Rose'den
Sinirle yumruklarını sıkıyordu ki yutkunup Woobin'in yanında hızla ayrıldım.Ben çekilir çekilmez yakasına yapışıp evden dışarı çıktılar.Korkuyla sadece buz kesilmiş gibi yerimde duruyordum
Chanyeol'dan
Woobin'in kolundan sertçe tutup bana verilen odaya doğru sürükledim ve oraya geldiğimizde kolunu sertçe bıraktım.Korkuyla bana bakmaya başladığında kapıyı birisinin öküz gibi kapıyı vurmasını duyduğumda kollarımı hafif sıvıyarak kapıya baktım.Kapıyı açtığımda jungkook'u görmemle derin nefes aldım ve kenara çekildim içeri girmesi için.Jungkook içeri girdiğinde kapıyı sertçe kapatmıştı ve eğilip Woobin'in saçından tuttu.
"Ne hakla kardeşimi öpersin lan sen? " Diye sinirle tıslar gibi konuştuğunda tükürükleri Woobin'in yüzüne gelmişti.Woobin sinirle jungkook'un tişörtünün ucundan tutup yüzünü sildi "tükürmeden konuş lan lama mısın sen? " Dediğinde saçını sertçe bırakıp karnına tekme attı."Göstericem sana lamayı" Diyerek tekrar karnına tekme attığında Woobin inleyerek karnını tutu.Jungkook hızını alamayıp tekrar Woobin'in karnına tekme atıp bana döndü"Babası hazır yok şunu yaksak mı? " Diye sorduğunda hızla olumsuz anlamda başımı salladım.
"Eğer öyle bir şey yaparsam işten kovulurum ve en kötüsü Rose'nin cezası artar" Dediğimde iç çekip odadaki koltuğa oturdu.Yanına oturduğumda gözleri parladı ve telefonunu çıkarıp insanları hacklediği sayfayı gösterdi.Sırıtığında Woobin doğrulmaya çalıştığında Jungkook kalkıp tekrar tekme attı.''Buranın kapısını kapatıp eve girelim''
"Buraya kilitledikten sonra ne olacak?" Diye sorduğumda cebimden anahtarı aldı ve onun saçından tutup lavaboya götürdü.Jungkook'un telefonunu alıp cebime koyduğumda banyodan su sesi gelmeye başladı.Ne yapıyor lan bu yarım akılı diye içimden geçirdiğimde banyo kapısını kilitleyerek yanıma geldi.
"Vaz geçene kadar burada suyun altında olacak"Dediğinde tamam anlamında başımı sallayarak odamdan ayrılıp eve girdi.Eve girer girmez Aurora yanımıza geldi "neredeydiniz ve Jungkook senin niye üstüne ıslak?" Diye sorduğunda Jungkook salona geçip koltuklara oturdu.
"Woobin malını ceza verdim" Dediğinde alayla baktı "nasıl bir ceza lan bu?"
"Banyoya sokup duş kabinin içinde boğulacak bir ceza*diye rahatlıkla konuştuğunda Rose ve ben şaşkınlıkla dinledik.Jungkook bana baktığında telefonunu çıkarıp masaya koydum.
Rose "İyi de böyle vaz geçmez o" Dediğinde Jungkook yine pişkin pişkin sırıtmaya başladı.
"Orasını bana bırak kardeşim" Dediğinde Rose iç çekti."İşte bundan korkuyorum, batırırsın falan diye" Dediğinde Jungkook üzgünce bakmaya başladı.İç çekip telefonumu çıkarıp patronun bana mesaj atmış mı diye bakmaya başladım."Neyse millet bizim işe gitmemiz gerek" Dediğinde kalkıp lucy'in elini tutarak evden çıktılar.Yalnız kaldığımızda Rose bana baktı.
"Woobin şuan nerede? " Diye sorduğun iç çektim "Banyoya kilitledi jungkook" Dediğimde gözleri büyüdü "iyi de woobin, babam geldiğinde söyler"
"Jungkook babanı durduracakmış" Dediğimde gözlerini kıstı.
"Jungkook ilk okuldan beri her şeyi batırmıştı" Dediğinde kıkırdadım.
"Nasıl batırdı?" Diye sorduğumda anlatmaya başladı.
''İlk okuldayken Kookie beni aklınca korumaya çalışınca kavga çıktı ve disiplinlik oldu''Gülmemi durduramayıp kahkaha attım.Dudağını büzerek;
''Ya gülme halen aklıma geldikçe onun yerine utanıyorum zaten.''
"Utanmana gerek yok küçük hanım, kardeşiniz olarak görevini yapmış"
''Yinede utanıyorum ama, neyseki Aurora ile tanışınca birazcık olsun düzeldi''
"Nasıl düzeldi mesela?"
''Niye saçma salak konular konuşuyorsunuz? Anlıyorum konuşmak istiyorsun ve konu bulamıyorsun ama iyice saçmaladın Chanyeol! ''diyen iç sesime göz devirdim.Birden telefonum çalmaya başladığında kalkıp bahçeye çıktım.
Rose'den
Chanyeol çıkınca sıkıntıdan bana ait olan yere gittim.Çalışanlar dışında kimse bilmiyordu.Çiçeklerimi sulamaya başladığımda yanıma yıllardır yanımızda çalışan bir hizmetçi geldi.
''Efendim babanız sizi çağırıyor.''dediği an başımı tamam anlamında salladım.Fakat başıma aldığım darbe ile bilincimi kayıp ettim.Uyandığımda bir depoda elim ve ayağım bağlanmış haldeydim.Ne kadar çabalasam da bir türlü kurtulamıyordum.Kimse yoktu diye düşünüyordum ki tanıdık sesi duyana kadar
''Boşuna uğraşma hiçbir şekilde kurtulamazsın bu iplerden.''Bu Woobin'in amcasıydı.
15 vote 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!KORUMA!
Romance(ortak kitaptır) Ünlü Mafya babası kızı için bir koruma tutar.Bu korumada Park Chanyeol'dur İlk başta bu koruma işini istemese de Rosé zamanla alışmaya başlar.Bir süre sonra birbirlerine derin duygular hisseden ikili babasından gizli bir ilişki yaşa...