Capitolul 12

686 63 3
                                    

Harry’s POV

Am plecat cu baietii dimineata , la prima ora inainte ca Jane si Clara sa se trezeasca. Stiam unde este Sam si eram mai hotarat ca niciodata. Voiam sa o aduc pe Samira inapoi cu orice pret si daca i s-a intamplat ceva, nu m-as ierta niciodata. Ne-am organizat cu doua zile inainte ca baietii sa ajunga, planuiam asta de mult timp si urma sa actionam din locuri si momente diferite. Am luat o geanta mare in care am bagat diferite chestii cu care il puteam termina pe Sam, apoi am iesit incet din casa indreptandu-ne spre magazinul unui vechi prieten.

“ Harry Styles ? In magazinul meu ? Frate, a trecut ceva “

“ Ai dreptate , Nick. Uite care-i treaba. Vreau sa ma ajuti cu ceva “

“ Orice “

“ Ai aici numarul meu de telefon. La cat inchizi ? “

“ Lucrez pana diseara azi. La 10 “

“ O sa te rog sa stai mai tarziu de 10 daca o sa fie nevoie. O sa vina o tipa, nu stiu exact cand. O sa-i dau adresa. Este tanara si numele ei e Denci. Vreau sa ma suni imediat cum ajunge aici si sa stai cu ea pana ajung eu. O sa incerc sa ma misc cat de repede pot. “

“ Sigur “

“ Mersi, stiam ca ma pot baza pe tine “

Am urcat in masina cu Louis si Niall in timp ce Zayn si Liam deja erau in drum spre “ locuinta “ lui Sam. Am pornit masina in timp ce le explicam inca o data baietilor care este planul. Aveam de gand mai intai sa o salvez pe Denci, s-o trimit la Nick apoi sa ma ocup de Sam. Samira era pe primul plan, dar este in siguranta acolo unde este. Am ajuns intr-un cartier in celalalt capat al orasului. Iti puteai da seama dupa mirosul de benzina, gunoaiele aruncate pe jos, motociclete lasate in fata caselor si linistea care cuprindea zona ca nu era un cartier pentru oameni obisnuiti sau pentru cei ca noi. Am parcat masina in spatele unei case si de acolo am mers pe jos pana la capatul strazii. Liam era langa usa, in timp ce Louis s-a dus la unul dintre geamurile casei.

Niall s-a intors inapoi la masina pentru a fi pregatit, iar eu si cu Zayn am asteptat cateva minute dupa ce Lou ne-a spus ca putem intra. Am vazut-o pe Denci pe canapea inainte de a intra si nu arata deloc bine. I-am facut un semn lui Zayn si am numarat pana la trei apoi am intrat. Era liniste, iar Denci nu se misca. M-am apropiat de ea si am vazut multe intepaturi pe mainile ei, avea vanatai, parul taiat si era foarte palida. L-am chemat pe Liam si l-am rugat sa o duca la adresa pe care i-am scris-o pe un biletel in timp ce Zayn urca la etaj.

“ Mai, mai, ce avem aici ? “

Am revenit cu un nou capitol. Am avut o pauza de cateva luni si imi cer scuze, dar acum o sa postez mai des. Va pup. 

Twitter WarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum