Tam o sırada sehun'un telefonu çaldı.Doktor başka hastaların yanına gittiğinde sehun sinirle telefonunu açtı
Sehun:
- "ne var chanyeol?"
Chanyeol:
-''Rose'nin durumu nasıl?''
Sehun:
-"Rose'nin durumu iyi gibi, yani doktorun söylediğine göre" dedikten sonra sehun stresle dudaklarını yalayarak elini yanındaki duvara koydu.Sinirden başı dönmeye başladığı telefonu chanyeol'un yüzüne kapattı.O sırada Chanyeol hızla evden çıkıp hastahaneye geldi.Jungkook ve Romeo'da ne olur ne olmaz chanyeol'un peşinden gelmişlerdi.Arabadan inip hastahaneye girdi.Üçü de Rose'nin kaldığı kata geldiklerinde Romeo koşarak sehun'un yanına gitti ve koluna girip bir koltuğa oturdu.
''Bebek nasıl ikisi de iyi değil mi?''Chanyeol gözyaşları ile Sehun'un cevap vermesini bekledi.Sehun bir şey demeden baş dönmesinin durmasını beklerken jungkook anlayıp chanyeol'un omzuna dokundum.
Jungkook:
-"Abimin üzerine gitme chanyeol, otur şöyle biraz derin nefes al, buna ihtiyacın olacaktır" dedi soğuk kanlı şekilde.
Chanyeol:
-''BU HALDE NASIL OTURMAMI BEKLİYORSUN!''
Jungkook:
-"Bayılda rose başımın etini yesin, yok ya, ya oturursun yoksa psikopat halim ile konuşursun" diyerek öfkeyle baktı chanyeol'a.
Chanyeol umursamazca''Bir cevap alana kadar nefes almak bile haram bana!''
"O zaman istediğin cevabı sana vereyim! O it oğlu it bebeğinin düşmesini sebep oldu"
''N-ne...''Duyduğu an yere yığlmıştı resmen Chanyeol.Jungkook küfür ederek chanyeol'a baktı "ben biliyordum! Şerefsize bak sen ya" diyerek sırtına aldı ve sehun'un yanına oturtu.O sırada Romeo bir hemşire çağırıp kolanya getirmelerini istedi.Hemşireler koşarak kolanya getirmeye gittiklerinde Jungkook'un durmadan çalan telefonunu çıkarıp arayan annesine baktı.Bu saate eve gelmiş olmalıydılar diye düşünerek telefonu açtı.
''Alo anne''
"Oğlum neredesiniz siz? Kardeşin nerede?" diye endişeli çıkan ses ile jungkook derin nefes aldı.Ne söyleyecekti şimdi annesine?
En sonunda telefonu Romeo'ya vererek karşısındaki kapıya baktı.Bunların hepsinin bir rüya olmasını istiyordu.Hepsi rüya olsaydı ve tek isteği kız kardeşinin yanında uyanmaktı.Jungkook, elini saçlarına daldırıp küfürler etmeye başladı.Sinirine hakim olmaya çalışıyordu.Chanyeol ayıkmaya başladığında jungkook dayanamayıp ayağa kalktı "o iti keşke öldürmek yerine işkence etseydik! Kahretsin"Chanyeol zar zor ayaklanıp Rose nin kaldığı odaya gitti.Romeo, annesi ile konuşmayı bitirip telefonu abisine verdi."Rose bunu öğrenirse yıkalacaktır, bir abisi olarak koruyamadım" diyerek saçlarını çekiştirmeye başlayan sehun ile Romeo onu durdurmaya çalışıyordu.
Chanyeol sessizce odaya geçip uyuyan Rose'nin elini tuttu.Uyuyan karısını izlemeye başlarken nasıl çocuklarına olanları anlatacaktı? Öğrendiğinde kim bilir ne kadar üzülürdü. Göz yaşları tekrar yanaklarından süzülmeye başlamıştı.Kendini suçluyordu halen."Üzgünüm....hepsi benim suçum"En sonunda Rose'nin biraz olsun gözleri açılmaya başladı.Chanyeol hızla sevgilisinin elini sıkıca tuttu ve doktoru çağırdı."Sevgilim nasılsın iyisin değil mi?halen canın yanıyor mu?"Rose yavaşça evet anlamında başını sallayarak chanyeol'un elindeki elini çekip karnına koydu.Bebeğinin kalp atışlarını hissedemediğinde sesi kısılana kadar ağlamaya başladı.Chanyeol Göz yaşlarına boğularak sevgilisine sıkıca sarılıp sakinleştirmeye çalıştı.Rose sevgilisinin omzunu sıkarak bağırarak ağlamaya devam etti.O sırada çığlık sesini duyan Romeo, sehun ve Risus küfür ederek hızla odaya girdiler."Ne oluyor lan burda!"Risus ağlayan kardeşini gördüğünde ellerini yumruk yaparak tırnaklarını avuç içine bastırdı, sehun ise hızla chanyeol'u kenara çekerek kız kardeşine sıkıca sarıldı."Bırakın beni!bebeğimi istiyorum...."
