"Dizide cinsellik içeren bir sahne olucakmış."
"NE?!"
"Olucakmış işte."
Hyunjin o kadar rahat bir şekilde söylerken ben yüzüne şok içinde bakıyordum. Ne demek cinsellik sahnesi olucak?!?
"Benim niye şimdi haberim oldu?"
"Daha üç bölüm var çekilmesine."
"Üç bölüm mü? Biz her bölümü dört günde çekiyorsak o zaman ön iki kaldı."
"Matematik notun yüksek olmalı."
"Evet öyleyd- net diyosun ya!"Hyunjin beni deli etmek için sanki çabalıyormuş gibi konuşuyorduve bunu başarıyordu da.
Yerimden kalkıp Hyunjin'in önünde durdum.
"Ne var? Çekil önümden film izliyorum."
"Bu senin ilk filmin?"
"Evet ve en sevdiğim filmim."
"Çok sinir bozucusun git evimden hadi."
"Zaten çok sıkılmıştım."
Hyunjin yanımdan tam kalkıp geçecekken Hwang Hyunjin etkisi mi desem nasıl desem bilemiyorum ama pat diye üstüne düşmüştüm çocuğun.
"Ah Felix canım acıyor kalk üstümden!"
"Ay bir saniye." Kalkmak için elimi koltuğa basırmak istemiştim ama çok yanlış bir yere bastırmıştım.
"FELİX! ORASI- AH!"
"Ay ay pardon."
"ÇEK ELİNİ!" Doğru diyordu elim hâlâ orada duruyordu ve tekrar aynı hatayı yapıp kalkmak için bastırdım."
"Ahh! Felix çocuğum olmayacak sayende!"
"Of Hyunjin bir rahat dur!"
"Rahat durmayan sensin!"
En sonunda üstünden kalkıp ona da elimi uzatıp kaldırdım ama şimdi daha da kötü bir haldeydik. Hani olurya dizilerde ani bir yüz yüze yakınlaşma sahnesi tam olarka öyleydik işte.
Ben gene rahat durmayıp Hyunjin'i koltuğa tekrar ittim.
"Kendin kalk."
"İlgimi çekiyorsun Lee Felix."
"Kapının yerini biliyorsun Hwang Hyunjin."
Hyunjin tekrardan ayaklanıp giderken tanıdı ses kulağımı bulmuştu.
"Sikicem seni Felix!" Evet Wooyoung küfür etmişti hemde bana. Şok içinde arkamı döndüm.
"Merhaba Woo-"
"Sus Hyunjin!"
"Aa San." İki menajer bizi resmen yemeğe gelmiş gibi bakıyorlardı.
"Bakın bunu aramızda çözebiliriz, değil mi Wooyoung?"
"Hayatım senin peşinden koşmakla geçiyor Felix!"
"Mecaz olarak mı kullandın çünkü en son koştuğumda neler olduğunu hatırlıyorsun."
"Seni bi sikerim mecazı öyle görürsün!"
"Suç San'ın." Hepimiz Hyunjine dönmüş bakıyorken o da San'ı işaret ediyordu.
"Gazeteci çağırdı."
"Evet biliyorum siz olmayınca bizi köşeye sıkıştırdılar."
Cidden çok saçma bir ortamdaydık ve ben aradan sıyrılıp gitmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Night❛Hyunlix
FanfictionBir boys love dizisi ve iki heteroseksüel aktör. -Yan ship woosan -Argo içermekte #hyunlix 6 #wooyoung 1 #woosan 3