Selam! Son Defa 9k okunma olmuş ve artış hızı gerçekten beni çok mutlu ediyor, destekleriniz için teşekkür ederim <3333 Umarım bu şekilde devam eder. Neyse çok tutmayacağım oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar!
.
.
.
Bugün büyük gündü. Bugün Umut'un ilk fizyoterapisi olacaktı ve o korkuyordu, biliyordum. Ama öte yandan ben korkmak yerine heyecanlıydım, nasıl bir şey yapılacağını bilmediğim gibi herhangi bir sonuç alıp alamayacağını merak ediyordum. İyi bir sonuç alınması önemli miydi? Benim için büyük bir anlam ifade ediyor muydu? Aslında hayır, ben onu tanıdığım ilk andan beri seviyordum ve içinde olduğu durum benim için hiçbir şeyi değiştirmiyordu.
Ama o.
O bundan memnun değildi. Kendini yetersiz hissediyordu ve bunun farkındaydım, zaten bu yüzden heyecanlıydım – belki iyi bir sonuç alırsa, doktorlarından iyi bir şeyler duyarsa kendini kaptırdığı bu yanlış hislerden sıyrılabilirdi.
Her gece yatmadan önce ona aynı şeyi söylüyordum, attığım son mesaj hep aynı şey oluyordu.
23.47
Umut: bu çocuk uyumaya kaçar
Kerem: Ben de uyurum aşkım
Umut: iyi geceleerrrr seni seviyorum
Kerem: Ben de seni seviyorum
Kerem: Kendini benim gözümden görebildiğin bir sabaha uyanırsın umarım
Gözlerimi açtığım sabahla birlikte aklımda sadece o bahsini ettiğim heyecan vardı. Umut hakkında düşünüyordum ki her zaman onu düşünürdüm. Bu sefer uyanma sebebim yine bir alarm falan değildi, aksine mutfaktan gelen bir matkap sesiydi.
Oflaya puflaya kalktım, hışımla odadan çıktım ve mutfağa girdim. "Ne bu tantana sabah sabah?" diye bağırdım, ama gördüğüm şeyle birlikte midemin bulanmadığını iddia edemezdim: Aptal babam ve aptal sevgilisi, mutfağın ortasına kocaman bir yazı asmıştı – doğum günlerinde "İyi ki Doğdun Bilmem Ne!" şeklinde yazılanlardandı ama bu sefer ortada bir doğum günü falan yoktu.
Saçma sapan bir "Eşcinsel Olmayışın Şerefine!" yazıyordu.
Eşcinsel olmayışın şerefine.
"Şakasınız galiba," diye çıkıştım ikisine birden.
"Bırak terbiyesizliği," deyiverdi babam. "Beni sinirlendirmek için öyle dediğini biliyordum, terapistine söylemişsin."
Yaptığım koca bir salaklıktı, kabul etmek zorundaydım. Babamın eline başka bir koz bırakmıştım ve şimdi bunu da burnumdan getirecekti.
"Yanında bir hanımefendi var," dedi babamın salak sevgilisi. "Üzerine bir şeyler giysen iyi edersin."
Bir kaşık suda boğasım geliyordu bu kadını. Hanımefendiymiş. Kıçımın hanımefendisi.
Odama geçip giysilerimi hazırladım ve Umut'u uyandırmadan önce duşa girmeye karar verdim. Yine inadına parkeleri ıslattıktan sonra da odama geçip giyindim ve telefonu elime alıp kendimi yatağa atıverdim.
10.14
Kerem: Günaydınlaarrr
Umut: uyanmak istemiyorum.
Kerem: Neden
Kerem: Ne oldu
Umut: yatağım çok güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Defa - Texting // boyxboy [Tamamlandı]
Teen FictionOmurilik kanseri olan Umut, katıldığı film topluluğunda tanıştığı Kerem'le birlikte hayata yeniden tutunmayı öğrenmeye karar verir. Günlerini onunla geçirerek geçiren Umut için hayat artık yepyeni bir anlam kazanmıştır. 1 #boyxboy 01.02.2021 1 #boy...