0.6

1.1K 111 161
                                    

Oy istemiyorum yorum istiyorum sadece çok mu şey istiyorum

Henüz çoooook acemiyim ve sizin düşüncelerinize ihtiyacım var

Umarım yorum yaparsiniz

✴️

-Bir gün önce jungkook ve doktorun konuşması-

"Bakın Bay Jeon, elimizde annenin onayı var bu durumda bizim yapabileceğimiz birşey yok. Üstelik bu ameliyat ne kadar riskli haberiniz var mı sizin? Kolay bir operasyondan bahset-"

"Yeter! Bu saçmalıkları duymak istemiyorum daha fazla. Hastane yönetimiyle de sizin ilgilendiğinizi biliyorum. Hem hastanenizden hemde burda çalışan tüm görevlilerden olmak istemiyorsanız, karımı ve çocuğumu kurtarın."

"Elimizden geleni yapacağız biz zaten ama-"

"Daha fazlasını yapın öyleyse!" Jungkook'un bağırmaları kadını fazlasıyla ürkütmüştü. Başını salladı kadın daha fazla konuşursa eğer adamın neler yapabileceğinden haberdardı çünkü.

"Peki efendim."

• • •

Yine hastanenin bankalarından birinde oturuyordum. Yanımda hissettiğim dolulukla başımı çevirdim.

"Merhaba"

"Merhaba?"

"Şey ben Taehyung, tanışmak istersiniz belki diye düşündüm. Ah birkaç gündür yanlız oturuyorsunuz burda size arkadaşlık edebilirim diye düşündüm." Elini ensesine atarak konuşmasına karşın gülümsedim.

"Chaeyoung bende, memnun oldum." Gülümsemem büyürken oda bana sıcak bir gülümsemeyle karşılık vermişti.

Uzun zamandır doktorlar hariç insan yüzü görmeyip konuşmadığım için mutlu olmuştum. Kalan kısa zamanım da onunla vakit geçirerek mutlu olabilirdim belki.

Karnıma bakarak tekrar konuştu.

"Cinsiyeti ne? Çocuklar konusunda fazla ilgiliyimdir." Gülümsemesi yüzünden hiç silinmiyordu bu benimde yüzümü güldürüyordu otamatikmen.

"Erkek. Bir oğlum olacak."

"İsim düşündünüz mü peki?"

"Ahh şey..." Ben ona her zaman oğlum diye hitap etmiş hiç isim düşünmemiştim!

"Üzgünüm fazla soru sordum."

"Hayır, hayır. Aslında açıkçası isim düşünmek pek aklıma gelmemişti. Ah Tanrım ne kadar düşüncesiz bir anneyim, hatta anne sayılıyor muyum ki ben?"

"Chaeyoung!"

"Siz kimsiniz?" Jungkook alayla güldü ve elimden tutup beni banktan kaldırıp arkasına aldı.

"Yürüdüğün kadının kocasıyım pezevenk herif!" Ve yumruğunu Taehyung'un suratına geçirmişti.

"Tanrım! Napıyosun Jungkook! Delirdin mi! Dur!" Bana döndü ve elimi tekrar tutup çekiştirmeye başladı.

"O adam kimdi Chaeyoung!" Kükremesiyle yerimden sıçramıştım.

"Bana bağırmayı kes!"

"Sadece arkadaş olmak istedi."

"Sende hemen kabul mu ettin? Nasıl güve-"

"Aylardır hastane odalarında tek başıma oturmaktan sıkıldım anladın mı? Sadece bir arkadaşım olsun istedim! Korkuyorum yanlız kalmaktan anlamıyor musun! Bir kere bile gelmedin." Yere çöküp ağlamaya başlamıştım. Bana hiç mi değer vermiyordu? Bir kere bile gelmemişti ve şuan bana hesap soruyordu.

Oda yere çöktü ve bana sarıldı.

"Özür dilerim."

Saçlarıma bir öpücük bıraktı. Tanrım ne oluyordu bu adama böyle?

"Neyin var senin?"

Yüzüme ardı arkası kesilmeyen öpücükler kondurmaya başlamıştı ve ben anlamlandıramıyordum.

Ne olduğunu anlamadan hıçkırarak ağlamaya başlamıştı. Sarsılarak ağlıyordu.

"Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim... Yalvarırım affet beni özür dilerim. Chaeyoung, Chaeyoung yalvarırım affet beni." Hıçkırmaktan konuşamıyordu ve ben ne yapacağımı şaşırmıştım. Eğer ağlamaya devam ederse bende ağlamaya başlayacaktım.

Nolursa olsun ağlamasına dayanamıyordum çünkü ben onun içinde yatan çocuktan haberdardım.

Daha fazla beklemeden kollarımı ona sardım bende ihtiyacı vardı çünkü biliyordum.

"Özür dilerim affet beni yalvarırım."

O gün Jungkook ve Chaeyoung hıçkırıklar eşliğinde kendilerine birer şans daha vermişlerdi. Peki ya hayat onlara bir şans daha verecek miydi?

Tabikide jungkook'un sürünmeleri burda bitmedi bu kadar kolay kurtulamaz😼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tabikide jungkook'un sürünmeleri burda bitmedi bu kadar kolay kurtulamaz😼

Sizce jungkook'a noldu yada ne öğrendi mi demeliyim

İstediğiniz gibi Taehyung'u kurguya soktum✊

Bu arada finalde mektubu göstereceğimi söylemiştim ama sizin istekcikleriniz yüzünden kurgu birazcık değişti çok iyi bi insanım hep sizi dinliyorum tabi neyse işte o yüzden o mektup işini başka bi şekilde sokucam hikayeye ben o mektubu o kadar yazdım harcayamam belki günlük şeklinde girer belki Jungkook bulur bilemem orasını

Söyleyeceğim şeyleri yine unuttum ama siz yorum yapın

farewell • rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin