Jisoo'nun gidişinin ardından çift de kliniğe gitmek için yola çıkmıştı. Havadaki gariplik yüzünden pek bir şey konuşmuyor sessiz bir yolculuk olmasına sebep oluyorlardı.
Ortamın garipliğine ve aklındaki sorulara daha fazla dayanamayarak konuşmaya karar verdi sooyoung.
"jisoo'nun ilişkinizi bitirdiğini biliyorum"
Sanki hızlı okuma yarışmasında bir cümle okur gibi söyleyiverdi. Bu taehyung'un meraklanmasına neden oldu.
"seninle özel olarak görüştü değil mi?"
Aklına gelen şeyle arabayı durdurdu taehyung. Bu şaşırtmıştı sooyoung'ı. Yanlış bir şey söylediğinden korktu ister istemez. Sonuçta artık araları birbirlerini yanlış anlamak için yeterince soğuktu.
"sooyoung, jisoo senden özel olarak bir şey talep etmedi değil mi?"
Taehyung'un endişeli gözlerine daldığında aklında sadece jisoo'nun "sorumluluk al ve taehyung'a iyi bak" dediği geldi.
"hayır, sana ve bebeğe iyi bakmamı söyledi. hiçbir şey talep etmedi ama.."
Sessizliğe boğduğu cümlesinin ardından taehyung devam etmesini istercesine meraklı bir ses tonuyla "ama?" diye sordu.
"ama senden bir şey istedi, değil mi?"
Bunun cevabını dürüstçe verip vermemek konusunda düşünmesş gerektiği için duymazdan gelip arabayı çalıştırdı.
Sooyoung taehyung'un soruya duyduğu memnuniyetsizliğini hissettiği için o anlık susmaya karar verdi.Fırsattan istifade taehyung da konuyu değiştirdi çok geçmeden
"kliniğe neden beni çağırma gereği duymadın?"
Taehyung'a göre üstünde daha fazla huzursuzluk hissetse de onun aksine o dürüst olmayı tercih etti
"ihtiyaç duymamak değil sadece basit bir kontrol olduğu içindi"
İç çeken taehyung'a baktı hüzünlü gözlerle.
"kızdın mı?""hayır üzüldüm.."
Bakışlarını sooyoung'a çevirdi
"ama senin daha çok üzüleceğin bir haberim var; doktorunla birebir konuştuğum için tüm randevu ve basit görüşmelerden haberim var. sen istemesen de ben orada olacağım. kızımın yanında"
Taehyung'un söylediği şeyler ister istemez hoşuna gitmişti sooyoung'ın.
Ancak söylediği son şey şaşırttı onu."kız mı? üç haftalık bebeğin neresini ben görmeden gördün de bunu söylüyorsun?"
Omuz silkip "sen anlamazsın, hissettim ben" dedi taehyung.
Bu sooyoung'ın kahkaha atmasına sebep olmuştu.
Ve o kahkaha uzun zamandır aralarında geçen en samimi şeydi.Duyduğu kahkaha ile taehyung da samimi bir şekilde gülümsedi. Kalbinde bir yerlerde unutmamak için sakladığı anılardan biriydi o kahkaha..
Şimdi öncekinden daha acı geliyordu kulağına ama duymamaktan daha iyiydi onun için."araba kullanıyorum burada, kafamı meşgul etme de usluca otur varana kadar"
Kaşlarını çatıp "tamam" dedi sooyoung. Sonrada biraz cama doğru döndü ve dışarıyı izlemeye koyuldu.
Sadece on beş dakika sonra kliniğe varmış ve dört dakika içinde muayene olmaya başlamıştı sooyoung.
Taehyung pür dikkat doktor hanımı izliyordu. O kadar dikkatliydi ki kadının sooyoung'ın göbeğine sürdüğü soğuk jel ile içi titredi ve dişlerini sıktı.
"her şey iyi görünüyor gibi. kusmalar ve baş dönmesi nasıl gidiyor"
Soru sorarken pür dikkat kadını, cevap beklerken de büyük bir merakla sooyoung'ı izliyordu.
"küçük atıştırmalar dışında öğleden önce hiçbir şey yiyemiyorum. onun dışında da çoğu zaman yemek istemiyorum. ve doktor hanım.."
Endişeli gözlerle taehyung'a bakıp kadına döndü.
"kusarken canım yanıyor, hem de bütün bi vücudum. neredeyse kustuktan sonra olduğum yerde dakikalarca oturmak zorunda kalıyorum"Duyduğu şey taehyung'un içini korkuyla kaplamasına neden oldu.
Titreyen sesle "o iyi mi?" diye çıkışta kadına."öncelikle ikinizin de sakin olmasını istiyorum. ikinci olarak da sadece senin için işler pek iyi değil gibi görünüyor sooyoung. bedenin tahmin ettiğimin dışında olarak hamileliği kaldıramıyor."
Sooyoung dolan gözlerini yumdu sıkıca.
"ilk üç ay boyunca iyi bir bakıma ihtiyacınız var. ayrıca siz.."
Yönünü taehyung'a döndü.
"..kusarken yanında olun. bundan tiksinti duyabilirsiniz ama o bebeği tek başına yapmadı, baba olarak sorumluluk almalısınız"
"bayan nam-"
"tabi ki, ne gerekiyorsa yapacağım. siz söylemeseydiniz bile yapacaktım"
Kadın gülümseyerek bakışlarını şaşkın görünen sooyoung'a çevirdi.
"hamilelik zor geçecek gibi görünüyor ama şanslısınız ki eşiniz oldukça anlayışlı gibi."
Sooyoung şaşkın bakışlarını taehyung'dan çekip doktora çevirdiğinde taehyung umursamazca konuyu değiştirdi
"cinsiyeti hakkında bir şeyler söylemek için erken mi dersiniz?"
Kadın gülümseyerek "iyi bir baba olacaksınız beyefendi" dedi.
Ayağa kalktığında "iki aylık olduğunda görmek için denemelere başlarız" dedi.Peçetelikten peçete çıkartıp taehyung'a uzattı.
"temizlenmesine yardımcı olun" dedi ve çıktı.Sooyoung hızlı davranıp çıkan kadının ardında taehyung'un elindeki peçeteyi alıp göbeğini temizlemeye koyuldu.
Taehyung da göz devirip oradan uzaklaştı. Az ileride duran bebek ve anne broşürlerini incelemeye koyuldu.Temizlenip yerinden kalkan sooyoung ile sonunda konuşmaya hazırdı.
"beraber yaşayalım"
Sooyoung ani gelen şokla "saçmalama" dedi.
Bu taehyung'un kızmasına yol açarken konuyu ince ayrıntısına uygun olarak konuşmak içinde fırsattı.
"sen saçmalama, hâlini ve bebeğimizi düşünmüyor musun? beraber yaşayalım derken bir evde karı koca rolüne girip aynı odada kalalım sonra da zamanla yeniden aşık olalım demiyorum, dizi izlemiyoruz sooyoung yaşıyoruz. evime taşın ya da ben sana taşınayım. ayrı odalarda kalır ve sessizce yaşarız. bende gönül rahatlığıyla hayatımı sürdürürüm. tüm günümü endişe içinde seni düşünerek mi geçirmemi istersin?"
Söylediği her şey mantıklıydı bu yüzden şimdi karşı çıkmak için çok yorgundu sooyoung. Bu yüzden taehyung'u beklemeden çıktı odadan.
O da taehyung'un söylediği şeyden korkuyordu zaten, onu hâlâ severken nasıl yedi yirmi dört görüp kendi ile mücadele edecekti.
Taehyung'un duygularını karıştırmaya hakkı yoktu kendince.Ama ikinci kez de taehyung'un olmadığı bir şıkkı seçmek gözünü korkutmuyor değildi..
×××
ikidir çok uzun yazıyorum, sıkmıyordur amin inşallah ıfsşzpajfbe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tae•joy × pregnant
Fanfickonusu: kim taehyung evlilik arifesindeyken eski sevgilisi park sooyoung'ın hamile olduğunu öğrenir ve tüm hayatı alt üst olur ana karakterler: kim taehyung, park sooyoung, kim jisoo