Romeo,ablasının halini görünce gözleri dolmaya başladı, sehun sakinleşmesi için kız kardeşinin saçını okşuyordu."Onu koruyamadım...Bende ölmeliydim neden kurtardınız beni!"
"Saçmalama Rose! Senin suçun yok bebeğim" diyerek dolan gözlerini engel olmaya çalıştı sehun.Romeo'nun çağırdı doktorlar hızla gelerek Rose'yi yatağa sabitleyerek sakinleştirici verdiler.Chanyeol kendine hakim olmaya çalışıyordu ama olmuyordu.Jungkook chanyeol'un kolundan tutarak birlikte bahçehe çıktılar.Sehun ile Romeo da Rose'nin uyanması için nöbet tutacaklardı."Ne yapıyorsun lan?!neden beni buraya getirdin?"
"Temiz hava al diye tabi ki salak"diyerek iç çekti"Rose'nin yanında kalmam gerekiyordu!"
"Sehunla, Romeo var merak etme" diyerek cebinden sigarasını çıkardı
"O şerefsize daha çok acı çektirmeliydim"
"Cehennemde bizzat kendi ellerimle acıyı çektirteceğim merak etme" dediğin chanyeol kaşlarını çattı
"Ne diyorsun sen ya?"
"Deli olduğumu sanmaya devam et chanyeol" diyerek sakince önüne baktı Risus
"Nasıl bu kadar sakinsin lan"
"İnan bana ömrüm boyunca senden daha çok acı çektim, acılar sayesinde ayaktayım" diyerek sigarasını içine çekerek gözlerini gökyüzüne dikti
Chanyeol anlamaz gözlerle jungkook'a baktığı sıra bay Junmyeon'un ve bay Edgar'ın arabalarını gördüler
Bayan ırene hızla arabadan inip oğlunun yanına geldi "rose nerede jungkook? Lütfen durumu nasıl?"
"Şuan iyi anne sakinleştirici verdiler"
"Bebeğini düşürdü, Rose bunu öğrendiğinde delirdi, kim delirmez ki?" dedi jungkook sakin şekilde.Sakin olması diğerlerinin gözüne çok batmaya başlamıştı
Chanyeol en sonunda sinirle yakasına yapıştı."Hey sakin ol, daha ölmen için çok erken" diyerek piç şekilde sırıtı jungkook.Edgar oğlunun bu halini görünce kendisi bile şaşırmıştı."ORUSPU ÇOCUĞU KES SESİNİ ARTIK"dedi ve yüzüne bir yumruk geçirdi..
Junmyeon daha fazla dayanamayarak "Rose bu halde iken kavga ediyorsunuz ha bravo beyler! "Diyerek sesini yükseltti."Junmyeon haklı!"Jungkook hızla yakasını kurtarıp sigara dumanını chanyeol'a doğru üfledi."Dediğim gibi artık bu tür acıları hissedemiyorum"
"Daha az önce deliriyordun lan neredeyse!Byung chan, yora ve Aurora taksiden indiklerinde kavga eden ikiliye baktılar."Rose ne halde siz ne dertesiniz!Eğer kavga etmeyi bırakmazsanız ikinizi de hastahaneden attırırım"Jungkook karısınız bağırması ile sigarayı söndürerek aile ahalisini Rose'nin odasını göstermek için önden hastaneye girdi.Hızla onlar da peşinden geldi.Aurora sevgilisinin koluna girerek kulağına fısıldadı "ilacını içmediğini fark ettim, eğer ilacını içmezsen kötü şeyler olur" dedi, jungkook iç çekerek Aurora'ya baktı."İstemiyorum güzelim"
"Jungkook lütfen, böyle yaptıkça beni de üzüyorsun" dediğinde jungkook geçiştirmek amacı ile tamam anlamında başını salladı.Tebessüm ederek dudağına minik bir öpücük kondurdu.Odanın önüne geldiklerinde odanın önündeki camdan Rose'yi izlemeye başladılar.Chanyeol onu böyle gördükçe içi parçalanıyordu. Sehun ile Romeo odadan çıktıklarında jungkook'a baktılar"Abi iyi misin? Bir psikoloğa mı görünsen? "Diyen Romeo ile jungkook sinirle kardeşine baktı.
"Abuk subuk konuşma iyiyim ben"
"Seanslarını aksaltıyorsun abi" diyerek ısrarla abisinin gözüne bakan Romek ile jungkook sinirle iç çekti."Sikecem şimdi seni çocuk! Ben ne ile uğraşıyorum sen ne ile uğraşıyorsun?!"
"Sadece seni düşünüyorum"
"Beni düşünme sen!" diyerek sinirle bağdığı sırada Aurora'dan bir cimcik yedi koluna.Acıyla kolunu tutup Aurora'a baktı.Aurora gözlerini kısarak jungkook'a baktığında koridorda gözüken sehun'un annesi ile Edgar hızla ayaklandı."Bu oruspu karının burada ne işi var?! "
"Onunla düzgün konuş!"
Edgar sinirle sehun'a baktığında annesi çoktan yanlarına gelmişti "seni görmeye gelmedim, Rose öz kızım olmasa da üvey kızım gibidir, onun için meraklandım"
"Onun için meraklanmana gerek yok!"
"Sana mı soracak Edgar! Kız istediği kadar meraklanır" diyen ırene ile Edgar daha da sinirlenmeye başladı.
"Bunca zamandır yoktun kes sesini İrene"
"Sen kızımla görüşmeme hep engel oldun Edgar! Kızıma karşı beni düşman etmişsin!"
"Bizi terk eden sendin İrene!"
"Yeter Edgar! Karımı suçlama! Tek suçlusu sensin! Kadına kötü davranmasaydın bunların hiç biri olmazdı"
"Sen hiç konuşma Junmyeon! Karımı elimden alan sensin"
"Ona sahip çıkan benim!" diye bağırdığında jungkook daha fazla dayanamayarak.
"Hepinizde suçlusunuz şimdi çenenizi kapayıp kızınızın uyanmasını bekleyin! Başımı şişirdiniz sabahtan beri bır bır bır"
Chanyeol hiç birini dinlemiyordu Bile halen kendini suçluyordu.Yora abisinin bu halini fark edince masum masum abisinin yanına oturup elini tuttu "abi kendine suçlama lütfen"Jungkook acımaz gözlerle "keşke bebek yerine kendisi ölseydi, belki kardeşimi deli etmezdi "diyerek mırıldandı.Chanyeol iyice delirmeye başlamıştı."Jungkook neden böyle diyorsun oğlum? Eğer chanyeol ölürse Rose daha da perişan olur" diyen Sehun'un annesi ile iç çekti.
"Hak ediyor, o piç o anda Rose'nin yanında olmalıydı! Boşuna koruma olarak tutmadım onu"
Şeytan iç sesi:
-"Hepsi senin yüzünden...Rose'yi hakketmiyorsun onu ve bebeğinizi koruyamadın"
Chanyeol iç sesi ile sinirle iç çekti.
İyi iç sesi:
-"Onu dinleme senin bir suçun yok orada değildin bile"
Chanyeol arada kalmış gibi ellerini saçlarına geçirdi.Delirmek üzereydi.Jungkook bu halini görünce sırıttı.O da onun gibi delirmeye başlamıştı çünkü.Yora masum masum abisine bakmaya başladığında jungkook cebinden sakinleştiricileri çıkarıp chanyeol'a verdi."Şuan beni anlamaya başladın Park chanyeol"Chanyeol onu duymuyordu bile iç seslerinin yüzünden.Jungkook iç çekerek chanyeol'un omzunu cimcikledi "kendins gel, iç seslerini dinlersen sonun benim gibi olur, ne kadar senden nefret etsem de kardeşimin kocasısın"
"Susmuyorlar"sadece bunu demişti.Jungkook hariç herkes endişeyle bakmaya başladığında jungkook gözlerini devirdi."Sehun Chanyeol'u eve götür hiç iyi değil"
Sehun hemen Junmyeon'un dediğini yapıp chanyeol'un koluna girdiğinde chanyeol hızla kolunu çekti "karım ayıkana kadar burada kalacağım"Umursamayarak hızla tekrar koluna girdi.
"Ben bırakırım eve, sehun ve Romeo ikiniz burada kalın geri kalanları da dağılsın"diyen jungkook ile herkes kaşlarını çattı."Ben hiç bir yere gitmeyeceğim dedim!"Jungkook,chanyeol'un dediklerini umursamadan kolundan tuttup hızla kendi arabasına bindirdi."Ne yapıyorsun lan piç!".
"Ben deli falan değilim iyiyim"
"Ben de inkar ettim ama her evrende insan oğlu tarafından deli sanıldım"
"Al işte yine aynı tepki" diyerek gözlerini devirdi."Bak zaten sinirlerim tepemde abuk subuk konuşma!"
"O duyduğun sesler var ya chanyeol! O sesleri ben doğudum doğalı duyuyorum"
"Bu aileye girdim gireli bu sesleri duyuyorum....ne yaptınız lan bana?!"
Jungkook kahkaha atarak sigarasını çıkardı "o sesleri sadece sen ve ben duyuyoruz, yani sana kimse bir şey yapmadı".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!KORUMA!
Romance(ortak kitaptır) Ünlü Mafya babası kızı için bir koruma tutar.Bu korumada Park Chanyeol'dur İlk başta bu koruma işini istemese de Rosé zamanla alışmaya başlar.Bir süre sonra birbirlerine derin duygular hisseden ikili babasından gizli bir ilişki yaşa...