Selam! Nasılsınız? Sık sık bölüm attığım için finallerimden dolayı ara vermiştim sanki aylardır atmıyor gibi hissettim şu an. Finallerim bittiği için buraya artık daha fazla vakit ayırabileceğim. Hemen bölüm yazıp sizi de bekletmeden yayımlamak istedim bu yüzden. Umarım beğenirsiniz.
Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim. Nerelerde üzülüp, hangi kısımlarda mutlu olup güldüğünüzü görmek beni mutlu ediyor! Birkaç tane olsa bile yorum yaparsanız mutlu olurum...
İyi okumalar!
.
.
.
Babam sabahın erken saatlerinde kalkmış ve açtığın televizyonun sesini sona alarak evde huzurla uyumaya çalışan herkesi uyandırmaya karar vermişti. Tabii bu durumda huzurla uyumaya çalışan tek kişi bendim. Hoş, bu evde huzura dair bir şey bulmayalı da uzun zaman olmuştu.
Babamın televizyonla meşgul olmasını, sevgilisinin de mutfakta kahvaltıyla uğraşmasını fırsat bilip selam sabah vermeden kendimi duşa attım. Duştan çıktığımda hızlıca giyindim ve evden kaçta çıkmam gerektiğini sormak için Umut'a yazdım.
09.57
Kerem: Günaydın aşkım
Umut: böyle ayan günü s2m
Kerem: Ne oldu yine
Umut: ne oldusu mu var sabah sabah kemo almaya gidiyorum
Kerem: İyileşmen için ama
Umut: iyileştim şu an
Tatsızdı ve ters tarafından kalktığı belliydi. Bugün normalde olduğumdan daha dikkatli olmam gerektiğini fark etmiştim. Zaten sinirli ve gergin olduğunu düşünerek onu daha da germemek için elimden geleni ardıma koymamalıydım.
09.59
Kerem: Kaçta çıkayım evden
Umut: geç kalktığımız için geç kalmamak için şimdi evden çıkıyoruz
Umut: seni bekleyelim dedim ama yetişemeyiz dedi annem
Umut: direkt hastaneye gelsen olur mu
Kerem: Olur aşkım otobüs önünde indiriyor zaten
Umut: tamam çıkıyoruz biz şimdi
Umut: danışmanın orada bekleriz
Kerem: Bensiz girme
Umut: giremem zaten
Umut: sensiz girmek istemediğim için gelmeni istiyorum
Kerem: Tamam ben şimdi çıkıyorum evden
Umut: tamam
Kerem: Öptüm
Saat on olduğunda evden çıkmıştım. Durağa vardığımda onu beş geçiyordu ve şanslıydım ki daha soluklanmaya fırsat bulamadan otobüs gelmişti. Binip kulaklıklarımı taktım ve otobüsün yavaş bir şekilde hastaneye gitmesini izledim. Saat on buçuğa yaklaştığında otobüsten indim ve koşar adımlarla hastaneye girdim. Umut ve annesi oradaydı.
"Yetiştin," dedi Umut bana bakıp gülümseyerek. Zoraki bir gülümseme olduğunu biliyordum, hissedebiliyordum çünkü onu her zaman gerçekten gülerken gördüğüm için sahtesini yaptığında aradaki farkın farkına varmam kolay oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Defa - Texting // boyxboy [Tamamlandı]
Teen FictionOmurilik kanseri olan Umut, katıldığı film topluluğunda tanıştığı Kerem'le birlikte hayata yeniden tutunmayı öğrenmeye karar verir. Günlerini onunla geçirerek geçiren Umut için hayat artık yepyeni bir anlam kazanmıştır. 1 #boyxboy 01.02.2021 1 #boy...