ep 1

7.1K 643 1K
                                    

"Hayır hayır öyle değil, tabiki isterim ama ilk defa bir erkekle oynayacağım.
...
Evet anlıyorum ama ben eş cinsel bile değilim.
...
O da mı değil? Siz neden eş cinsel oyuncular seçmiyorsunuz acaba?
...
Biliyorum evet çok iyi bir oyuncuyum.
...
Ha bide yakın sahneler olucak!
...
Pekala, düşününce sizle tekrardan iletişime geçeceğim."

Telefonu kapatıp az önce kalktığım şirket koltuğuna tekrar oturdum. Telefonda bir boys love dizisi için az önce görüşme yapmıştım. Ülke tarafından tanınmış iyi bir oyuncuyum ve bu iyi oyunculuğumu bir kere de bir erkekle göstermemi istiyorlar ama saçma tarafı ben eş cinsel bile değilim.

"Felix susta kabul et işte."

"Sanki sana aynı teklif gelse kabul ediceksin Jeongin."

"Evet ederdim. Diğer baş rol Hwang Hyunjin olucak diyorlar."

"O mu? İnanmam. Hem o da eş cinsel değil."

"Sende değilsin."

Şu Jeonginden nefret ediyorum benden daha küçük olmasına rağmen hep lafı geri sokmayı başarıyordu. Onunla aynı ajansta aktördük bu sebeptende uzun zamandır birbirimizi yakından tanıyoruz.

"Tamam Jeongin susta kendi ezberini yap."

"Bence kabul etmelisin, şu dönemde öyle diziler daha çok izleniyor."

"Jeongin! Çıldırma beni dön önüne! Wooyoung nerde ya!"

Wooyoung, benim ilk oyunculuk başlangıcımdan beri menejerimdi ama hep işim düştüğü zaman ortalıkta olmazdı.

"İki dakika bekleyemedin dimi? Telefonla konuşuyordum."

"Belli oluyo. Sana ulaşamayınca beni aradılar."

"Kim aradı?"

"Bir görüşme mi ne varmış, beni gay dizisinde istiyorlar inanabiliyor musun?"

"İnanabiliyorum."

"Ne? Ben yapmadım de!"

"Evet ben zaten görüşmek istemiştim. Bak Felix bu senin için önemli bir proje olabilir. Hem dizi kadrosu çok iyi."

"Ben olmadıkça iyi olamaz."

"O zaman ol sende."

"Kimler olucakmış önce onu söyle."

"Baş rol Hwang Hyunjin-"

"Neden beni oynatmak istediğin belli oldu. Bak benim üstümden gidipte Hyunjin'in menajeri San'a yürümeyi kes!"

Wooyoung yıllardır Hyunjin'in menajeri San'a yürümek için benim üstümden bin tane şey düzenlemişti. Hatta bir keresinde sırf San'ı görmek için Hyunjin'le beni aynı reklamda oynatmıştı.

"Hayranlar siz ikinizi beraber görmeyi seviyor Felix."

"Hadi ordan, bir kereliğineydi o."

"Uzatma. Kabul ediyoruz."

"Benim karşılığım ne olacak?"

"Maaşın iki katına çıkacak."

"Hey! Felixe benden üç kat fazla veriyor bu şirket!"

"Bak Jeongincim sende çalış ve bir Lee Felix ol diyeceğim ama bendeki bu mükemmellik başka kimsede olamaz."

Kendimle övünmeyi o kadar seviyorum ki, her sabah kalktığımda aynaya bakıp kendime iltifatlar bile savuruyorum, sonuçta mükemmelim birinin beni habire övmesi lazım.

"Seninkileri ben bilmiyorum Jeongin. Hem sen zaten bir dizide oynuyorsun."

"Tanrım sen Wooyoung hyunga aktör seçtirirken neden beni seçtirtmedin?!"

All Night❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin