" _LucyWhite_ " Sana itihafen yazılmış bir bölümdür umarım beğenirsin ♡
Chanyeol'danRose'nin cevabını beklerken birden kapı çalmaya başladı.İç çekerek odadan çıkarak kapıyı açtığım da gözlerim büyümüştü.Gelen Rose hanımın üvey babasından olan Jungkook beydi.Bana gülümseyerek bakarken hafif kenara çekildim içeri girmesi için.Sevgilisi Aurora ile içeri girdiğin de kapıyı kapatıp Jungkook'a döndüm.Bana sorgulayıcı gözlerle bakmaya başladı;
"Rose nerede?" Diye sorup salona geçti ve bir koltuğa oturdu.
Boğazımı temizleyerek "Rose hanım odasındaydı" Dediğimde olumlu anlamda başını sallayarak ayağa kalktı.
"Ben bir Rose'ye bakayım" Diyip salondan çıkarak küçük hanımın odasına gitti.Aurora hanımda kalkıp sevgilisinin peşinden gidince merakımdan onların peşinden gittim ve aralık kapıdan onları dinlemeye başladım.Onları dinlemeye başladığımda evlilik meselesini konuşuyorlardı."Rose hiç merak etme inatçı keçi babanı ikna etmeye çalışırım eğer ikna olmazsa bizim evde kalırsın baban pişman olana kadar" Dediğinde Rose hanıma baktım.Meraklı gözlerle bakıyordu."Nasıl ikna etmeyi düşünüyorsun Kook? Babamı biliyorsun" Dediğinde iç çekti Gerçekten inatçı bir babası vardı
"Ne o kızı kapan birisini gördüğünde paçaların tutuştu" Diyen iç sesime göz devirerek onları dinlemeye başladım."Sen hiç merak etme Rose ben ikna ederim" Diyen Aurora'ya döndüm."Haklı, Aurora çok güzel ikna ediyor" Diyip sevgilisinin dudaklarına hafif buse kondurunca Rose göz devirdi."Aile var lan höst başka zaman öpüşürsünüz" Dediğinde dayanamayıp kahkaha attım.Üçü de bana döndüğünde jungkook kahkaha attı "sevgilinde buradaymış, hoşgeldin chanyeol" Dediğinde Rose'nin yanakları kızardı.Odaya girip yanlarına oturunca Rose hanım kızarmayı bırakıp kötü kötü Jungkook'a baktı;"Telefonumu mu hackledin yine sen? " Dediğinde güldü;"Yok canım ne münasebet" Diyerek gülmeye devam etti
"Bu çocuk biraz daha gülmeye devam ederse gülmekten ölecek." Aurora öksürerek Jungkook'a döndü "işin ciddiyetini bozmayalım da Rose'ye yardım edelim" Dediğinde iç çektim;"Hele şükür aklı yerinde biri"
"Öncelikle Rose Chanyeol'un dediği şeye cevap ver sonra planı söylerim" Dedi.Rose'ye baktığımda tekrar yanakları kızarmaya başladı;
"Oho cevap vermeyeceksin anlaşılan" Dediğinde Aurora sırıtmaya başladı;
"Kook yanakları cevap veriyor işte, baksana sürekli utanıyor ve bu sessiz bir cevaptır" Dediğinde Rose'ye tekrar döndüm.
"Haklı sürekli kızarıyor, yaşadın be o da senden hoşlanıyor" Diyen sesime bu sefer hak verdim.
"Ya ne alaka? Hem siz woobin denen kişiden beni kurtarmaya gelmediniz mi? Konu chanyeol değil" Dediğinde açıkcası biraz kırılmıştım.
"Tamam patron sakin ol, şimdi o Şerefsiz ile burada kalacaksınız değil mi baban yok diye? " Diyerek sorduğunda Rose olumlu anlamda başını salladı.
"O halde bizde izninle burada kalacağız, o şerefsiz sana bir şey yaparsa engelleriz" Dediğinde Rose minnetle bakmaya başladı.Aurora kalkıp Rose'nin yanına oturdu ve boynundaki kolyeye ufak bir kameraya benzer şey taktı.
"Seni izlemek için koydum birde o kamerada alarm var sana kötü bir şey olunca öter" Diyerek açıklama yaptı.
"Pekala" Dediğinde kolyesini sıkıca tuttu.
"Harika Jungkook Aurora'yı kendine benzetmiş" Diyen iç sesimi aldırmadan ayağa kalktım.
"Benim bir kaç işim vardı dışarıda bir isteğiniz varsa alayım" Dediğimde Jungkook bu günü bekliyormuş gibi hemen bana baktı.
"Sigara paketi alır mısın sigaram bitmişti de" Dediğinde olumlu anlamda başımı sallayarak Aurora ile Rose'ye baktım.
"Şey bende gelebilir miyim bir kaç eksiğim vardı da" Dediğinde olumlu anlamda başımı salladım.
"Tabi efendim siz hazırlanın ben sizi bekliyorum" Dediğim ayağa kalkarak giyinme odasına gitti.Jungkook pişkin pişkin bana bakmaya başladığında göz devirerek odadan çıktım ve salona gittim.Rose hanım gelene kadar bay park'dan gelen mesajlara bakmaya başladım.
"Çok beklettiysem üzgünüm" Diyen küçük hanıma gülümseyerek baktım .
"Sorun yok" Diyerek gülümsedim ve dış kapıyı açarak kenara çekildim.Dış kapıdan arabaya yaklaştışında arkasından gelip kapısını açtım ve Rose binince kapıyı kapatıp şöför koltuğuna bindim.Arabayı markete sürmeye başladığımda göz ucuyla Rose'ye baktım.Yol boyu susup mp3 çalarından müzik dinlemeye başladı.İç çekerek gülümsedim ve önüme dönderek sürmeye devam ettim.
"Önüne bak lan salak kaza yapacaksın sonra Rose hanımı kazadan dolayı kaybedince işten kovulursun" Diyen iç sesime tekrar göz devirdim.Markete geldiğimizde arabadan inip kapısını açtım.
"Bu işte ama zor ya, koruması mıyım uşağı mı beli değil"
Rose hanım arabadan inince kapıyı kapatım.Markete girdiğimizde markete arabasını alıp eksikleri tek tek almaya başladı.Noodle bölümüne gittiğinde üst raflara uzanmaya çalışmaya başladı.Kıkırdayarak üst raflardaki noodle'yi alarak market arabasına koydum.Herşeyi aldığımızda kasaya giderek kasadaki sigaralardan birini alarak cebime attım ve parasını ödeyerek marketten çıktık.Aldıklarımızı bagaja koyarken Rose hanım'ın bana baktığını hissediyordum.
"Chanyeol seninle bir şey konuşmak istiyorum ama lütfen bizden başkası bilmesin" Dediğinde bagajı kapatıp Rose'ye baktım"Tabi ki efendim kimseye söylemem" Dediğimde iç çekerek utangaça parmakları ile oynamaya başladı."Şey-ben senden hoşlanıyorum chanyeol" Diye tek seferde söyleyince şaşkınca bakmaya başladım.
"Lan sevinsene, o da seviyormuş seni" Diyen iç sesimi aldırmamaya çalıştım.O an ne tepki vereceğimi şaşırdım.Fakat sonra tüm cesaretimi toplayıp ona yaklaştım ve dudağını dudağıma bastırdım.İlk başta tepki vermedi fakat sonra karşılık vermeye başladık.Bir süre sonra dudaklarından ayrılıp ona baktım, yüzü kıpkırmızı olmuştu.
''Şey..gitsek iyi olacak.''dediğinde Kıkırdayarak olumlu anlamda başımı salladım ve arabaya binmesi için kapısını açtım.Bende arabaya binerek eve doğru sürmeye başladım.
Eve geldiğimizde arabadan inip kapıyı çaldı, o zaman sırada bende bagajdan aldıklarımızı çıkarıp peşinden evin kapısına gittim.
Kapıyı Jungkook açıncası Rose hanım önden içeri girip odasına gitti.
"Ne oluyor buna? Yine niye yanakları kızarıktı?" Diye pişkin şekilde sırıtmaya başladığında onu omzumla kenara çekip içeri girdim ve aldıklarımı mutfağa dizmeye başladım.
Jungkook da peşimden gelip duvara yaslandığında Cebimdeki sigarayı çıkarıp ona attım ve o çelik refleksi ile tutup sigarasını yakmaya başladı.
Tezgaha yaslanarak ona baktığımda aynı şekilde sırıtıyordu
"Aurora'nın koyduğu kamerayı unuttup ne güzel öpüştünüz öyle" Dediğinde kaşlarımı çattım"Pis sapık" Dediğimde kahkaha atarak sigarasını dudaklarının arasına alıp içine çekti ve dumanı dışarıya üfledi.
Mutfak sigara dumanı olunca pencereleri açarak Jungkook'a kötü kötü baktım
"Şöyle bakma dostum insanın sevdiğini dudaktan öpmesi çok normal" Dediğinde boğazımı temizledim
"Senin yaptığın hiç hoş değil, bizi niye dikizliyorsun?" Diye sorduğum güldü.
''İşim bu''.Diyip sigarasını içmeye devam etti.İç çekerek mutfaktan çıktım.
Arkamdan kıkırdamasını umursamadan bana verilen odaya gittim ve kaç gündür üzerimde yapışık olan kıyafeti çıkarıp duşa girdim.
13 Vote 13 Yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!KORUMA!
Romance(ortak kitaptır) Ünlü Mafya babası kızı için bir koruma tutar.Bu korumada Park Chanyeol'dur İlk başta bu koruma işini istemese de Rosé zamanla alışmaya başlar.Bir süre sonra birbirlerine derin duygular hisseden ikili babasından gizli bir ilişki yaşa...