7. CEMAS

1.7K 14 0
                                    

"Hoi!!! Bangun!!!" Suhaila terkejut. Dia masih berada dalam kamar mandi tersebut.

"Penat sangat ni.. Kenapa? Masih tak puas lagi??? Kalau x puas, mari aku puaskan.." Johari tersengih.

"Lelaki syaitan!!! Ceraikan sa!!!"

Pakkkk!!!

Satu tamparan hinggap di pipi gebunya.

"Mari!!! Aku puaskan kau!!" Ditariknya sahaja wanita lemah itu.

"Kasih lepas sa bah!!! Sakit!!! Kau bunuh saja sa!!! Gila!!!"

Johari hanya ketawa.

Dihumbannya tubuh bogel itu di atas katil yang berselerak.

"Syaital!! Sial kau!!! Babi!!!"

"Waaa.. Dah pandai melawan sekarang ekkkk.. Hebat.."

****************

"Boss, saya dengar ada bunyi jeritan kat bilik atas.. Saya risau kalau ada berlaku apa-apa.. Semalam pun ada boss.." Lapor seorang pekerja hotel itu.

"Emmm mungkin bertengkar suami isteri kot.. Biarkan je laa.."

"Tak boss.. Semalam saya nampak ada ramai lelaki masuk pintu lift tu.. Sebelum tu ada seorang lelaki dan seorang perempuan yang masuk.. Kalau boss tak percaya, tengok ni.." Pekerja itu melihatkan senarai nama tetamu di hotel itu.

Didaftarkan atas nama Johari Bin Ahmad.

"Tina!!! Cepat!!! Suara tu masih lagi menjerit!!!" Laung seorang pekerja yang keluar dari pintu tangga kecemasan.

"Boss, kita mesti cepat boss.."

"Okay, Tina, awak call polis sekarang, sata ke atas.. Emmmm.. Bilik?"

"203 boss"

"Okay.."

**************

"Diamlah sundal!!! Kau ni dah luas lubang pun takkanlah sakit lagi!! Bodoh!!!" Dia berusaha memasukkan batangnya ke dalam lubang kemaluan sang isteri yang tak dianggap.

"Arghhhhh.. Tolong!!!" Jeritnya. Dia mengharapkan pertolongan ketika ini. Dia sudah tidak sanggup.

Dan pada masa itu, lelaki berpangkat pengurus hotel itu melangkah penuh tergesa-gesa. Dia sudah hampir.

Aku Ingin BebasWhere stories live. Discover now