24

348 30 18
                                    


(Öhm ben şeyleri değiştirdim, keşif lejyonunun kaptanı Levi değil Erwin, ve keşif lejyonuna daha katılmadık yani dediğim gibi değiştirdim.
Kafanızı karıştıran bir şey varsa sorabilirsiniz.)

***
Saat 06:00 da uyandım.
Kapıyı açmaya gittiğimde Mikasa kapının önünde dimdik durmuş telaşlı bir şekilde beni bekliyordu.

Mikasa "ya kızım kapıyı niye kilitliyorsun?!"

Yuna "kendi odana giriyormuş gibi odaya dalma diye."

Mikasa "ah her neyse çabuk odaya git üzerini değiştir."

Yuna "niye?"

Mikasa "hani deney yaptığımız iki dev vardı ya, onların ölümü ile ilgili araştırma yapacaklarmış."

Yuna "biz ne alaka amına koyayım?"

Mikasa "askerlerin arasından bakacaklarmış ilk."

Mikasa "neyse sen git hadi."

Mikasa "ben seni kapının önünde bekleyeceğim."

Yuna "off tamam."

***
Odaya gidip üzerimi değiştirdim ve hemen Mikasa ile araştırma yapılan yere doğru gittik.
Ciddi anlamda askerleri soruşturuyorlardı.

***
Bu soruşturmanın sonunda 38 manevra ekipmanını kimsenin izinsiz kullanmadığı tespit edildi.

***

Araştırma sonunda bir duvarın önünde Sasha, Annie, Armin, Connie, Jean ve ben birlikte konuşuyorduk.

Sasha "Jean."

Sasha "Jean, neden birden keşif lejyonuna katılmaya karar verdin?"

Sasha "sen bundan... Korkmuyor muydun?"

Jean "ha? Keşif lejyonuna bayıldığım hâlâ söylenemez."

Connie "o halde neden?"

Jean "titanlardan korkmuyorum diye keşif lejyonuna katıldığım yok."

Jean "ayrıca benden 'eğer kapasiteniz varsa keşif lejyonuna katılmanız sizin bir sorumluluğunuz' gibi bir sözde duymazsınız."

Jean "dinleyin millet tekrar söylüyorum."

Jean "Eren gibi kendi ölümlerine koşan aptallarla beni bir tutmayın, tamam mı?"

Arkadan biri "ACEMİLER! SIRAYA GEÇİN VE TALİM SAHASINA GELİN!"

Jean "hem ben..."

Jean "canımı bir başkası beni ikna etti diye tehlikeye atmıyorum."

Jean "bu tür durumlarda kendi kararlarını kendin vermeden bu işi yürütemezsin."

***
Talim sahasına geldiğimizde konuşmayı yapacak kişi Erwin idi.

Erwin "ben keşif lejyonunun kaptanı Erwin Smith."

Erwin "keşif lejyonunun bizlere kral tarafından verilmiş önemli bir görevi var."

Erwin "katılacağınız bölümleri seçeceğiniz bu günde, sizlere keşif lejyonuna katılmanızı istemek dışında başka bir amacı daha var bu konuşmanın..."

Erwin "yalnız anladığım kadarıyla önceki günlerde yaşanan titan saldırısı nedeniyle, duvarlar dışında keşif birliğinde olmanın ne demek olduğunu anlayabildiğinizi düşünüyorum."

Erwin "hâlâ acemi olduğunuz halde, dostlarınızı kaybettiniz ve bu durum kendi başına gözle görülmemiş bir şey."

Erwin "titanların insanlar üzerinde oluşturduğu tehlikeyi de birinci elden tattınız."

Levi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin