Ayaz'ın Gözünden
Kapsüllerin olduğu odaya dönmüştük, En başına, Hiçbir ilerleme katedemedik.
Ayaz: Ne yapacağız?
Mael: Şu kapağı kapatalım ilk önce. (kapağı kapatmaya çalışarak) Lanet olsun! Kapak kapanmıyor!Ne yapacağız?
Ayaz: Öleceğiz.
Mael: Takmışsın öleceğiz diye! YETER! Tanrı büyük! Bir çıkış yolu bulacağız!
Etrafıma bakındığım zaman gözüme bir ışık gelmeye başladı. Bu duvarların arasında ufak bir boşlukvar demekti bu. Oraya çıkarsak o boşluğu büyütüp kaçabilir miyiz.
Ayaz: Tepene bak, Ufak bir delik var görüyor musun?
Mael: İnşallah dışarıya açılır bu delik.
Ayaz: Bence açılmayacak, Burada kalacağız...
Orada bir merdiven bulduk, Merdiveni duvara dayayıp yukarı çıktığımızda deliğin gördüğümüzden daha büyük olduğunu anladık, Meğer bir insanın girebileceği kadar yer varmış.. Bu iyi.
Ayaz: Hadi çıkıyoruz
Mael: Aman askerlerin yanına çıkmayalım da nereye çıkarsak çıkalım
Ayaz: Bu yolun sonu boka çıkmasa bari.
Mael: İçimdeki his kızların yanına çıkacağız diyor.
Ayaz: Kız mı?
Mael: Pardon gençliğim geldi aklıma.
Dışarı çıkmıştık, Önden Ben ardımdan ise Mael dışarı çıkmıştı. Etraf ne kadar.... Şey, Ne kadar da garip.
Ayaz: Burası.. Biz neredeyiz?
Mael: Neredeyiz mi? Burası dışarısı işte
Ayaz: Doğru.. Bak! Orada bir kaç kişi var
Mael: Bunlar askere benzemiyor!
Ayaz: Sıradan vatandaş bunlar, Gidip konuşalım
Mael: Okey!
Sokaklar çok renkli bir taraftan da çok kötüydü, Belki bana öyle geliyor bilemiyorum. Gördüğümüz o insanların yanına gitmiştik.
Ayaz: Dur! Mael, Ne soracağız?
Mael: Burası neresi diye soralım bence.
Mael ile beraber Bir adamın yanına geldik, Soru soracağım ama ne sorsam ki, Mael'in dediğini sorayım.
Ayaz: Dayıcım merhaba, Nasılsınız?
Bir vatandaş: Ne istiyorsunuz?
Ayaz: Efendim adınızı bahşeder misiniz?
Bir vatandaş: Buralı değilsin galiba genç adam, Ben John, Ya sen genç?
Ayaz: Benim ismim Ayaz, Arkadaşım da Mael
John: Peki, Tanıştığıma memnun oldum. Ne soracaksın?
Ayaz: Biz neredeyiz, Burası neresi? Hangi yıldayız?
John: Turistsiniz anladığım kadarı ile, 2070 Yılındayız, Bakın şu ilerideki tabelalara, Londra'dasınız..
Ayaz: Teşekkürler efendim.
Mael'e dönüp ona John dayının söylediklerini anlattım.
Ayaz: Öleceğiz, 2070 Yılındayız ne demek?
Mael: Bu kadar karamsar olma Ayaz! Tanrı'ya şükür buradayız ya gerisine bakma!
Ayaz: Peki ya şimdi ne yapacağız Mael?
Mael: Şey.. Bence kızlarla takılalım. Biraz kafa dağıtalım dostum!
Ayaz: Bilemiyorum dostum... Aslında şurada bir bar var.
Mael: Birkaç saat takılırız barda merak etme.
Ayaz: Tamam, ya sonra ne yapacağız?
Mael: Sonrasını boşver! Sen eğlencene bak! Kızlar güzel mi acaba? Benim derdim o şuan
Mael'in ısrarı sonucu bar'a girdik. Gerçekten Mael'in dediği gibi kızlar vardı, Bir barmen'de vardı. Aşırı kaslı bir abiye benziyor, bu bizi döver... Ölecek miyiz ki? Bizim ilk sorumuzun buranın yöneticisi kim ve biz ne yapacağız olmalı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Sırrı...
Science FictionKapsülün içindeki insanlar nereye gidiyor olabilir? Belki de geleceğe ya da ölüme... Bilemiyoruz... Kapsülden kurtulan iki genç... Ayaz ve Mael... İki farklı insan... Bakalım gelecekten kurtulabilecekler mi?