Olan olayların hemen ardından keşif birliği ve sabit birliklerin teknik birimleri gelerek Rose duvarını titan girişine geçit vermez hâle getirmek için savaştılar.İnsanoğlu ilk defa titanları geri püskürtmüştü ve bu çok büyük bir başarıydı.
Ancak bu başarıyı elde etmek için onca askerin ölümü yüzünden başarımıza sevinemedik.(2 gün sonra)
O günden sonra neredeyse iyi hiçbir şey olmadı.
Artık Levi'yi gördüğümde eskisi kadar mutlu olmuyorum.
Neden bilmiyorum ama sanki yaşamak için hiç umudum kalmamış gibi hissediyorum.
Sabah yine her zaman ki gibi yatağımdan kalktım ve tüm yapmam gerekenleri yaptım.
Ardından Sasha ve Mikasa ile yemekhaneye indik.Hiçbir şey olmadan sıradan bir şekilde yemeğimi yedim, yemeğin yarısında o gün beni öpen kız arkamdan geldi ve bana bir çiçek getirdi.
Bunu gören insanlar gülmeye başladı, kız rezil olmuştu ama neden? Ne var ki bunda?Daha fazla rezil olmasın diye kızın elinden tuttum ve dışarıya çıkardım, onca şeye rağmen hâlâ gülüyordu.
Elindeki çiçeği bana verdi.
Kız tam gidecekken ona adını sordum o hemen bana dönüp heyecanlı bir şeklide "Yoko!" Dedi.
Yuna "tanıştığıma memnun oldum Yoko."
Yuna "tekrar başlamak istiyorum, ben de Yuna."
Yoko "Yuna! çok teşekkür ederim beni affettiğin için.
Seni çoook seviyorum!!"
Dedi ve sarılmak için yanıma geldi ve tam bana sarılacakken ben elim ile kafasını iterek ona engel oldum.Yoko "affetmedin mi beni?"
Yuna "böyle yapman iyi değil.
İnsanların yanlış anlamasını istemiyorum."Yoko "neyi yanlış anlayacaklar ki?"
Yuna "çıktığımızı falan düşünebilerler."
Yoko "ne var ki bunda? benden utanıyor musun?"
Yuna "seni tanımıyorum bile nasıl bir soru bu?"
Yoko "özür dilerim... O zaman... Beni tanımak ister misin?"
Yuna "bilmiyorum."
Yoko "istersin istersin." Diyip kolumdan tuttu ve beni bir yere götürdü.
Yoko "bak burası benim yerim. Kimse bizi göremez."
Yuna "emin misin?"
Yoko "evet... Yani sanırım."
Hafifçe kıkırdadım çünkü çok şapşal davranıyor.
Yoko "şimdi ilk önce arkadaş olarak başlayacağız sonra?"
Yuna "ne sonra?"
Yuna "arkadaş olarak kalacağız işte, daha ne istiyorsun?"
Yoko "peki..."
Yuna "biraz kendinden bahsetmek ister misin?"
Yoko "tabi ki."
Yoko "ben Yoko İto."
Yoko "İto ailesinin en küçüğüyüm."
Yuna İito ailesi?"
Yoko "öyle önemli bir aile değiliz"
Yoko "önemli bir şey değil."
Yuna "tamam anladım."