Capitolul 15

198 23 5
                                    

Dupa doua saptamani

" Jane , am nevoie de ajutorul tau . Harry este in spital , iar Samira este inca de negasit . Te rog , spune-mi tot ce stii despre vanzatoarea de la magazinul in care a intrat Sam impreuna cu fetita acum ceva timp ."

"Tot ce mi-a spus a fost ca i s-a parut putin ciudata atitudinea copilului ."

"Cum adica ?"

"Se uita numai in jos , nu vorbea , nu scotea niciun sunet si parea foarte somnoroasa ."

"Esti sigura ca n-a mai cumparat nimic ?"

"Asa mi-a zis doamna de acolo ."

"Am nevoie de tine . Vreau sa stai cu Harry cateva zile . N-o sa-l externeze prea curand cum a fost vorba .Ii vor mai face cateva analize . Intre timp eu si cu Zayn vom merge la magazinul acela sa aflam mai multe , dar am nevoie de adresa ."

"Este in centru , in spatele tutungeriei de langa hotel . Este o strada ingusta si intunecata . Sunt camere prin zona . Roaga-l pe paznic sa-ti arate imaginile , dar fara sa te vada nimeni ."

"De ce ?"

"Nu este un magazin oarecare . Dupa ora inchiderii vin mai multi oameni , cei mai multi dintre ei barbati, cu fetele acoperite . Intra in incapere pe la miezul noptii si ies dupa vreo trei ore . Nu stiu ce se intampla acolo , dar cu cateva zile in urma cand m-am intors de la cumparaturi era foarte tarziu si am mers pe scurtatura pe langa magazin . A iesit o femeie inalta, blonda si imbracata foarte sumar . Purta o esarfa pe cap si tinea capul in jos . Dupa ea au mai iesit inca doi barbati in graba ."

"Despre ce crezi ca ar fi vorba ?"

"Nu stiu , dar nu cumva sa fie si mana lui Sam . Am o presimtire rea ."

"Si eu . Mersi de ajutor ."


Twitter WarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum