ep 2

5.7K 618 1K
                                    

"Wooyoung Tanrı seninde şu eğlence sektörününde belasını versin."

"A a neden?"

"Neden acaba!"

Az önce sete gitmek için Wooyoung ile beraber yola çıkmıştık. İlk defa bir erkekle oynayacağım için biraz kendimce prova yapmaya çalışmıştım ama şimdi gerçek sahneleri çekmeye gidiyoruz.

"Yönetmenin ta am-"

"Felix! Ne küfürbaz biri oldum sende iyice."

"Sen yaptın! Senin yüzden ağzım bozuldu iyice!"

"Tamam uzatma, geldik."

Wooyoung arabadan indikten hemen sonra bende onunla indim, set halka açık bir yerde olmadığı için rahatça dolaşabilirdik.
...

Yönetmenle konuşmaya gittiğimizde Hyunjin ve San da oradalardı, eksik olsalar şaşarım. Aslında dizinin konusunu biliyordum ama götüne senaryoyu soktuğumun yönetmeni tekrar anlatmaya başladı.

"Çiftimiz birbirlerini gördükleri ilk geceden beri her gece birbirlerini ilk gördükleri yere giderler ve bir süre sonra tanışıp birbirlerine karşı duygular beslerler en sonunda bu ilişkiye bir ad koymak isterler ve artık gizli bir şekilde geceleri buluşmak yerine ilişkilerini açık yaşamaya karar verirler."

"Ne kadar harika bir senaryo."

"Efendim Felix?"

"Kendi kendime konuşuyordum."

Hayır yeni böyle saçma duygusal şeylere ne gerek vardı. Şu anda bu diziyi çekmek yerine bir polisiye dizisinde oynardım daha iyi.

"Provalara yaptınız mı?"

"Provaya genelde provada çalışırım ben ama siz direk sahneleri çekelim dediğiniz için ke dimce tabikide çalıştım."

"Cidden hâlâ nasıl sana en iyi oyuncu dediklerini anlamış değilim."

"Anlayamazsın."

"Aslında doğru, isterseniz önce bir prova alıp arkasından çekimlere başlayalım. Senaryoyu az çok okumuşsunuzdur diye düşünüyorum. Role girdikten sonra başlayabiliriz."

"Yönetmen bey, ben Hyunjin yüzünden odaklanamıyorum."

"Ne?"

"Felix saçma sapan konuşma da geç şuraya."

Wooyoung beni makyaj koltuğuna oturtup makyözlerden biraz çillerimi kapatmasını istedi, ne derdi vardı güzelim çillerimle?!

Çillerim kapatılırken ben de senaryoya çalışıyordum ki senaryoda ki bir şey gözüme çarptı.

"Wooyoung! Nerdesin Tanrının cezası!"

Herkes bana bakarken bende umursamadan bağırmaya devam ediyordum.

"Kahve almaya gitmiştim ne oldu?"

"Senaryoda öpüşme var!"

"Yani?"

"Yakın sahne istemiyorum demiştim! Siz benimle taşş-"

"Felix! Tamam sus! Kızlarla öpüşürken iyi, şimdi ağzını açmıyorsun ve orada yazan her şeyi yapıyorsun. Anladın mı beni?"

Keyifsizce mırıldandım "Hıhı."

Wooyoung kızınca gerçekten korkutucu oluyordu ve her seferinde sözünü dinlemek zorunda kalıyordum.
...

Makyajım bitince çekimlerin yapılacağı alana girdik.

"Yakışıklı olmuşsun."

"Teşekkür ederim, senden bu iltifatları duymak güzel Lee Felix."

"Rica ederim, Hwang Hyunjin."

Provalar için birkaç sahneden kesitler halinde oynadık ama en sonunda öpüşme sahnesini yapacağımız ana gelmiştik.
...

"Ne yüzüme bakıyorsun?"

"Hyunjin ben seni öpmem."

"Sabır ya, tamam ben seni öperim."

Dudaklarımda hissettiğim baskıyla gözlerimi sonuna kadar açmış Hyunjine bakıyordum, aniden aklıma rolden çıktığım gelince kendimi biraz sarsıp artık ne olursa olsun modunda role girerek Hyunjinin öpücüğüne karşılık verdim. Düşündüğüm kadarda kötü değilmiş.

"Felix! Felix! Olum iki saattir bağırıyoruz baksanıza!"

Wooyoung'ın sesini duyar duymaz dudaklarımızı ayırıp ona döndüm.

"Ne yiyiştiniz ya."

"Ne zaman bitti ya?"

"Siz o kadar güzel öpüşüyordunuz ki kayda bile aldık."

"Ne!"

Hayır yani sorun bize daha söylenmeden çekilmesiydi insna önce söylerde bi kendime gelip daha güzel öperdim.

"Hatta San ile küçük bir şey konuştuk." Wooyoung ile setteki kafenin içine girerken konuşmaya devam ediyorduk.

"Diziye promosyon yapmak için Hyunjin'le beraber falan mı görünseniz diyoruz, nasıl fikir?"

"Ne gibi beraber?"

"Mesela az önceki prova öpücüğünü paylaşabiliriz yada birbirinizle takipleşebilir ve fotoğraflar paylaşabilirsiniz."

"Yani çok istediğimden değil ama dizi için olabilir tabii."

"Oha kabul ettin, gel benimle San'a söylemeliyiz bunu."

"Ne heycanlandın ya."

Wooyoung beni kolumdan tutmuş San ve Hyunjin'in yanına götürüyorken bende yorgunluktan zar zor adım atıyordum.

"Kabul etti mi?" San sanki ben burda değilmişim gibi konuşmaya başlayınca ağzımı açıp cevap verdim.

"Ettim."

"Hyunjinde etti, dimi Hyunjin?"

Telefonuna bakarken sakince konuştu "Evet, evet. Takip ettim sende et."

Telefonumu çıkarıp bende Hyunjinin hesabına girip takibe başladım.

"Fotoğraf çekilin. Sayfalarınıza koyarsınız."

"Tamam."

Wooyoung ve San ne kadar heyecanlı olsalarda biz onların tam tersiydik. Fotoğraf çekmek için güzel bir yer bulup çekindik.

"Kayıt yapıcaz!"

Yönetmen bağırdığında tekrar elimize senaryoyu alıp gözden geciridktenysobra çekim yapacağımız şekilde yerlerimizi aldık.

Yönetmen bağırdığında tekrar elimize senaryoyu alıp gözden geciridktenysobra çekim yapacağımız şekilde yerlerimizi aldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam olarak şöyle bir şey düşünsenize
AYAYAYAYAYAY

Yorum ve oy vermeyi unutmayım

10.05.2021

All Night❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin