"Wana.. Kau mau minum apa? Di rumah sa ni ada kopi sama teh saja.."
"Eh.. Tak payah.. Tapi kalau nak buatkan juga,aku nak teh.." Jawab Wana tersengih.
"Sekejap aaaa.. Kau duduk sini dulu aaaa.." Suhaila mengangkat punggung menuju ke dapur rumahnya.
Wana hanya mengangguk sambil matanya meliar melihat suasana rumah itu.
"Suhaila, kau dah lama kawin ke?" Dia menguatkan suaranya agar Suhaila yang berada di dapur mendengar.
"Apa Wana?" Laungnya dari dapur.
"Kau dah lama kawin? Tak bosan ke takde anak?" Kali ini Wana mengulang pertanyaannya diselangi soalan tambahan.
Suhaila diam. Wana menanti.
Tidak lama kemudian, Suhaila keluar dari dapur sambil membawa dulang berisi air teh. Dia meletakkan di atas meja kecil yang sudah kelihatan buruk.
"Bulan depan ni genap 2tahun kami kawin.. Belum ada rezeki lagi.." Suaranya kedengaran sayu.
"Oooo.. Sorry tau.. Aku bukan sengaja buat kau sedih.. Aku cuma nak tanya je.." Wana gusar.
"Tia apa baa tu.. Bah.. Minumlaaa.. Ni ja sa dapat kasi hidang kau.."
"Ehh.. Okay laa ni.." Wana segera mencapai cawan yang berisi teh itu. Dihirupnya perlahan.
"Sedap.." Wana memujinya.
"Adui.. Kau ni kan..." Mereka tergelak sama.
Banyak perkara yang mereka bualkan pada hari itu. Sudah lama Suhaila tidak merasakan suasana sebegitu. Terasa terlalu lama tidak bergelak ketawa. Entah mengapa dia berasa selesa bersama wanita yang baru beberapa jam dikenalinya itu.
"Suhaila, aku nak gerak dululaaa.. Kang laki kau datang, teruk kau dikerjakan.." Wana kelihatan takut-takut.
"Bah.. Iyalaaaa.. Lain kali datang lagi sini aaaa.. Tapi kau tingu-tingu ja ah kalau abang Johari tiada di rumah.. Nanti habis sa.."
"Yelah Suhaila.. Okay.. Bye.."
Tidak lama kemudian, bayang Johari muncul.. Dengan wajahnya yang lebam sana sini.
"Hah!!! Engkau yang senyum-senyum aku perhati dari jauh tadi kenapa??? Dah gila?? Jantan mana kau lambai???" Johari sudah mulai mengamuk.
"Manada sa lambai lelaki.. Sa lambai kawan sa.. Nama dia si Wana.. Dia baru ja balik tu.."
"Oooo.. Dah ada kawan.." Diusapnya lembut rambut Suhaila sambil dia membawa masuk ke dalam rumah dan menutup rapat pintu rumah mereka.
"Ada aku suruh kau bergaul dengan orang-orang sini???!!" Ditariknya kasar rambut si isteri yang polos itu.
"Auuuu.. Sakit abang.. Sakit.. Ampun bang.. Sa janji sa inda ulang lagi.." Suhaila kesakitan.
Johari melepaskan dan menghumban si si isteri ke arah sofa mereka yg sudah usang itu. Dibukanya zip seluarnya. Walaupun dia baru dibelasah teruk tadi, namun itu tidak menghalang nafsu serakahnya. Dia menginginkan isterinya. Di waktu itu juga.
Suhaila hanya menuruti kemahuan si suami. Dia diperlakukan seperti binatang. Tiada cumbu rayu, tiada belaian mesra. Hanya jeritan terdengar. Jeritan dalam seksa.
****sorry kamurang.. Sa baru muncul.. Sorry sangat2...... Hope kamurang masih stay sma sa.. Jgn lari aaaa.. Tlg tggu kehadiran sa.. 😘😘😘
Love kamurang!!!
YOU ARE READING
Aku Ingin Bebas
RandomSuhaila, seorang gadis yang lemah lembut dan manis. Sesiapa yang melihatnya pasti akan tertawan. ******** "Kahwinlah sama si Fendi tu.. Baik bah dia tu.. insyaallah.. Su mesti bahagia.." -Mak Cik Ratnah "Abang janji abang akan jaga Su.. Abang takka...