3.bölüm(öpücük)

147 30 15
                                    

*Rose'den*
Sabah uyanmaya çalıştım fakat o kadar rahatı ki istemeyerek korumaya daha da yanaştım. Birden telefon çalmaya başladığın da Chanyeol küfür ederek telefonunu açtı. Hızla yataktan kalkıp mutfağa gittim, hizmetçiler kahvaltı hazırlıyordu.Ben de onlara yardım etmeye başladım. Dün geceyi düşünürken istemsizce kızardım ve gülümsedim.

Ne oluyor bana ya neden böyle davranıyorum.

Derin bir nefes aldım kendimi toparlayıp kahvaltımı yapmaya başladım.

O sırada telefonla konuşarak mutfağa giriş yapan chanyeol'a baktım

Chanyeol- babanız aradı da, dengeli beslenmenizi ve evden dışarı çıkmamanızı söyledi. Dediğinde iç çekerek olumlu anlamda başımı salladım

Karşıma geçerek yemeğe başladığında niyeyse ona bakamadan yemeğe devam ettim.İstemsizce yanaklarım kızardı;

içses;Hoşlandığından olmasın.

rose;Saçmalama hem sen kimsin ya?

içses;İçsesinim hem şimdi sen benim kim olduğumu boşver,Chanyeol'dan hoşlanıyorsun değil mi?

rose;Belki....biraz ama zaten hoşlanmıyor o ve o benim korumam.

içses;He tabi canım bizde yedik,neyse seni başka zaman dürterim gene.

İç sesimle tartışmayı bitirince masadan kalktım.Evin kütüphanesine gittim,bir kitap seçip okumaya başladım.Chanyeol'un geldiğini fark etmemiştim.Beni izlediğini fark etmem ile geldiğini anladım.Fakat neden beni izliyordu ki? O bana bakarken kalbim yerinden çıkacaktı neredeyse.Bir süre okumaya odaklandım,fakat hemen sıktı.Bende bahçeye çıkmak için ayağa kalktım ve kitabı yerine koyup gidiyordum ki halıya takılıp Chanyeol'un üstüne düştüm ve dudak dudağa gelmiştik.Hızla üstünden kalktım kaçacak delik arıyordum.Boğamak istiyorum kendimi,çok aptalım ya uzun süre yüzüne bakmamak için odama kaçtım.

15 VOTE 15 YORUM

!KORUMA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin