir şey mi oldu? İyi gözükmüyorsun.

Şimdi ben bunu Açi'ye nasıl söyleyecektim? Nasıl Demir ameliyatta diyecektim? Offf Allah'ım sen bana yardım et!

NAZLI: En son gelen ambulanstaki hastayı ameliyata aldılar.

AÇELYA: Eeee hasta kimmiş ki?

NAZLI: De-Demir.

Ben söyledim ama o hiç bir şey söylemedi. Aradan neredeyse üç dakika geçti ama o hala hiç bir şey söylemedi. Çünkü dediğimi idrak etmeye çalışıyordu. Gözünden bir damla yaş düştü.

AÇELYA: Ne? Nazlı ne demek Demir'i ameliyata aldılar?! Sen ne dediğinin farkında mısın?

NAZLI: Aç-

AÇELYA: Y-Yalan söylüyorsun.

Sesi titriyor ve ağlıyordu. Ben de pek farklı sayılmazdım. Açelya geri geri gidip arkasındaki duvara yaslandı ve yere çöktü.

AÇELYA: Durumu ne? (Kısık bir sesle)

NAZLI: İç kanaması varmış.

Dediğimde hızla ayağa kalkıp ameliyathaneye doğru gitmeye başladı.

NAZLI: Açelya! Dur!

Ona anca ameliyathanenin kapısının önünde yetişebilmiştim. Önünde durdum.

NAZLI: Bir dur!

AÇELYA: Lütfen... Nazlı lütfen geçmeme izin ver. (Yorgun bir sesle)

Karşımda o kadar çaresiz duruyordu ki. Çok kötü olmuştum.

NAZLI: Açi lütfen... Bak ameliyata Ahmet Hoca, Ferman Hoca ve Ali girdi. Hem çıkmalarına da az kalmıştır. Merak etme Demir'e bir şey olmaz.

AÇELYA: Öyle mi diyorsun?

AŞKIN MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin