Yuggie! Hoşgeldin.

372 22 3
                                    

(Hoseok)

Telefonlarını açmayan kardeşini merak ederek hızla evinden çıkmıştı. Jimin aralarında en değerlileriydi. Bu hepsi için aynıydı. Jimin'in anne ve babası olmadığı için çocukluklarından beri onunla ayrıca ilgileniyorlardi ona zarar gelmesin diye her şeyden korkuyorlardı. Hoseok için kalbinin ağzında attığı bir andı. Arabasına binip hızla kliniğe surmus ona birşey olmasın diye yalvariyordu. Jimin normalde asla Hoseok'un aramalarını yanıtsız bırakmazdı mutlaka açar, açamasa da geri dönerdi. Korkmuştu ve hızlıca sürüyordu.

Zaman sonra kliniğe geldiğinde aynı hızla inip ışıkları yanan kliniğin cam kapısını ittirmis içeriye girmişti. Duvara yaşlanmış bir Jimin ve Jimin'i taciz eden bir adam beklemiyordu. Hızla adamı Jimin'in üstünden çekip yumruk atmış, adam yere düştüğünde üstüne çıkıp yüzünü dağıtmaya başlamıştı.

"Seni adı şerefsiz! Nasıl dokunursun lan kardeşime?!"

Sesi gittikçe yükselirken adam Hoseok'un yumrukları yüzünden bayilacak durumdaydı ve acıdan inliyordu.

Yüzünün sağ tarafına indirdiği yumruktan sonra adam bayilmis yerde hareketsizce yatıyordu. Hoseok kardeşinin ağlama seslerini duyunca kendine gelebilmiş ve hemen Jimin'in yanına gidip ona sıkıca sarılmıştı.

Hs: Geçti, geçti kardeşim buradayım. Ağlama.

Jimin'in saçlarını okşarken sıkıca sarılıyordu. Titreyen sesiyle kendini zorlayarak konuştu Jimin.

Jm: H-hyung ben... Ben çok k-korktum. Aynısı o-olacak sandım Hyung.

Hs: Buna asla izin vermem ben tamam mı? Korkma, ben hep buradayım asla izin vermeyeceğim sana bir şey olmasına.

Jimin kafasını sallayarak abisini onaylamış ağlamaya devam ederken sıkıca sarılmıştı. Tükenen bütün gücünü abisinden alıyordu. Nefes nefese kalmıştı ağlamaktan. Güvendiği kollara kendini bırakmış ve yavaşça sakinleşiyordu.

--------------------------------------------------------------------------

Dizlerinde uyuyan Jimin'in saclarini okşuyordu sakince. En az jimin kadar yorulmuştu. Başını yatak başlığına yaslayıp gözlerini kapattığı sırada çalan telefonla hafifce irkilmişti. Jimin'i rahatsız etmeden başının altına yastığı koymuş ve ayaklanıp cebindeki telefonu alıp açmıştı. Cevap verirken odadaki balkona çıkmıştı.

Hs: Efendim?

Karsi taraftan gelen meraklı ses Hoseok'u gülümsetmişti.

Ym: Hyung sonunda. Ah neden aramalarıma crvap vermedin Çok merak ettim. İyisin değil mi?

Hs: İyiyim Yugyeom biraz işim vardı da telefonu da sessize almıştım duymamışım.

Tabii ki Jimin'in taciz edildiğini ve şimdi de onun yanında olduğunu söyleyemezdi. Yugyeom rahatça bir nefes alıp gülümsemişti.

Ym: Anladım hyung. Şey hyung ben birşey soracaktım sana. Biliyorum bütün gün birlikteydik ama ımm... Sana gelsem ve birlikte film izlesek diye düşünmüştüm. Yani beni uyku tutmadığı için belki film izlersek uykum gelir.

Hoseok bunun bir bahane olduğunu kesinlikle biliyordu. Sessizce gülüp cevap vermişti.

Hs: Çok isterdim Yuggie ama ben evde değilim. Bunu başka bir güne ertelesek olur mu?

Yugyeom'un yüzü düşsede üzüldüğünü belli etmemişti.

Ym: Peki hyung baska bir zaman yaparız.

Hs: Kırılma bana olur mu? İşim olmasa saniyesinda seni yanıma çağırırdım. Söz veriyorum yarın birlikte film izleyeceğiz tamam mı?

Önemsediğini hissederek genişçe gülümsemiş ve kıkırdamıştı.

Ym: Tamam hyung o zaman yarın görüşürüz senin için bir sürü film getireceğim.

Hs: Tamamdır anlaştık. İyi geceler Yuggie.

Ym: İyi geceler Hyung.

Birbirlerine veda edip telefonlari kapattıklarında Hoseok gülümseyerek içeriye girmiş ve bu sefer Jimin'in yanına uzanıp gözlerini kapatmıştı. Kısa sürede kendini uykunun kollarına bırakmıştı.

----------------------------------------------------------------

Ertesi gün uyandığında Jimin'i yanında bulamamıştı. Uyku sersemliğiyle saate bakmayan Hoseok saati daha çok erken sanıp jimin bu saatte uyanmaz diyerek endişeyle bütün evi gezmis bulamayınca telefona sarılmıştı. İkinci çalıştan sonra telefonu sakince açan Jimin'e karşı hala kalbi ağzında atan bir Hoseok vardı ahizenin diğer tarafında.

Jm: Günaydın hyung.

Hs: Jimin? Neredesin sen bu saatte?

Jimin ne dediğini anlayamamıştı.

Jm: İşteyim hyung ne oldu?

Hs: Saat daha çok erken değil mi Jimin? Uyandım ve burada değildin korktum bende.

Jm: Hyung saat 12.. ben 3 saat önce geldim işe.

Hoseok duyduğu saatle elini alnına vurmuş ve yatağa bırakmıştı kendini.

Hs: Kapat Jimin kapat...

Jimin gülerek telefonu kapatmıştı. Hoseok da kendi kendine yatakta tembellik yaparken aklına bugün Yugyeom'um geleceği geldiğinde hızla kalkıp bütün evi toplamış ve becerebildigi kadar yiyecek birseyler hazırlamıştı. 

Akrep, akşam saatlerine yaklaştığında Hoseok dolabının önünde hazırlanıyordu. Her zamanki sıradan kombinlerindne birini yapıp giyinmiş saçlarını düzeltip aşağıya indiği sırada kapı çalmıştı. Gülümseyip kapıya hızlı adımlarla gitmiş ve kapıyı açmıştı.

Hs: Yuggie! Hoşgeldin.

Yugyeom gülümsemis ve içeriye geçmişti. Ceketini çıkarttıktan sonra salonda Hoseok'un hazırladığı masaya bakıp kıkırdamış Hoseok'u ne kadar çok sevdiğini tekrar anlamıştı...

  -----------------------------------------------------------------

Sabah uyandıklarında Hoseok kollarının arasında Yugyeom'u bulmuştu. İkisi de koltukta sarmaş dolaş uyuyakalmışlardı. Dün gece ne mi olmuştu? Sabaha kadar film- pardon birbirlerini izlemişlerdi ve sonunda uyuyakalmıslardı.

Hoseok telefonunun sesiyle irkilmiş onunla beraber Yugyeom da uyanmıştı. Utanıp hızla Hoseok'tan ayrılırken Hoseok da telefonunu almış ve arayan kişiye bakmadan açmıştı.

Hs: Efendim?

Nj: Hoseok günaydın.

Hs: Günaydın Jonnie bir şey mi oldu?

Nj: Hayır bir şey olmadı. Dükkandayım ve canım sıkılıyor. Gelen giden de yok. Bizimkileri arıyordum sırayla hepsinin işi vardı galiba hiç biri açmadı. Bir sen açtın ve kardeşim.

Namjoon'un saçma efkarlı konuşmasına ikisi de gülmüştü.

Hs: Yalnız mısın ki? Yoongi hyung yok mu?

Nj: Yoongi hyung gelmedi bugün başka işleri varmış ne olduğunu söylemedi.

Hs: Hmm anladım-

O sırada arkadan Yugyeom'un sesi duyulmuştu.

Yg: Hyung bardaklar ne taraftaydı?!

Namjoon duyduğu sesle kahkaha atmıştı.

Nj: Şimdi anlaşıldı neden günlerdir doğru düzgün görüşemememizin sebebi.

Hoseok utançla alnına vurmuştu hafifçe.

Hs: Kapat Namjoon Kapat...

...

Uzuun süre sonra yeni bir bölümle geriye geldiiimm!! Keyifli okumalar💜!!  Artık yorum izteyiyorum çünkü istesem de atıyorsunuz çok sağolun 😚

Taekook~Pretty Family🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin