Capitolul 19

141 20 3
                                    

" Ce vrei de la mine ? "

" Nici n-ai idee ce poate face o peruca si un palton galben. Mi-a fost foarte usor, cu exceptia siluetei. Dar nu ti-ai dat seama. Ce vreau de la tine ? Multe. Ce poti sa-mi oferi? Si mai multe. Vino cu mine. "

" Nu merg nicaieri cu tine. "

" Las-o in pace, Sam. "

" Scumpa mea Pandora. Cea mai frumoasa si minunata fata pe care am intalnit-o vreodata. "

" Am zis s-o lasi sa plece. Asta este intre noi doi. Eu am ajutat-o sa scape. Pe mine trebuie sa te razbuni, nu pe ea. "
" Ai uitat de unde ai plecat, tarfo ? Te-am luat de pe strazi, aratai ca un gunoi cu hainele rupte si erai murdara si acum ai tot ce-ti doresti. Case, bani, masini. "

" Casele si banii nu pot cumpara un copil. Adu-o pe Samira. "

" Hm bine. Desigur. Cu o conditie "

" Care e ?"

" O vreau pe Clara. "

" Clara, vino langa mine "

Am alergat si am apucat-o de mana pe Pandora, ascunzandu-ma in spatele ei si privind cearta celor doi.

" Nu o vei avea pe Clara. Daca vrei, ia-ma pe mine. "

" Tu deja esti uzata. Prea mult. Ea insa a fost testata doar de un singur barbat. "

" Poate au fost mai multi, Sam. De ce esti asa de sigur ? "

" Pur si simplu. N-am mai avut o prospatura de ceva vreme. N-ar strica una. Chiar vreau sa imi iau o masina noua si pot face bani frumusei cu ea. "

" Las-o in pace. Copilul acela n-are nicio vina. Razbuna-te pe ei daca vrei, pe oricine dar nu pe copil. Este o fetita inocenta si mica. Nu stie ce se intampla si sunt sigura ca este speriata. "

M-am intors la Pandora si m-am uitat in ochii ei. Plangea.

" Pandora, unde este Samira? "

" Suna-l pe Harry, el este deja acolo. Doar fugi "

Nu puteam s-o las acolo. Am dat din cap si am fugit, insa m-am oprit dupa cativa metri si m-am intors. Am auzit o impuscatura si am vazut-o pe Pandora intinsa pe jos intr-o balta de sange.

" Nu. Doamne, nu "

Am alergat si m-am asezat langa ea. Respira din ce in ce mai greu. Am atins-o pe rana apoi m-am uitat la mana mea plina de sange.

" Du-te si salveaza-ti fiica. Ma bucur ca te-am intalnit. Acum pot fi alaturi de parintii mei "

A inchis ochii tinandu-ma de mana. Am inceput sa tip si m-am intors dupa Sam, dar el disparuse deja. M-am ridicat si l-am sunat pe Harry

" Harry. Unde esti ? "

" Sunt intr-un depozit, iubito. "

" Ajung si eu imediat "

" Nu. Nu intelegi. Stai acolo. Sunt bine "

Apel incheiat

Pam pam. Urmeaza epilogul si se termina si aceasta carte. Ma bucur ca mi-ati citit povestea, ati votat-o si v-ati spus parerile. Epilogul va fi insotit si de un trailer. Va contine mai multe scene de la inceputul acestei trilogii pana la final. 

Twitter WarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum