ni-juu-ichi(final-1)

695 68 46
                                    

Sizden tam destek bekliyorum ballarım, yorumlarınızı mutlaka yazın ve oy verin.

Eve girdiği gibi kapısını kilitlemişti Wooyoung. Durmadan koştuğundan nefessiz kalmıştı. Kapının kulpuna tutunup bir kaç saniye nefes almıştı. Bırak, ne de olsa son nefesleri.

Her şeyi hazır ettiğinde, kapının kilitli olup-olmadığını kontrol etmişti. Tamamen emin olduğundan burukça gülümsemiş ve göz yaşlarının inci taneleri gibi dökülmesine izin vermişti. Önceden yazdığı mektubu da masanın üzerine bırakmış, en güzel şekilde hazırlanmıştı.

——

Elini küvetin içine daldırmış, suyun sıcaklığını kontrol etmişti. Kıyafetlerini bir çırpıda çıkarmış, girmişti küvete. Avucunun içindeki küçük bıçağı sıkarak, küvet suyunun kırmızıya bulanmasını seyretmişti. Delirmişti.

Nihayet zamanın dolduğunu hissettiğinde derin bir nefes almış, son kez gülümsemişti. Suyun içindeki bacaklarını oynatarak, dikleşmiş, bıçağın keskin tarafıyla bileğini kesmişti. Yüzünü buruşturarak dudağını ısırmış, içinden geçirmişti. Ne acılar çekmişti, bu mu ona zor gelecekti?

Küvet kan kırmızı olduğunda, son kez bileğine bakmış ve kendini suya bırakmıştı.

Wooyoung orada, son nefesini vermişti.

Ruhu başka bir dünyada.

Vücudu burada.

Kalbi ise sevdiceğindeydi.

liar. / woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin