ep 8

4.6K 498 461
                                    

"Hyunjinin evinde ne yapıyordunuz?"

"Sadece bir şey sormak istedi o kadar."

Son anda sete yetişmiştim ama Wooyoung çekimler bitene kadar benimle konuşmamıştı. Şimdi çekimler bitti, eve dönüş yolundayız ve ağzını bıçak açmayan Wooyoung şimdi konuşup bana hesap sormaya başlamıştı.

"Felix bana gerçekleri söyle."

"Of tamam be sus artık! Deneme yapıyorduk, oldu mu?"

"Oldu. Sadece bunu demeni istiyorum Felix, bana yalan söylemene gerek yok."

"Woo zaten kendimi kötü hissediyorum lütfen eve gidene kadar susalım."

Kafasını onaylar şekilde salladıktan sonra gerçekten de dediğini yapmıştı, eve gidene kadar susmayı becerdi ve beni eve bırakıp gitti.

Kendimi direk olarak yatağa attım ama böyle duramayacağımı bildiğim için tekrar kalkıp banyoya yöneldim. Üstümü çıkarmadan önce küveti hazırladım ve sonra üstümü de çıkarıp girdim, arkaya da bir müzik açtın mı her şey muazzam olmuştu ta ki o ana kadar.

Telefonumun titreşim sesiyle rahatlığımı bölüp telefona baktım. Hyunjin arıyordu.

"Al-"

"Neredesin? Evine geliyorum."

"Neden?"

"Yarım kaldığımız işi bitirmeliyiz."

Hyunjin konuşurken panikleyip telefonu elimden küvete düşürdüm.

"Hyunjin beni duyuyorsan ses çıkar! Nerede bu telefon! Hay si- buldumm."

Telefonum su geçirmez olan modellerdendi bi zahmette zaten öyle olsun ünlüyüz şurada.

"Felix ne oluyo?"

"Uzun konu, telefonu küvete düşürdüm."

"Küvette misin?"

"Hayııırrr."

"Belki orada yapardık."

"Hyunjin kapa, Hyunjin. İyice saçmalamaya başladın Hyunjin."

Telefonu yüzüne kapatıp küvetten çıktım. Üstüme hemen bir bornoz giyinip kurulanmaya çalıştım. Üstüme rahat bir şeyler giyindikten sonra tekrar banyoya gidip saçlarımı kurutmaya başladım.

Salondan sanki ayak sesleri gelir gibiydi ama evde tek olduğum için böyle bir şey olmazdı ve zaten saçımı kuruttuğum içinde pek bir şey duymuyordum.

Önümde duran ayna buhar olmuştu bu yüzden kendimi göremiyordum.

"Teşekkür ederim."

Bir el önümdeki aynanın buharını silince istemsiz teşekkür etmiştim ama olayın tam şu anda farkına varıyordum.

"Hyunjin?!"

"Felix."

"Ne işin var burada yani nasıl girdin."

"Geçen geldiğimizde şifreyi görmüştüm ve değiştirmediğinden bahsetmiştin, bazen iqnun çok geride olduğunu düşünüyorum."

"Banyodan çıksak mı hani?"

"Daha saçların kurumamış, hiç bir şeyi beceremiyorsun, ver şunu bana."

Elimdeki saç kurutma makinesini alıp elini saçlarımın arasına geçirerek kurutmaya başladı ben ise bu olan olayda yanlızca onun güzel gözlerine bakıyordum.

All Night❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin