Rose'den
Uykumdan uyandığımda Chanyeol'u yanımda göremeyince hemen aşağıya indim.
Jungkook ile konuştuklarını görünce aldırmayıp mutfağa yani Aurora'nın yanına gittim.
Kahvaltı hazırlıyordu.Gülümseyerek''Günaydın''dedim.
Aurora bana dönüp gülümseyerek baktı "sana da günaydın görümceciğim"
''Yardım lazım mı?''Diye sordum."Yok bana lazım değilde sen sevgiline yardım et bence, baksana sensiz aklı yerinde değil gibi" Dediğin yanaklarım anında kızarmaya başladı.
Utandığımı fark ettiğinde Gülmeye başladı.Sinirle gözlerimi devirdim.
"chanyeol sevgilin uyandı, bir insan sevgilisine bakar" Diye salondaki chanyeol'a seslendiğinde kolunu cimcikledim
''Aish!Neden kolumu cimcikledin ki şimdi?.''Diye sızlanmaya başladığın da
''Neden acaba bir düşün,hem ben sizin ilişkinize karışıyormuyum hayır siz neden karışıyorsunuz ki hıh.''
"Aşkım sizin iyiliğiniz için hem sürekli utanıp durmasana çocuğun yanına ilalah geldi"
''İstemsizce utanıyorum ilk defa aşık oluyorum ondan''Diyip dudağımı büzdüm.
"He kabul ettin yani çocuğa aşık olduğunu" Diyerek sırıtmaya başladı
''Aurora!!''Yüzüm resmen öyle demesiyle domatese dönmüştü.
Bağırmamla Jungkook ile Chanyeol'un mutfağa girmesi bir oldu.
Aurora'nın sırıtması büyüdü''Bak Rosie sevgilinde geldi''
Jungkook anlamış olacak ki o da sırıtmaya başladı "sevgilini çağırmak istediysen 'Aşkım bir bakar mısın? 'Diyebilirdin Rose"Sinirle Kook'un kafasına bir tane geçirdim."Ben burada iyilik yapıyorum sen vuruyorsun,oldu mu bu şimdi? " Dedi dudak büzerek
"Ben burada iyilik yapıyorum sen vuruyorsun,oldu mu bu şimdi? " Dedi dudak büzerek
''Evet oldu,ikiniz de alay edip duruyorsunuz boğmadığıma şükredin sizi!"
Aurora "Kolaysa boğu bizi" Diye kaşlarını çatıp direkmen bana bakmaya başladı
Göz devirip hemen içeri geçtim.
"Rosie,ikiz biz senin iyiliğin için yapıyoruz!" Diye arkamdan seslenişini duydum
Tam koltuğa otuyordum ki kapı çaldı.
Chanyeol kapıyı açtığında gelen kişiyi görünce şok oldum.
Gelen annemdi.O da beni görünce şaşırmıştı.
Hızla yukarıya çıktım beni bırakıp gittiği için sinirliydim ona çünkü
Kapıyı kilitledim.İstemsizce ağlıyordum.
Odama girer girmez kapımın çalınmasıyla sinirle nefes alıp kapıyı açtım
"Küçük hanım iyi misiniz? " Diye bana merakla bakan chanyeol'a bakıp derin nefes aldım.
"Hiç iyi değilim, o kadının ne işi var burada? " Diyerek sormamla elimi tuttu.
"Beni bırakan kadını görmek istemiyorum, lütfen kov onu"
''Küçük hanım sadece gelin ve dinleyin lütfen.''Dediğinde kapıyı yüzüne kapattım.
Kapıyı kapatır kapatmaz kapının önüne çöküp ellerimle yüzümü kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!KORUMA!
Romance(ortak kitaptır) Ünlü Mafya babası kızı için bir koruma tutar.Bu korumada Park Chanyeol'dur İlk başta bu koruma işini istemese de Rosé zamanla alışmaya başlar.Bir süre sonra birbirlerine derin duygular hisseden ikili babasından gizli bir ilişki yaşa...