Bölüm - 6

1.5K 9 2
                                    

Işıl  , Esra'nın dert ortağıydı ,  en yakın arkadaşlarından biriydi.  Onunla işte vakit buldukça  sohbet edip  çay içerlerdi boş zamanlarında. O yüzden daha rahattı Esra  onunla iken. Işıl'ların  evine gelmişlerdi.  Taksi parasını Esra ödemek istemişti ama Işıl izin vermemişti.

Esra'nın bu eve ilk gelişi değildi . Genelde iş arkadaşlarıyla beraber Işıllar da toplanıp sohbet ediyorlardı . İkisi beraber eve girdikten sonra  Işıl oğluna bakmak için odasına gitmişti.  Esra da  salona doğru gidip  oturmuştu.  Televizyonu açıp  seyretmeye başlamıştı . 

Esra'nın telefonu çalıyordu.  Esra çantasından telefonu alıp  titreşime almıştı. Kimse ile konuşmak istemiyordu.  Atakan'ın  attığı mesajları görmüştü. Hiç okumadan  telefonu ters şekilde masanın üstüne bırakmıştı. 

Işıl içerden seslenmişti Esra'ya 

Işıl -Esra istersen sana rahat bir şeyler vereyim. 

Esra- Sağ ol Canım  sen işlerini yap sonra bakarız. 

Işıl içeride  ev kıyafetlerini giymiş  Oğlunun derslerine yardım ediyordu.  Esra da kendi evindeymiş gibi  salonda oturmuş  televizyon seyredip  Atakan ile bundan sonra nasıl devam edeceğini düşünüyordu. 

Esra mutfağa gitmiş  hem kendine hem de Işıl'a Türk kahvesi yapmıştı.  Salona dönmüş oturmuştu . Işıl'ı da kahve için çağırmıştı.   Birlikte sohbet etmeye  başlamışlardı. Esra sohbet ettikçe  göz yaşlarına hakim olamıyordu. Yaşadıklarını  kabul edemiyordu. Esra iyice boşalmıştı ağlayarak . 

Esra - Sağ ol Işıl ,Gerçekten içimi  boşaltım çok doluydum .şimdi bir duş alabiliriyim ?

Işıl Esra'ya  içeri gidip havlu ve banyodan sonra giyebileceği kıyafetleri vermişti. Esra da  banyo ya girmişti. Vücuduna sıcak su çarptıkça   rahatlıyordu. Son 1 senedir kendine hiç bakmıyordu. Kafasından artık kendim için kendi mutluluğum için yaşamalıyım.  Ben bunu hak ediyorum diye düşünüyordu duş yaparken. 

Esra duşunu almış  ayna da kendine bakarken  kendine bakıp yeniden spora gitmeye karar vermişti.  Işıl verdiği kıyafetleri giyip  salona geçmişti. Işıl salondaydı.

Işıl - Sıhhatler olsun Esra . Şimdi daha iyi misin?

Esra - Evet  çok sağ ol gerçekten . 

Işıl - Telefonun  bir kaç kez titredi sen duştayken 

Esra - Bakmayacağım  hiç moralimi bozmak istemiyorum Işıl. 

Işıl - Ne düşünüyorsun  Neye karar verdin?

Esra-  Esasında bir karar vermedim ama düşüncelerim var Işıl .  Bundan sonra daha dik duracağım . Bu olanları hak etmedim .Sonu nereye varırsa  varsın .

Esra kendinden emin şekilde konuşuyordu. 

Işıl - Sen çok ciddisin.   Ailenle konuşmayacak mısın?

Esra -  Işıl  evlenirken onlara sormamıştım ki ayrılırken sorayım  yada konuşayım. 

Konu böyle devam etmişti.  Sohbet ederek konudan konuya geçerek  saati 23:00 yapmışlardı. Artık Son bardak çayların içmek için Işıl  mutfağa gitmişti.  O sırada  Esra   telefonuna uzanmış   gelen mesajlara bakıyordu.  Twitter a girmişti. 

Bir sürü mesaj  gelmişti. Çoğu mesajı okuduğunda sapıkça gelmişti. İçlerinden bir kaç tane  sadece sohbet etmeye  uygun mesaj vardı.  Mesaj atanların profiline bakmaya başlamıştı. Bir profilde 

Şeytan'la DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin