Sadece ben varım...

344 18 0
                                    

(Namjoon)

Telefonu gülerek kapatan Namjoon, yeni gelen müşteriyle bakışlarını ona yönlendirip selamlamıştı. Müşteri istediği dövmeyi Namjoon'a anlatıp resmini gösterdikten sonra fiyatını konuşmuşlardı. Daha sonra arkadaki dövme yaptıkları odaya gitmişlerdi. Namjoon kadının koluna istediği dövmeyi yapmaya başlamıştı siyah eldivenlerini takarken..

Böyleydi işte. Hep böyle sakin geçerdi Namjoon'un günü. Yoongi'yle birlikte gelen müşterilerle ilgilenirler dövme dükkanını temizler, aletler ve malzemelerle ilgilenirlerdi. Bugün Yoongi yoktu ama.. işi olduğu için gelememişti. Bütün müşterilerle tek ilgilenmek de Namjoon'u yormuştu. Üstelik sevgilisini de çok özlemişti..

Dükkanı erkenden kapatacaktı. Akşam üzeri Jin'i aramıştı. Biraz bekledikten sonra telefon açılmıştı. Jin, Namjoon'a göre şiir gibi sesiyle cevap vermişti.

Jn: Efendim sevgilim.

Nm: Güzelim? Bitti mi işin? Seni almaya geliyordum.

Jin üstündeki önlüğü çıkartıp yerine asarken ve sona kalan müşterilerin de gitmesini izlerken söylemişti.

Jn: Bitti sayılır. Notlar almam gerekiyor sonra çıkacaktım ama geliyorsan bu iyi. Açsan burada da yiyebiliriz sevgilim ne dersin?

Bu namjoon için iyi bir fikirdi. Zaten iş yerinde yemek yapmaktan yeterince yorulan sevgilisini bir de evde yormak istemiyordu.

Nm: Olur güzelim ben 10 dakikaya oradayım. Kimse yok değil mi? Seni çok özledim..

Jin duyduklarıyla gülümsemiş ve kıkırdamıştı.

Jn: Yok yok.. herkes gitti. Sadece ben varım. Bende seni çok özledim sevgilim..

Kalbinin hızla atmasiyle iç çekmişti Namjoon. Jin'i çok seviyordu.. kimseye anlatamayacağı kadar çok.. Onun için Jin her şeydi ama en çok da Ruhuydu. Jin ile birbirlerini tamamladıklarını düşünüyordu. Hem bedenen hem ruhen. Aralarında iki yaş olsa da bu onları birbirine daha çok bağlıyordu. Onlar sadece sevgili değillerdi. Arkadaş, yeri geldiğinde kardeş, birbirleri için nefes ve en iyi yol göstericilerdi. Namjoon'un bir sorunu olsa Jin'e, Jin'in bir sorunu olsa Namjoon'a sığınırdı. Birbirlerinin sorunlarını çözmek için yardım ederlerdi..

-----------------------------------------------------------

Lüks restorantın önüne arabasını park eden Namjoon, arabadan inmiş ve arabayı kilitledikten sonra restorana girmişti. Dediği gibi kimse yoktu. Gözlerini etrafta gezdirdigi sırada ilerideki masayı kendileri için hazırlayan Jin'i görmüş ve sessizce gidip arkasından beline sarılmıştı. Jin hissettiği kıllarla irkilmis durduğu kokudan da arkasındakinin Namjoon olduğunu anlamıştı. Gülümseyip ellerini Namjoon'un ellerinin üstüne koymuştu.

Jin'in narin boynuna yüzünü gömen Namjoon, kokudan derin bir nefes almış ve boynunu öpmüştü. Aşık olduğu adamı ne kadar özlediğini aldığı kokuyla tekrar hatırlamıştı.

Jn: Hoşgeldin..

Jin'i mırıltolariyla onayladıktan sonra onu kendisine çevirmişti. Jin anında kollarını boynuna dolamış ve dudaklarından öpmüştü.

Jn: Seni çok özledim..

Namjoon gamzelerini göstererek gülümsemiş bu kez o öpmüştü dolgun dudakları..

Nm: Ben daha çok özledim ama.

İkisi de sessizce gülmüştü. Sımsıkı sarılmışlardı bir süre..

Ayrıldıklarında masaya oturmuş keyifli bir akşam yemeği yemeye başlamışlardı.

-----------------------------------------------------------

Namjoon ve Jin 2 yıl önce şuan tamda bulundukları mekanda tanışmışlardı. Namjoon Yoongi'nin tavsiyesi üzerine bu restorana gelmişti. Güzel bir akşam yemeği yemek istiyordu fakat ona servis açan garson o gün işini düzgün yapmamış ve Namjoon'u sinirlendirmisti. Birini kırmaktan çekinen Namjoon, garsonun şarabı üstüne dökmesiyle artık dayanamamış ve herkesin ortasında garsona bağırmıştı.

Bütün olanları gören Jin koşarak oraya gelmiş Namjoon'dan garson adına defalarca özür dilemişti. Tabii Namjoon Jin'i gördüğü anda bütün sinirleri alınmış gibiydi. Sorun olmadığını söyleyip lavaboya gitmiş beyaz gömleğini çıkarıp lekeyi çıkarmaya çalışmıştı. Aklından Jin'i çıkaramadığı sırada Jin telafi amaçlı peşinden gelmişti. İçeriye girdiğinde Namjoon'u o şekilde görünce dili tutulmustu. Kaslı ve yapılı ğöğsünün tam ortasında başlayıp omzuna hatta sol kolunun bileğine kadar inen dövmeleri Jin'i büyülemişti. İkisinin de birbirinden etkilendiği çok açıktı. Jin yardım edip lekeyi çıkarmış bu sırada tekrar tekrar özür dilemişti. Namjoon ise fırsatı kullanıp affetmesini tek yolunun birlikte bir kahve içmek olduğunu söylemişti. Ve böyle başlamıştı işte hikayeleri...

-----------------------------------------------------------

Yemekleri biten çift birlikte masayı toplamislardı. Jin eşyalarını alıp geldiğinde restorandan çıkıp arabaya binmiş evlerine doğru yol almışlardı. Yorucu bir günün ardından ikisi de duş almış üstlerini giyinmişti. Namjoon yatağa girip uzandığında Jin de yanına girmiş göğsüne başını koyup sımsıkı sarılmıştım. Kısa süre sonra birlikte uyuyakaldılar...

Taekook~Pretty Family🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin