Capitolul 18

130 19 4
                                    

Am facut cum a zis ea. In timp ce asteptam trenul ma gandeam daca n-o sa reusesc sa-l prind, daca n-o sa pot scapa si atunci Sam ii va face rau Samirei. Am auzit un zgomot. Toata lumea din tren ma putea vedea pe sina, mecanicul a incercat sa opreasca dar stia ca ma va lovi. Se ruga sa ma dau de acolo si eu ma rugam sa reusesc sa urc. Cand s-a apropiat de mine m-am dat repede la o parte, am incremenit pret de cateva secunde si apoi am alergat. O femeie striga dupa mine sa alerg mai repede si tinea mana intinsa pentru a ma ajuta. Am apucat-o de mana, m-am urcat in spate apoi m-am asezat si am inceput sa plang.

" Esti bine,scumpo ? "

" Cred "

" Ce s-a intamplat? Ce cautai acolo? Si de ce plangi? "

" Nu conteaza. Este o poveste lunga."

Telefonul suna

"Alo ? "

" Buna treaba, Clara. Acum spune-i femeii de langa tine sa te ajute sa ajungi in partea veche a orasului. Ne vedem acolo. "

" Stai. Unde anume? "

" Cand o sa cobori o sa ma vezi. Mergi dupa mine. Tine minte, nu ma striga. Nu se stie cine ne vede. Doar urmareste-ma. "

" Bine, Pandora ."

Apel incheiat

Dupa o ora trenul s-a oprit. Toata lumea cobora.

" Hei. Nu te supara, unde ne aflam mai exact ? "

" In centrul orasului . "

" Si ca sa ajung in partea veche ce trebuie sa fac? "

" Nu foarte multe. Cobori aici si mergi drept inainte pana vezi un panou. O sa scrie pe el. Atunci stii ca ai ajuns. "

" Multumesc. "

Am coborat si am mers exact cum mi-a spus ea. Drumul parca nu se mai termina. La un moment dat era blocat. Vazusem panoul dar nu puteam merge inainte, doar la stanga. Am mers pe carare si cand m-am oprit m-am uitat prin jur. Nici urma de Pandora.

Telefonul suna

" Alo. Pandora, nu te vad. Unde esti ? "

" Clara ? "

" Harry "

" Despre ce vorbesti? Unde esti si cine e Pandora ? "

" Uite, scumpule, este o poveste lunga. N-am timp. "

" Stai. Voiam sa-ti spun ca eu am ajuns acasa. Jane m-a adus. Cand ajungi ? "

" Am plecat sa fac niste cumparaturi. Sunt departe. Nu stiu. Te sun eu. "

Apel incheiat

Am aruncat telefonul in geanta si am continut sa o caut pe Pandora. Am vazut pe cineva cu un palton galben.

" Sunt salvata. "

Am urmarit-o pana intr-o statie de autobuz. M-am oprit si m-am asezat langa ea fara sa spun nimic. A venit un autobuz si ne-am urcat amandoua in el. M-am pus cu cateva locuri in spatele ei, am scos o foaie de hartie si am inceput sa scriu

" Unde mergem, Pandora? "

Am aruncat foaia pe scaunul de langa ea si am continuat sa merg pana la sofer. Am vazut-o ridicandu-se si apropiindu-se de mine.

Telefonul suna

" Clara, unde esti ? "

" Ce vrei sa spui ? Sunt cu tine in autobuz. Ce-ai patit ? "

" Ce autobuz? Clara, oricine ar fi persoana aia nu avea incredere in ea. Nu eu sunt. Pleaca de acolo "

Apel incheiat

Autobuzul s-a oprit, am coborat si am inceput sa alerg. Cineva m-a tras de mana.

" Ti-a fost dor de mine, frumoaso ? "

" Doamne, Sam. Ce naiba cauti aici ? "

" Ai inghitit momeala. "

Twitter WarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum