Capitolul 14

608 74 10
                                    

Dupa o saptamana

" Ce.. ce s-a intamplat ? "

" Nu, nu vorbi. "

" Clara ? Ce-am patit ? De ce sunt aici ? "

" Ai fost in coma, harry. " 

" Sam ? Unde e ? "

" Nu stim inca. "

" Trebuie sa plec, trebuie sa-l caut. "

" Nu, trebuie sa te odihnesti. "

" Samira, e in regula? Unde sunt baietii ? "

" Baietii sunt afara. Sunt ingrijorati, iar Samira inca e disparuta. "

" Stiam ca nu e bine. Stiam ca nu trebuia sa plec, trebuie sa-l omor cand am avut ocazia. "

" Stiu, harry. Dar nu-ti face griji, peste cateva zile o sa iesi de aici. "

" Nu pot sa astept atat. Cheama-l acum pe doctor, spune-i sa-mi faca niste analize amarate si sa ma lase naibii sa plec de aici. "

" Dar .. "

" Niciun dar. Acum il chemi, clara "

" Domnule Styles, va simtiti mai bine din cate observ. Va doare ceva ? "

" Nu "

" Aveti ameteli ? "

" Nu "

" Stari de voma ? "

" Am zis nu . Ce nu-ntelegi ? Cand pot sa plec ? "

" Analizele sunt bune, starea dumneavoastra este in regula. Cand doriti "

" Multumesc "

-----

" Ati aflat ceva ? "

" In magazinul unde lucreaza Jane a intrat astazi un barbat inalt, cu un tatuaj pe mana dreapta si purta o gluga in cap. Avea un copil cu el. "

" La ce ora ? "

" In jur de sapte dimineata . "

" Ce-a cumparat ? "

" Mancare, bautura, spirt si cateva reviste. "

" Spirt ? Ce vrea sa faca cu el ? "

" Nu stiu, dar vanzatoarea a spus ca nu a platit tot si ca n-a putut vedea fata copilului pentru ca incerca sa o acopere, punandu-i mana pe fata in momentul in care a intrat in magazin . "

" Unde o pot gasi pe tipa asta care l-a vazut ? "

" Jane iti poate spune "

" Bine, vorbeste cu ea si maine vreau sa ma duci acolo . " 

Inca sase capitole si am terminat. Sper ca v-a placut capitolul acesta si va astept parerile.


Twitter WarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum