Esra biraz daha rahatlamıştı. İşteki eski haline dönmeye başlamıştı. Sadi beyin notlarını tamamlamıştı. Masasından kalkıp Sadi beyin odasına gitmişti. Kapıyı çalmıştı .İçerden Sadi bey yüksek sesle telefon konuşması geliyordu. Esra duraklamıştı kapının önünde .
Sadi bey -İçeri gel
Esra kapıyı açıp içeri girmişti. Tedirgindi. Oda da soğuk bir hava vardı. Esra aceleyle
Esra -Sadi bey söylediklerinizi yaptım size mail attım kontrol edersiniz eksik kalan bir şey varsa kontrol edeyim.
Sadi Bey - Tamam Esra Hanım. Teşekkürler
Esra geri geri odandan çıkıp kapıyı kapatmıştı. Sadi bey 'in sinirden suratı kıpkırmızıydı .o yüzden fazla uzatmadan odadan çıkmıştı. Odasına giderken Sadi bey için bir kahve söylemişti. Kendine de çay almıştı
Masasına oturmuş , bilgisayardan müzik açıp ayaklarını uzatmıştı. Rahatlamıştı. Çayını içiyordu. Telefonu eline almış Twitter a girmişti. Paylaşımlara bakıyordu. Sir Dara'ya mesaj atmıştı.
Esra - Müsait misiniz?
Sir Dara - Evet Müsaittim
Bu kadar çabuk cevap beklemiyordu Esra konuşmaya nasıl başlamalıydı onu düşünüyordu.
Esra - Merhaba yeniden , Son dönemlerde çok fazla Bdsm 'e rastlıyorum ve profilinizde açık açık yazdığı için merak ettim .
Esra ilgisini hemen açık etmek istemiyordu .Sir Dara cevap vermişti
Sir Dara - Evet Bir Bdsm Furyası devam ediyor Her tarafta karsınıza çıkması normal.
Esra - Evet, Konuyla ilgili hiçbir bilgim yok :Sadece bir kitap ve film tabii bir de burada yapılan paylaşımlar. Ben ise sıfır bilgi ve deneyim .Son attığınız atarlı mesajlarınızı okuduğum için ilgimi çektiniz esasında.
Sir Dara - Evet , anlıyorum tabii İstediklerinizi sorabilirsiniz.
Esra - Sanırım Türkiye tüm ülkede kaos Bdsm grubunu sarmış . Sizi esasında Merak ettim Hayatımda ilk kez böyle bir şey yazıyorum
Sir Dara - Evet genelde benim profilimde tepki yorumları oluyor daha çok Bdsm paylaşımlardan fazla . Bdsm'i basitleştirme çalışıp yoldan çıkarmaya çalışıyorlar.
Esra - Çok sıradan birinden farklı geldiniz. O yüzden sadece size yazdım.
Esra'nın masa telefonu çalmıştı. Yine Atakan arıyordu. Konuşmak istemiyordu onunla. Cevap vermemişti. Toplantıdayım diye mesaj atmıştı. Sir Dara ile konuşmaya devam etmek istiyordu ama işte konuşmanın onu zora sokacağını düşünüp eve giderken yazarım diye kafasından geçirmişti.
Kendini işine vermişti. Odasına gelen gidenler oluyor . Her gelende geçen günü konuşuyor ona sorular durup soruyordu. Bu durumdan gerçekten çok rahatsız oluyordu ama elinden gelen bir şey olmuyordu .Her sorana çok yüzeysel olarak anlatıyordu. kafasında geceyi düşünüp duruyordu. Bütün bunların hınçını Atakan'dan almak istiyordu.
Yavaş yavaş çıkış vaktine geliyordu . Masasını toplamaya başlamıştı. İçtiği kahve bardaklarını mutfağa götürüp bırakmıştı . Bilgisayarını kapatıp kimseye görünmeden şirketten çıkmıştı. Yolda yürüyordu . Eve ne kadar geç gidersem o kadar iyi olur diye düşünüyordu.
Starbuck's a girip kendine bir latte almıştı. Dükkanın köşe tarafına geçip oturmuştu. Kabanını çıkarıp yan sandalyeye çantasıyla birlikte koymuştu. Kahvesini içmeye başlamıştı. Telefonunu alıp Twitter'a girmişti. Mesajları açmıştı. Sir Dara'ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'la DANS
General FictionÖNSÖZ Amatör bir yazım karakteri olduğum için ilk denememde yapıcagim yanlış veya ifadelerde eksiklikler için baştan siz okuyucalardan özür dilerim. Bu hikaye Bir Hatun'un Hayat sürecinde yasadıkları , Bdsm ile tanışması, Sosyal hayatı ile diğer...