Capitolul 6 .

1.3K 142 9
                                    

Draga mea , Denci

Nu uita de unde ai plecat si cum ai ajuns . nu uita cine te-a luat din propria ta casa cand maica-ta te batea in fiecare zi si te transforma intr-o sclava . acum , intoarce-mi favoarea . vreau sa faci ceva pentru mine si stii bine la ce ma refer . incepand de maine , vreau sa faci tot posibilul sa ii desparti pe clara si harry . nu vreau sa-i mai vad impreuna nici macar o secunda . maine clara o sa aiba alt program . m-am ocupat eu de ea . in camera copilului este montata o camera .

n-o sa-ti spun unde , n-ai nevoie sa stii . vreau sa gasesti un pretext pentru a-l aduce pe harry in camera samarei . ca sa fiu sigur ca-mi indeplinesti planul , camera va fi pornita si va filma tot . sa nu dai gres asa cum ai facut data trecuta . rasplata va fi in functie de cat de bine te descurci .

 

                                                                                      Cu drag, prietenul tau , Sam . 

Am mai pus inca un capitol . Vreau sa va intreb ce credeti ca va face Denci si cum credeti ca se vor intampla lucrurile ? va reusi denci sa il seduca pe harry , iar camera sa filmeze tot ? sau harry o sa-si dea seama si o sa plece ? Va astept raspunsurile intr-un comentariu . 

Twitter WarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum