Epilog

207 26 8
                                    


Alergam dar nu stiam incotro. Nu stiam unde e depozitul, nu stiam cum sa ajung acolo. M-am oprit. Ma invarteam in cerc apoi am cazut in genunchi si am inceput sa plang. Credeam ca nu o s-o mai vad niciodata pe Samira, iar acum si Harry e acolo si stiam de ce este capabil Sam. O masina rosie decapotabila s-a oprit langa mine si o voce subtire m-a strigat.

" Urca, Clara "

" Jane. Ce cauti aici ? "

" Te duc la depozit. Hai "

Am urcat in masina si ii multumeam lui Dumnezeu ca a venit dupa mine. Daca nu era ea nu stiam ce sa fac. Am plecat in viteza si am ajuns in centrul orasului. Era o cladire mare si parasita, cel putin asa parea pe dinafara, dar inauntru era cu totul diferit. Cand am intrat cineva mi-a pus mana la gura si pistolul la tample. Jane a inceput sa tipe, iar Harry s-a uitat la mine si s-a pus in genunchi rugandu-l sa ma lase in pace.

" Sam, te rog, nu-i face niciun rau. Te rog, las-o. Stiu ca am gresit cu multe, stiu ca nu te-am ascultat, stiu ca te-am tradat dar te rog ea nu are nicio legatura cu asta. Te implor "

O vedeam pe Samira in brate la Jane. Am inceput sa plang. Imi doream asa de mult sa o sarut, sa o iau in brate si sa-i spun ca imi pare rau pentru tot. Jane s-a dus intr-un colt, departe de noi cu fata si eu am ramas cu Harry si Sam.

" Iubita ta n-a stiut sa-si tina pofta-n cui. Ti-a facut un plod, dar pot sa spun ca m-a ajutat cu asta. Daca nu era plangacioasa aia mica eu ce faceam ? Cu ce te mai santajam ? Defapt stai, puteam s-o rapesc pe Clara dar nu era acelasi lucru. "

" Lasa-ma, Sam. I-am daruit un copil pentru ca-l iubesc. "

" Bla bla bla. I-am daruit un copil pentru ca il iubesc. Scuteste-ma. Nu daruiesti un copil unuia cu care ai vorbit doar pe twitter timp de cativa ani si dupa v-ati vazut si bam v-ati casatorit. Astea-s numai povesti. "

" Povesti sau nu, el nu m-a lasat. Te simti tradat, nu ? Te simti inutil ? Stiu cum este. Dar o sa platesti pentru toate astea. Esti un jegos si nu meriti mila nimanui. Ai facut foarte mult rau in jur. I-ai facut rau Pandorei. Cu ce ti-a gresit fata aia asa de mult ? Chiar nu ti-a pasat putin cand ai impuscat-o ? Nu te-a mustrat constiinta stiind ca ai omorat-o ? "
" Scumpo, am omorat atatea persoane in viata mea incat am pierdut si numarul. "

" Desigur. Proasta eu ca am intrebat. Ai fost orb, lacom doar pentru bani. N-ai avut niciodata o familie ? O sora, un frate? Parinti ? O sotie sau un copil ? "

" Taci dracului "

" Ba da , Clara, a avut. "

" Harry, te omor "

" Spune-i, Sam. "

" Ce sa-mi spuna ? "

" Spune-i ca ai avut niste parinti minunati si o sora frumoasa. Ca ai fost cel mai destept din clasa, ai participat la toate concursurile, aveai camera plina de medalii si ai tai se mandreau cu tine. Spune-i ca sora ta a facut o facultate si s-a mutat alaturi de sotul si baiatul ei. Si mai spune-i si ca tu ai avut o sotie si doi copii "

" O sotie si doi copii ? "

" Da, iubito. O casnicie de mai bine de 10 ani si niste copii educati. "

" Ce s-a intamplat ? "

" Au murit. Asta s-a intamplat "

" Destul , Harry. Taci sau iti impusc iubitica "

" Nu, n-o s-o faci. Spune-i cum au murit, Sam. Te-ai alaturat bandei din care faci parte, ai devenit liderul lor, dar apoi afacerile nu au mai mers, nu ? Erai ingropat in datorii si amenintat ca daca nu le vei plati la timp familia ta va suferi. Si nu le-ai platit "

Twitter WarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum