1. Consiliul Timpuriu

164 10 0
                                    

— Și spui ca el va fi prezent la aceasta întrunire?

Maestrul Li se uita la mine cu privirea lui caracteristica, un amestec de plictiseala și aroganta.

— Da, împreuna cu sfătuitorul său de peste jumătate de secol.

— Dar câți ani are?

— Peste jumatate de secol, asta este clar. Imi spune sec Maestrul.

— Și cine va mai fi prezent, pe langa cei patru crai de la rasarit?

Cei patru crai de la rasarit sunt, de fapt, Regele Vampirilor si Străvechii Vampiri, oamenii lui de încredere. De asemenea, mai sunt cunoscuți și ca unchii mei: Aleksander, prea Maritul Rege al sugatoarelor si Nickolai, Sahsa, Vladimir.

— Alfa-ul Suprem împreuna cu Luna sa si celelalte Elemente, desigur.

— La naiba... Spun eu in soapta.

Dintre cei trei Conducători, preferata mea este Terra Blank, Conducătoarea Stăpânilor Pamântului. Fiica fostului Conducator, complet diferită fata de tatăl ei, poseda o gândire foarte rațională și se gândește de trei ori la ce trebuie sa spună, mereu alegându-și cuvintele cu grija. Este și una dintre cele mai bune stratege in viata.

Nu pot spune același lucru și despre Ignis Izaghi, Conducătoarea Suveranilor Focului.
Frumusețea ei este cu adevarat de invidiat, ceea ce mi-a adus suspiciuni in privința sufletului ei pereche, acesta fiind inexistent pana acum, dar mereu am presupus ca a fost omorât acum patru ani.
Totuși, cu cât stai mai mult in preajma ei, personalitatea ei iese la iveală. Un amestec de aroganta și orgoliu, de cele mai multe ori îndreptate spre mine.

Si mai este Conducătorul Nomazilor Aerului, Caeli Aetos. Un tânăr care nu ar fi trebuit niciodata sa ajungă un Rege al Vântului, acest lucru fiind prezent in comportamentul sau, căci timiditatea nu este o calitate a Ordinului Vântului.

Niciun Element nu este caracterizat de aceasta trăsătura, ceea ce este foarte interesant in privința lui.

Impreuna cu mine suntem ultimi descendenti ai Conducătorilor ce au cârmuit peste cei mai străvechi vrăjitori.

Dacă Războiul dintre Mânuitori și Suverani nu s-ar fi întâmplat niciodată, unii dintre noi ar trăi fără griji împreuna cu familia și prietenii, pe când alții ar conduce cu ajutorul generațiilor trecute.

Pierduta in gânduri și amintiri nu am realizat când mașina noastră iese de pe drumul de țara pe care mergeam si începe să parcurgă un drum șerpuit prin pădure si ușor, ușor, urca muntele unde se adăpostește Fortăreața Roșie, cetatea care datează de mai mult de 700 de ani si are rol de reședință pentru Regele Vampirilor si supusi săi, cu alte cuvinte pentru Alek, băieții si damele de companie care mai trec ocazional pragul și posibil alti vampiri mai bătrâni si puternici. Și, desigur, eu. In ultimii trei ani am locuit între acești pereți împreuna cu cei mai puternici vampiri din lume, asta când alegeam sa dau pe acasa si nu eram plecată in călătoriile mele spontane.

Cetatea si-a castigat numele de "Fortareata Rosie" in timpul domniei tatălui lui Aleksander. Un tiran care era inebunit dupa tortura, toti ghinioniști care erau chiar si suspectati de trădare erau torturați si crucificați pe zidurile cetatii ce nu a fost niciodata cucerita. Sângele lor se prelingea pe zidurile clădirii, acestea capatand o nuanta de rosu.

— Am ajuns.

Elisandra, mâna mea dreapta și una dintre cele mai apropiate prietene pe care le am, imi spune.

Ne dam jos din mașina exact in momentul in care se da jos si Ignis.

Toti Suverani Focului sunt roscati cu ochi caprui si cu ten inchis, Stapanii Pamantului sunt bruneti cu ochii verzi, mereu puțin bronzați, iar Nomazii Aerului sunt blonzi cu ochii albaștri si poseda un ten obișnuit, puțin palid. Mânuitorii, in mod normal, au ochii de o nuanță de albastru foarte închisă, ca oceanul. Părul Mânuitorilor este mereu negru cu tente de albastru, tenul mereu alb si palid.

Mânuitoarea Apei: Lupta împotriva ÎntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum