▼・ᴥ・▼▼・ᴥ・▼▼・ᴥ・▼▼・ᴥ・▼▼・ᴥ・▼▼・ᴥ・▼▼・ᴥ・▼✨Beomgyu✨
Wchodząc do szkoły to Tae łapie mnie za rękę. Nie przejmuje się nikim wokół, a ja jestem tak szczęśliwy, że mogę po prostu czuć ciepło jego dłoni w swojej. Gdy jesteśmy w klasie, Kai pogwizduje.
- Nasze gołąbeczki! Ale wiecie, można było staremu przyjacielowi, jakoś oficjalniej powiedzieć, że jesteście razem. - śmieję się, bo naprawdę o tym nie pomyślałem, byłem tak skupiony na samym fakcie, że blondyn jest przy mnie.
- A jakoś się nie złożyło. - odrywam wzrok od MOJEGO chłopaka, jak to dziwnie brzmi nawet w myślach, i zwracam w końcu uwagę na innych ludzi. A oto ciekawostka, Heeseung wydaje się szczerze uśmiechać. Taehyun wspominał mi coś, że chłopak widuje się z jakimś Jungwonem, ale nie brałem tego na serio. A może jednak.
- Robicie coś po południu, bo zaprosiłbym nasze dwie pary na film. - Kai rzuca szybkie spojrzenie na Heeseunga.
- Chyba jedną parę. Chcesz zaprosić też Jungwona? - chłopak delikatnie się rumieni, co chce ukryć kładąc policzek na ręce.
- No pewnie. - Kai się szczerzy. Chyba jego plan spiknięcia chłopaków mu wychodzi.
- Nam pasuję. Tak kochanie? - mówię szybko, by Hee mógł trochę odsapnąć od natarczywego bruneta. Tae na zwrot jakiego użyłem, robi się nagle cały czerwony, ale uśmiecha się i kiwa głową. Wyglądając przy tym tak uroczo, że aż się uśmiecham.
- Więc załatwione. Dzisiaj 16 pod kinem.
Już wiem, że Kai wybierze albo horror albo film romantyczny. Tego jestem pewien.
<———————>
- Nigdy więcej nie wybierasz filmu! - gdy jesteśmy na zewnątrz, od razu wykrzykuje najmłodszy z nas. - To było okropne.
- Daj już spokój. Nie był ten film tak straszny. - odpowiada Kai, a nie tylko Yang obrzuca go znaczącym spojrzeniem. - No dobra, ale może przedstawimy chłopaków sobie, bo przez pewnych spóźnialskim nie mieliśmy okazji przed filmem.
Heeseungowi trochę zajęło zabranie Jungwona, więc ledwo zdążyli przed zaczęciem.
- No więc to jest Jungwon, a to Beomgyu. - kiwamy sobie z uprzejmością głowami i zauważam, jak podczas uśmiechania się na policzkach szatyna pojawiają się urocze dołeczki. Wydaje się on bardzo uprzejmy i gdy wybieramy się później coś zjeść, przyjemnie się rozmawia z młodszym chłopakiem.
Zjedliśmy pizzę i się pośmialiśmy. Dawno nie spędzałem tak czasu ze znajomymi. Dużo się działo...
- No to starczy tego dobrego. Trzeba wracać do domu. Było bardzo miło i na pewno musimy to powtórzyć, ale film wybieram ja. - śmiejemy się i Tae wyprowadza mnie z pizzerii. Idziemy za rękę w stronę jego domu.
CZYTASZ
Please Forget Me || Beomgyu
FanficPrzez pewne zdarzenie przyjaźń między Taehyunem i Beomgyu zostaje zerwana. Nie oznacza to jednak, że się znienawidzą. Dla bezpieczeństwa Beomgyu nieśmiały Taehyun będzie chciał zrobić wszystko. Tylko czy on mu na to pozwoli... [zaczęte -13 marzec 20...