Dupa o saptamana .
- samira styles , fetita in varsta de numai sapte ani , a disparut dimineata aceasta din locuinta parintilor , clara si harry styles , fara urma . mama fetitei a gasit un bilet in care rapitorul cere o rascumparare in valoare de peste o suta de mii de dolari . bona familiei , denci a disparut si ea dupa cateva minute de la incident . parintii o invinovatesc pentru lipsa de seriozitate si cred ca ar putea fi implicata in acest schimb . revenim imediat cu detalii .
- nu mai suport harry . unde este copilul meu ? unde este samira ?
- nu-ti face griji , politia inca o cauta . o s-o gaseasca si cand o sa se intoarca inapoi acasa , o sa-l omor eu cu mana mea pe Sam .
- de unde stii ca el a fost ?
- cine altcineva ne-ar putea rapi fetita ?
- harry , nu ti-am spus tot . acum ceva timp , sam mi-a lasat un mesaj pe twitter in care mi-a spus ca vrea sa facem un targ . la inceput nu l-am ascultat , dar apoi , mi-a spus ca o vrea pe samira in schimbul linistii noastre . daca nu , vom avea toti trei de suferit . am fost o proasta . nu trebuia sa vorbesc cu el . nu trebuia sa o las singura pe samira . nu trebuia s-o las cu denci .
- am avut de la bun inceput o impresie proasta despre denci .
- am crezut ca este o bona cu experienta si ca va avea grija de ea . nu m-am gandit nicio secunda ca i-ar putea face vreun rau .
- data viitoare sa ai grija pe cine angajezi .
- nu va exista o data viitoare .
- ce vrei sa spui ?
- imediat cum o gasesc pe samira , plecam . doar noi doua .
- cum adica ? clara ? despre ce tot vorbesti acolo ?
- toate astea se intampla din cauza ta . eu nu am nicio treaba cu sam . nu am avut niciodata , dar de cand m-am casatorit cu tine , totul imi merge pe dos . sam n-o sa ne lase niciodata , doar daca o sa ne despartim .
- stai . vrei sa ne despartim ?
- nu . te iubesc prea mult . consider-o doar o pauza . o sa stau o perioada cu samira intr-un apartament cu chirie din alt oras , poate alta tara , pana se linistesc apele . asa sam o sa creada ca nu mai e nimic intre noi .
- si cum ramane cu casa noastra ? cu job-urile noastre ?
- cu job-ul meu . o sa demisionez si o sa ma angajez in alta parte . tu , poti ramane aici , in casa noastra si sa ai grija de ea pana ma intorc . imi promiti ?
- iti promit .
Dupa cum ati vazut , samira a disparut . vreau sa va intreb cine credeti ca a rapit-o ? sam sau denci ? credeti ca denci a avut macar vreo legatura cu asta sau a luat-o pe fetita si au fugit doar pentru a o proteja de sam ?
CITEȘTI
Twitter War
RomanceAcum , Samira este cea vanata . ATENTIE : Cititi mai intai Twitter Fear si Twitter Revenge . All rights reserved 2014