#20 Let's go forward!

479 14 10
                                    


Podziękowania dla:

ludz_avokado Galaxinka

Za pomoc w nazwach technik😻❤️!
Naprawdę mi się przydały🥰.
Wpadnijcie na ich profile, jeśli możecie😃.  Nie przedłużając zapraszam do czytania🥰!

Perspektywa Alex

Dzisiaj jest ten mecz. Rozegramy mecz ze starym liceum Axela.
Właśnie wychodziłam z szatni, przed którą Mark z Axelem mieli wymianę zdań z trójką braci z Kirkwood. Po zobaczeniu mnie szybko zakończyli temat i udaliśmy się w kierunku boiska.

***

Przeciwnicy rozpoczynają i od razu gnają w kierunku naszej bramki.

-Odwrotne tornado!- krzyknął jeden z trójki braci i piłka z niebieskim płomieniem pognała w jej kierunku. Zdobyli punkt.

-Wiesz co Axel. Pewnie padniesz z wrażenia... Kiedy poczujesz naszą prawdziwą siłe!- krzyknęło rodzeństwo.

O co tutaj chodzi...

***

Po otrzymaniu piłki biegłam w kierunku bramki przeciwnika. Jednak w połowie boiska odebrano mi ją, a chłopak wykonał ponownie odwrotne tornado. Tym razem Markowi udało się zatrzymać strzał Boską Ręką. Całe szczęście. Kolejne próby strzałów nie za dobrze im szły. W końcu zaczęli być zdenerwowani i kłócili się ze swoją własną drużyną. To nasza szansa. Wykorzystaliśmy zapał do wygranej braci na naszą korzyść. Eric, Mark i Bobby wykonali Trójpegaza, zdobywając dla nas bramkę. Skończyliśmy pierwszą połowę. A w trakcie przerwy dowiedziałam się co dokładnie zaszło rok temu. Już rozumiem... Ale to nie fair! Nie wiedzą nic co się działo w tamtym czasie! Banda egoistów. Aż się ze mnie dymiło. Chciałam iść w ich kierunku i im wszystko wygarnąć, lecz blondyn mi na to nie pozwolił. Przerzucił mnie sobie przez bark i posadził na naszej ławce. Rozkazał, jak małemu dziecku, nie ruszać się i być grzeczną.

Ale wstyd...

Perspektywa Haruko

-O rany, ale to było ekstra!- krzyknąłem, podekscytowany.

-Super grają, prawda?!- zachwyciła się również moja przyjaciółka.

-Też chce stworzyć podobny ruch.- rozmarzyłem się.

-Wracaj do żywych! Zaczynają grać! Spójrz!- krzyknęła Chloe i obróciła moją twarz w kierunku boiska.

-Dobra! A dzisiaj musimy udoskonalić naszą technikę!

-Idzie nam coraz lepiej.- burknęła i przewróciła oczami.

-Musimy ćwiczyć do upadłego!- krzyknąłem i pare ludzi się na mnie spojrzało, jak na nienormalnego, jednak to zignorowałem, dalej obserwując uważnie mecz.

Perspektywa Axela

Wykonują Trójkąt Z. Robi się nie ciekawie. Piłka pognała do Evansa, który... Próbował wykonać podwójną boską rękę! Cały Mark. Świetne zagranie! Niestety piłka wpadła do bramki... Ale przynajmniej brunet się starał i był o krok dalej. Wierze, że następnym razem mu się uda. Teraz musze zdobyć dla nas gola.

***

-Strzelę im bramkę, obiecuje Ci.- powiedziałem z pełną powagą i przekonaniem do kapitana. Na co mi tylko przytaknął.

Together Friends Forever | Inazuma Eleven✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz