özel bölüm -1

966 76 62
                                    

"Chaeyoung! Etleri getirir misin güzelim?"

"Getiriyoruuum!"

"Jennie sen niye kalkıyorsun ayağa!"

Kai ve Jennie'nin üç aylık bebekleri vardı ve Kai en ufak bir şeye dikkat ediyor, endişeleniyordu. Tabii bu konuda Jennie'yi azarlamaktan da çekinmiyordu.

Chaeyoung mu? O iki ay önce geri dönmüştü, Jungkook mektubu gördüğünde günlerce uyumayıp ağlasa da bıkmadan usanmadan karısını beklemişti.

Ah evet bir de Taehyung vardı... Jungkook onu her ne kadar öldürmek istese de akıl sağlığı yerinde olmadığı için akıl ve ruh sağlığı hastanelerinden birinde tedavisi sürüyordu.

Tzuyu... Yan karakter, iki insanın hayatını pis işleriyle tamamen değiştiren kötü yan karakter... Yaptıkları, kamera kayıtları medyaya düşünce büyük patlak vermiş ve ülkeyi terketmek zorunda kalmıştı.

Şimdi iki güzel aile Chaeyoung ve Jungkook'un yeni aldığı koca yazlık evde mangal yapmaya çalışıyorlardı. Evet sadece çalışıyorlardı çünkü Chaeyoung etleri getirene kadar Jungkook iki saat sonunda anca yaktığı ateşin fazla yandığını düşünerek endişeyle bir kova suyu ateşin üzerine boca etmişti.

Chaeyoung ve Jennie bu duruma kahkahalarla gülerken Kai bu kadar çok gülmenin bebeğe zarar vereceğini düşünerek Jennie'yi durdurmaya çalışıyordu.

Uzun uğraşlar sonunda masaya oturdukların da o kadar mutluydular ki. Jungkook, Chaeyoung yanında olduğu için dünyanın en mutlu adamıydı.

Chaeyoung için ise Jungkook zaten bambaşkaydı, hiç olmadığı kadar mutlu ve huzurluydu onun yanında.

Evet hatalar yapılmıştı ama hem hayat onları affetmiş hemde onlar kendilerini, birbirlerini affetmişti ve bu durumdan asla pişmanlık duymuyorlardı. Onlar aile olmayı başarmışlardı.

Kendilerine verdikleri şans onları dünyanın en mutlu ailesi yapmıştı.

Jungkook'un, Chaeyoung'un ağzına sıkıştırdığı etlerle masadan zorda olsa kalkmışlardı.

Hep beraber salona oturup film izlemeye karar vermişlerdi, ama Jennie ve Chaeyoung özel işleri olduğunu söyleyerek odaya çıkmışlardı.

"Jungkook!"

"Efendim meleğim?"

"Şuna bakar mısın!?"

Jungkook eline tutuşturulan hamilelik testiyle hatrı sayılır bir süre bakıştı.

"Jennie? Sen zaten hamile değil miydin? Nasıl tekrar hamile olabilirsin... Tanrım? Jongin siz gerçekten yerinizde durmuyorsunuz..."

Jungkook ve Chaeyoung'un hikayesi mutlu son değildi, mutlu sona başlangıçtı. Onlarınkisi mutlu sonsuzdu...

 Onlarınkisi mutlu sonsuzdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asiri iyi kirpmamis miyim

Napsam basketbolcu jungkook mu yazsam

Şimdi gercekten veda edicem sanirim³

Mutlu sonsuz kısmını da bu yorumdan caldim qyavealjsehs

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutlu sonsuz kısmını da bu yorumdan caldim qyavealjsehs

Bi tane daha özel bölüm gelir gibi ama o ne zaman gelir bilemem

Of kabul gercekten cok acemice bi fic oldu AMA İLK FİCİM

Dursun bu burda aman canim iste

Yorum yapan insanciklara çooook tesekkur edoyorum cunku yorum önemli yani

Evet kısa kısa bölümleri vardi ama ben bunu angst planlarimistim ve kisa bi fic olcakti bittiğinde okuyanlar icin çerezlik bisey olcakti ilk planlarim şöyleydi;

rosé doğururken ölecekti ve cocuk yasicakti Jungkook hayatina asla birini almadan 40 yasina kadar felan yasayip oglunu büyütüp ölcekti ve rosé yle öbürsü hayatlarinda buluscaklardı ordaki hayatlarını da özel bölüm olarak yazcaktim ama nasip olmadı iste ayol

Hadi byelar

farewell • rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin