0.9

981 99 77
                                    

Medyada ki yeonjun' um spoi*

Yorum yapmayı unutmayın lutfn

Jungkook'dan

Masama bırakılan mektumu daha fazla beklemeyip elime aldım.

Üzerinde Chaeyoung'dan Jungkook'a yazıyordu ve bu beni korkutmaya yetmişti.

Mektubu okumaya başladığım da ne zaman hıçkırarak ağlamaya başladığımı farketmemiştim. Ben ona çok kötü şeyler yapmıştım. Yapmadığı bir şeyin bedelini ödetmeye çalışmıştım, ben onun çığlıklarına kulak asmamıştım.

Şimdide deli gibi pişmandım. Ayaklarına kapanıp özür dilemek istiyordum, nolursa olsun kendimi affettirmeliydim. Onun yüzünü güldürmeliydim meleğime hakettiği hayatı verecektim bunu ne pahasına olursa olsun yapacaktım ve bunun için bir dakika beklemeye niyetim yoktu.

⚜️

Genç adam hastaneye geldiğinde karısının Taehyung ile çıktığını öğrendiğin de beyninden vurulmuşa dönmüştü.

Zarar vericekti karısına biliyordu.

Telefonunu çıkardı hemen, Chaeyoung'a yeni bir telefon aldığı için Tanrı'ya şükretti, eğer telefon alıp önlemler almasaydı karısını nasıl bulurdu bir fikri yoktu çünkü.

Vakit kaybetmeden arabasına koştuğun da arabayı öylesine hızlı sürmeye başlamıştı ki sanki bir dakika gecikse karısı ellerinden kayıp gidecek gibi hissediyordu.

Belki de çoktan gitmişti.

Genç adam arabayı durdurduğun da diz çökmüş ağlayıp yalvaran karısını gördü, bir kez daha kendinden nefret etti. Onu bu hallere düşürdüğü için, onlara inandığı için.

Yolda haber verdiği polislerin siren sesleri duyulduğun da artık çok geçti çünkü silah patlamıştı.

Jungkook, acı içinde karısına ulaşmaya çalışırken kollarını tutan polisler işi zorlaştırıyordu.

Jungkook o gün acıyı kalbinde hissetmişti, Jungkook o gün ölmek istemişti...

Chaeyoung'dan Jungkook'a;

Jungkook... Biliyorum beni sevmiyosun belki adımı daha duymak istemiyorsun ama Jungkook bebeğimizi sev olur mu? Onun senden başka kimsesi yok. Beni kötü biri olarak hatırlamanı istemiyorum, ben kötü bişey yapmadım ki sevgilim. Yemin ederim. Neden dinlemedin beni, hiç mi sevmedin beni yoksa? Nasıl oldu bilmiyorum, belki sana komik gelecek inanmayacaksın bana. Bende inanamamıştım çünkü. Tzuyu... Sana liseden beri bir şeyler hissediyordu, hatırlarsın belki bana evleneceğimize yakın çok iyi davranmaya başlamıştı. Sana olan ilgisi bitti sandım. Yanılmışım. Arka odalarda dinleniyordum, içeri girdi birden sensin sandım. Ne olduğunu anlamadan saçıma yapıştı. Bilmiyorum belki senin geleceğini biliyordu, kendisi yaptı Jungkook, yemin ederim. Eğer Jennie'ye ulaşırsan sana kamera kayıtları verecek, belki o zaman bana inanırsın olmaz mı Jungkook? Eğer bebeğimi bir kez olsun kucağıma alabilirsem kokusunu içime çekmek istiyorum, eminim çok güzel kokuyordur benim bebeğim. Birde küçük ellerini tutmak. Eğer yapamazsam Jungkook, benim yerime yap olur mu? Bana azcık olsun vermediğin sevgini ona ver. Jungkook... Belki merak etmiyorsun ama bir oğlumuz olacakmış. Umarım sana benzer, ben seni çok seviyorum sevgilim. Seni hep seveceğim. Verdiğim kilolar yüzünden pek şansım kalmadığını duydum. Bana söylemediler ama konuşuyorlardı duydum. Bende ümidimi yitirdim zaten. Öleceğim. Bu mektubu sana vermesi için güvendiğim bir hemşireye vereceğim. Sana veda etmek istiyorum çünkü. Yazacak o kadar çok şey var ki... Ölmek istemiyorum Jungkook, belki sende bize bir şans verirdin ve biz güzel bir aile olurduk. Bebeğime annelik yapmak istiyordum, herşeyden çok. Sakın kendini suçlu hissetme. Evlen ve kendine bir yuva kur çok mutlu ol. Son birşey isteyeceğim senden. Belki bencilce ama bebeğim benden başkasına anne demesin olur mu? Yalvarırım. Ona benden bahseder misin? Beni tanısın istiyorum, annesi olduğumu bilsin. Belki fotoğraflarımı da gösterirsin. Çok uzattım değil mi? Özür dilerim. Sana yaşattılarım içinde özür dilerim. Seni ve oğlumu çok seviyorum. Çok fazla.

Sizi çok seven Chaeyoung.

Sizi çok seven Chaeyoung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte bide yeonjun hortlattim daha ne olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İşte bide yeonjun hortlattim daha ne olsun

Sonunda mektubu şey ettim onu coook önceden yazmistim

Yorum yapmayı unutmayın¹

Mektup bölümün yarısını kapladığı için sizi sıkmak istemedim kisa yazdım evet farkindayim cok kisa ama bu işte yasananlarin jungkook agzi Rosé gille lunaparka da gitmediği için anca bu kadar oldu :D

Mektup bölümü gibi biseydi of kısaydı işte tm

Yorum yapmayı unutmayın²

Jungkook un duygularını da pek yansitamadim amaaa gercekten köpek gibi pisman uzgun

BU ARADA EVET telefon sinyali klişesi uazdim kendime inanamiyorum

Ama baska nasil bulucakti cocuk karisini mecburen yapmak zorundaydim affedin :d

Yorum yapmayı unutmayın³

Hadi bye

farewell • rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin