Evde bugün kimse yoktu....tabi biri hariç o yüzden pek dışarı çıkmamıştım.Bahçedeki çiçekler ile ilgilenirken telefonum çalmaya başladı.Hızla telefonu açtım.Arayan jungkook'tu yine
"Rose, iyisin değil mi? Bir isteğin falan varsa Sehun'u ara o istediklerini alsın" dediğinde iç çektim.Harbi işsiz gibi sabahtan beri arıyordu beni.
Rose:
-''İyiyim jungkook!''
Jungkook:
-"Ne bağırıyorsun ya? Düşünmekte kabahat oldu"
Rose:
-''Her neyse''
Jungkook:
-''Bir şey olursa ara''
Rose:
-"Tamam ararım artık karın ile ilgilen" dediğimde Aurora 'nin kahkasını duydum.Göz devirip telefonu kapattım.
Bunlar nasıl eş amk? Birbirlerini kıskanmıyorlar, anlayışlılar ve en önemlisi ikisi de psikopatlar
İç çekerek içeri geçtim.İçeride ki korumalar ayağa kalkarak aynı anda önümde eğildiler.Gülümsiyerek onlara bende selam verdim.Tekrar telefonum çaldığında gözlerimi devirerek telefonu açtım.
Bu sefer arayan da sehundu.Yeter telefonu kıracağım artık!''Efendim ne oldu?''
Sehun:
-"Jungkook ikizine sürekli beni arayıp evde ki eksikleri almamı söylememesini anlatmaya çalış yoksa kardeş katili olacağım"
Sehun:
-"Bir insan bu kadar işsiz mi olur ya? 40 defa aradı beni yeter"
Rose:
-''Söyledim merak etme''
Sehun:
-"Bak yine arıyor tavşan, yemin ederim boş işler kralı bu çocuk" diyerek sinirle telefonu yüzüme kapattı.
Telefonu kapattığın da kahkaha atmaya başladım.Korumalar bana şaşkınlıkla bakmaya başladıklarında koltuğa oturdum ve jungkook'a mesaj attım."Beni de abimi de arayıp durmak yerine işinle ilgilen artık, patronun kovacak seni"
Anında mesaja cevap verdiTavşan çocuk: işimi bittirdim, beni dert etmek yerine karnındaki veledi doyur, çocuk aç aç
Sincap: Aman ne düşüncelisin. dedim alaycı bi tavırla.
Tavşan çocuk: Tabi canım, ben düşünceli bir dayıyım
Tavşan çocuk: lay etmek yerine cidden çocuğu doyur, yoksa Yora'yı başına salarım bak.
Sincap:Ay tamam ya. diye yazarak telefonu kapatım, mutfağa çıktım.
Mutfağa girdiğimde duraklayıp yemek yapan aşçıya baktım.
Bu adamı ne ara işe aldı lan?
Bir kaç şey atıştırıp mutfaktan çıktım ve odama doğru gittim.Odama girdiğimde kapıyı kapatıp hafif şişmiş karnıma baktım.Hafifçe tebbesüm ettim.
Çok hızlı büyümüştü.
Chanyeol'un baskı yapacağına sürekli Jungkook yemek ye diye kızıyordu bana.Gerçi Chanyeol bu aralar fazlasıyla meşguldü.İstemsizce bana olan ilgisi bittiyor diye endişeleniyordum.Birden kapı çalınca düşüncelerimden uzaklaştım.Kapıya gidip kapı deliğini boyum yetmediği için direk kapıyı açtım.Onu gördüğümde korkudan donmuştum.
"İyi misin güzellik? Betin benzin aktı" diyerek güldüğünde hafif geriledim.
Rose:
-''S-senin ne işin var?!''"Baban çağırdı, toplantı yapacakmışız, o gelene kadar buradayım" diyerek eve girdiğinde kapıyı zorla kapatarak chanyeol'a mesaj attım.Mesajıma anında cevap verdi.
"Hemen geleceğim güzelim biraz bekle lütfen" diye yazdığında yutkunarak mutfağa doğru gittim.Mutfağa gittiğim an o da peşimden gelmişti.
''Ne yaptığını sanıyorsun sen!''
"Aramıza bir şeyin girmesini istemem güzelim" diyerek yaklaştığında çekmecelere baktım.Elime geçen ilk keskin şeyi ona doğrulttum.Kahkaha atarak elimdeki küçük bıçağı baktı."Bundan korkucağımı mı sanıyorsun Rosé?" dedi alayla.
Rose:
-''Y-yaklaşma!''
"Yaklaşırsam ne olur? O bıçakla mı öldürürsün beni? " diyerek daha da yaklaştığında ne yapacağımı bilemeyerek erkekliğine tekme attım ve koşarak odama gittim.
Chanyeol, Jungkook yalvarırım biriniz gelin ya
Korkuyla kapımın önüne sandalye koyarak yatağıma oturdum
Hızla odamın kapısını kilitledim."Gel lan buraya sürtük! Bu yaptığının bedelini ödeteceğim sana" diye bağırmasıyla korkuyla yutkundum.
Nerede bu amk korumaları? Tanrım yardım et.Sehun'dan
Jungkook bana "eve git, Rose'nin başı belada" diye mesaj attığında hemen arabaya binip eve gittim.Eve geldiğimde Chanyeol'u kanlar içinde Rose'yi taşırken gördüğümde hızla arabadan indim.Şaşkınlıkla ona baktığımda direk arabaya binip evden ayrıldı.Romeo ile birbirimize şaşkınlıkla bakarken Jungkook arabasını tam yanımıza park etti.
Sehun:
-''Rose'ye ne oldu öyle!''
Arabadan inip bize sinirle baktı
Jungkook:
-"Niye önceden gelmediniz?! "Göz devirip hızla arabaya bindim ve hastahaneye doğru sürdüm.Hastaneye geldiğim de ise hemen arabadan inip chanyeol'un ardından hastaneye girdim.Hızla doktorlar Rose'ye ilk müdahaleyi yaptılar.O çıkana kadar da kapının önünde beklemeye başladım.Bir süre sonra Chanyeol yanıma geldi.Ne oldu der gibi baktığımda sinirle eli titriyordu.
Chanyeol:
-"Oruspu çocuğunun biri Rose'ye saldırmış olmalı" dediğinde durakladım.
Sehun:
-"Babasının iş ortağı olan piç yapmıştır, Jungkook demişti yalnız bırakmayın diye, kafamı sikim"
Ona bakıp iç çektim.Kendi suçlamaya başlamıştı.
Sehun:
-"Senin suçun yok chanyeol, Jungkook başından ayrıma demesine rağmen yanında kalmadığım için ben de suçluyum"
Chanyeol:
-''Yanında kalmamı istedi....fakat ben kalmadım kalsaydım böyle olmayacaktı''
Sehun:
-"Jungkook ikimizi de sağlam bırakmayacaktır" dedim şakaya vurarak.
Chanyeol:
-''Ona bir şey olursa zaten yaşamamın anlamı yok''. Bunu dediğinde gözlerinden yaşlar geliyordu.
Yutkunup önüme döndüm.
Haklıydı, ona bir şey olursa hepimizin yaşama amacı olmazdı
Chanyeol:
-''O piçi öldüreceğim!''
Sehun:
-"Şuan Rose'nin iyileşmesine odaklan chanyeol, adamı sonra öldürürüz, tabi jungkook bize sağlam bırakırsa adamı"
Hızla hastahaneden çıkıp arabasına binince şaşkınca arakasından baktım.
Sehun:
-"Lan mal! Rose seni göremeyince daha kötü olacak " diye seslensem de umursamadı.
Tanrım delireceğim.
Chanyeol'dan
Eve geldiğimde direk arabadan inip eve girdim ve etrafta o adamı aramaya başladım.
O oruspu çocuğu nerede!
Birden telefonuma mesaj geldiğinde durakladım.
Katil tavşan: Mal gibi orada duracağına modrum kata in.
Hızla bodrum katına indim.Bodrum katına iner inmez bağlı o adamı gördüm.Yüzü kan içindeydi.Romeo bir kenarda oturmuş kitap okuyordu Jungkook ise öfkesini kontrol etmeye çalışıyor gibi gözüküyordu.Sinirle silahımı çıkardım.
Jungkook:
-''Bu şerefsizi kolaylıkla öldürürsen onun için kurtuluş olur!''
Dediğinde onu umursamadan ilk omzuna sonra da bacağına 5'er el sıktım.Adam sesli küfür ederek üçümüze baktığında Jungkook silahımı alarak bir kerpeten verdi elime.
Jungkook:
-"Tırnaklarını sök, böyle daha çok canı yanar"Dediği an kerpeten ile tırnaklarını teker teker söktüm..Adam öyle bir çığlık attı ki, kulaklarım sağır oldu sandım.Hızla cebimdeki bıçağı çıkarıp teker teker parmaklarını kestim
Chanyeol:
-''O ELLERİNLE ONA DOKUNMUŞTUN DEĞİL Mİ?! PİÇ KURUSU''
Adam dehşetle bana bakarken jungkook Romeo'nun yanına oturup beni izlemeye başladı."İçindeki psikopatlığın çıkmasının tam zamanı chanyeol, istediğini yap ona, belki o piç yüzünden bebeğiniz öldü"Elimdeki bıçak ile yavaşça yüzünü kesip başka ne yapabileceğimi düşündüm.Jungkook telefonunu çıkarıp bir şeyler yapmaya başladığında göz ucuyla bana baktı.
"Adamın kıymetlisini kesebilirsin"
Hızla oradakı kızgın yağı üstüne düktüm Ve yanan yerlerini çivilemeye başladım.Chanyeol adamın yırtık ağzını dikmeye başlarken jungkook ise telefonunu çıkarıp bütün olanları videoya çekiyordu.Kız kardeşinin intikamı alınıyordu diye mutluydu jungkook.Chanyeol'un dikiş işlemi tamamen bittiğinde ise geri çekildi."Sakinleşti isen adamın cesedini kaldırayım" diyerek kalkan jungkook ile chanyeol tamam anlamında başını salladı ve jungkook'un oturduğu yere oturdu.Romeo ise abisinin telefonunu alarak geri kalan videoları çekti.Chanyeol hızla bodrum katından çıktı.Romeo de bodrum katından katından çıkıp salona gittiğinde jungkook benzini kurbanının üzerine döktü.cebinden çakmağını çıkardı ve kurbanın üzerine atıp bodrum kattan çıkmadan önce kapısını kilitledi,Chanyeol ve kardeşi Romeo'nun yanına gitti.Jungkook ise sigarasını çıkarıp içmeye başlarken telefonunu Romeo'dan alıp Sehun'a mesaj attı.Sehun halen Rose'nin ameliyattan çıkmasını bekliyordu.En sonunda Rose sedye ile yoğun bakıma alınırken Sehun hızla kalkıp yoğum bakım odasına gitti.''Durumu nasıl?nasıl geçti ameliyat''
"Durumu iyi geçti ama karnında ki bebeği kurtamadık, üzgünüz" diyen doktorla, Sehun sinirle elini yumruk yaptı.O adamı kendi eliyle öldüresiye dövme isteği vardı ama çoktan kardeşi jungkook adamın cesedini kaldırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!KORUMA!
Romance(ortak kitaptır) Ünlü Mafya babası kızı için bir koruma tutar.Bu korumada Park Chanyeol'dur İlk başta bu koruma işini istemese de Rosé zamanla alışmaya başlar.Bir süre sonra birbirlerine derin duygular hisseden ikili babasından gizli bir ilişki yaşa...