Çok... hoşsun.

133 12 0
                                    

Keyifli okumalar..

----------------------------------------------

Jungkook: Hayır Yuna, zaten yeterince çikolata yedin babacım.

Yuna duyduğu olumsuz kelimelerle dudaklarını oldukça büzerek babasına baktı. Şuan "Jiminie"siyle oturup çikolata yiyerek çizgi film izlemek istiyordu.

Yuna: Ayma bayba yüffen, yüffeenn..

Bu sırada Yuna'nın bu haline dayanamayan Jimin, Yuna'yı kucağına alıp yanaklarından öptü. Ardından Jungkook'a dönüp kaşlarını çattı.

Jimin: Sen benim prensesimi nasıl üzmeye kalkarsın?! Seni hain.  Gardını al!!

Jimin kenarda bulduğu Yuna'nın oyuncak deyneğini alıp Jungkook'a tuttu. Bu yöntem Yuna'yı oyuna daldırarak çikolatayı unutturma yöntemiydi aslında. Üstelik Yuna bu oyunu çok seviyordu.

Yuna: Ah pyenşim o bayna köytü davyandı. Yüffen beyni koyu.

Bu sözüne Jungkook gülmek istese de oyunun ciddiyetini koruyarak kenardaki yastığı kalkan yaptı.

Jungkook: Bu ne cüret?! Ben sizin kralınızım. Prens Jimin! Krala kılıç çekmek de ne oluyor böyle?!

Jimin: Prensesimi üzen herkes üzülmeye mahkumdur.

Kucagindaki Yuna'yı yere bırakıp kaçmasını söylemişti. Yuna da koltuğun arkasına sağlandığında babasının ve amcasının eğlenceli oyunlarını izliyordu.

Bu sırada Jungkook eline aldığı beyzbol sopasıyla Jimin'e karşı hamle yapmıştı.

Bu hamleye karşılık veren Jimin etrafında dönüp kılıç sandığı deyneği Jungkook'un boynuna doğrulttu. Kaşlarını çatarak ona baktığında oyunu fazla ciddiye aldığı belli oluyordu.

Jimin: Kralım! Direnmeyi bırakın! Prenses Yuna'yı bana verin ben de size canınızı.

Jungkook oldukça şaşırsa da bu bir oyundu bu yüzden o da kendini kaptırmaktan geri durmamış hamle üzerine hamle yapmıştı. Alayla gülerek Jiminin arkasına geçti ve beyzbol sopasını Jimin'in boğazına bastırmıştı.

Jungkook: Prensesimi elimden almaya kalkmak ha? Sana hiçbir şey öğretememişim Prens Jimin! Aşk zorla elde edilemez! Bırak kızımı sana vermeyi seni yaşatmakta bile tereddüt ediyorum!

İş iyice kızışırken Yuna kenarda onları izliyordu. Oyuna dahil olmak istediği için ayağa kalkıp koşarak aralarına girmişti.

Yuna: Baybacım! Pyensim! Yüffen duyun! Beynim iyçin safaşmayın!

Yuna'nın bu sözlerine dayanamayıp kahkahayla güzel Jimin ve Jungkook oyun oynamayı bırakmışlardı. Yuna oyuna yeni dahil olmuşken neden kahkaha atıp oyunu bitirdiklerini anlamamıştı ama onların gülmesi onu da mutlu ettiği için yerinde zıplayıp babasının bacaklarına sarılmış ve gülmüştü.

Jungkook eğilip Yuna'yı kucağına aldıktan sonra yanaklarını öpüp sıkıca sarıldı.

Jungkook: Tatlı kızım benim ya...

***

Saatler geçmiş artık hava kararmıştı. Sonunda Yuna akşam uykusuna erkenden yatmıştı. Yuna'nın uyumasının ardından Jimin ve Jungkook bahçede kahvelerin yudumlarken Jimin'e gelen bir telefonla Yoongi ve Taehyung'un oraya geldiğini haber almışlardı.

Başta Jungkook panik olup koşarak içeriye girmiş evin her köşesini kontrol edip dağınık yerleri düzeltmişti. Ardından sevdiği kokulardan biri olan kiraz çiçeği oda kokusunu etrafa sıkmıştı.

Taekook~Pretty Family🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin