•5

80 11 21
                                    

okuyan herkese teşekkür eder oylarını ve yorumlarını beklerim 💜

Davet beklemeden içeriye dalan adam gözlerini, ezberlemek istercesine odanın her köşesinde gezdirdi.

Sooyoung ve Taehyung, süt dökmüş kedi misali sessizce adamın tepki vermesini bekliyorlardı.

"kwondae, taehyung'u dışarı çıkar"

Emir alan adam adım atmadan taehyung çıkıştı.
"dokunma bana"

Sooyoung'ın korkmuş bakışları ardından babasına dikti bakışlarını.
"onunla yalnız kalıp ne yapacaksın?"

"taehyung çok dışarı!"

"baba-"

"eğer işleri daha da zorlaştırmak istiyorsan ben de öyle yaparım!"

Yaşlı adamın tehtidkar konuşmasıyla sooyoung taehyung'un bileğini tuttu.
"dışarıda bekle, hiçbir sorun olmayacak"

İtiraz etmek istese de bunun çıkmaz bir yol olduğunu biliyordu bu yüzden usulca yanındaki adamla çıktı.

"peki siz, siz bir şeyler içmek ister misiniz?"

"eğer bir gün ahlâksız olacaksam gelir senin evinden bir şeyler yer içerim"

Beklemediği bir tavır değildi ama bu sefer teslim olmayacak savaşacaktı.

"diyelim ki ben ahlâksızım, oğlunuz ne oluyor bu durumda?"

Adamın yüzüne yerleşen tebessümle kendisi de tebessüm etti.

"peki bay kim siz bu hikayenin neresinde ne oluyorsunuz?"

Sessizliği koruyan adama karşı yeniden konuştu.
"neden buradasınız, söylemeyecek misiniz?"

Sonunda konuşmaya karar verip yüzündeki tebessümü sildi.
"bebeği aldır desem yapmazsın değil mi?"

"benimle dalga falan geçiyor olmalısınız!"

"sat o zaman, bebeği jisoo ve taehyung'un en iyi şekilde büyüteceğine söz veriyorum"

Sooyoung çıldırmışcasına kahkaha attı. Zar zor toparlandığında kan çanağına dönmüş gözleriyle adama baktı.

"lütfen! çıkın! evimden!"

Yaşlı adam gözlerini devirdi
"madem satmayacktın neden yaptın bu bebeği?"

Saygısını bozmamak için can çekişiyordu.
"siz benimle dalga geçiyorsunuz değil mi? tamam artık yeter komik değil!"

"babanın parasına mı güveniyorsun? haklısın-"

"bay kim, bu bebeği doğuracağım ve gerekirse kendi başıma büyütüp yetiştireceğim. bu süreçte oğlunuza ne gel benim yanımda ol dedim ne de bana bakmak zorundasın dedim. bugün burada olmak onun seçimiydi, tıpkı benimle birlikteliğinin de kendi seçimi olması gibi. o zaman sizinle uğraşamayacağımızı düşündüm ve geri adım attım ama ben bugün daha güçlüyüm, çünkü ben anneyim."

Sooyoung'ın söylediği her şey adamı tatmin etti. Onu zerre sevmiyordu, düşünceleri de aynıydı taehyung ve jisoo'nun birlikte olmasını tercih ederdi ama karşısında artık bir şeyleri kötü yoldan halletmesine engel olacak sebep vardı, anneydi karşısındaki.

"belki sana karışamam ama şunu bil ki taehyung bir bebeğe babalık yapmak için yeterli bir birey değil. şu an hiç tatmadığı duyguları deneyimliyor ve bunların hepsi heves. hevesi geçtiğinde üzülen yine sen olacaksın."

Başını olumsuzca salladı
"kendinizi kandırmayın bay kim, ne ben ne de bebeğim taehyung için heves değiliz. onu kendimden uzak tutabilirim ama bebeğimizden asla."

İkna olmuşcasına peki dedi adam
"ancak sen pes ettin, unutma. senin güçsüzlüğün yüzünden şimdi farklı hayatlar yaşıyorsunuz. sakın bu bebeğin sizi geçmişe ya da yeni bir geleceğe götüreceğini sanma."

"haklısınız ben pes ettim ve bu aşk bitti. ancak taehyung ile bebeğin arasına girmeyeceğim"

"öyle olsun, şimdilik gidiyorum"

Boş bakışlarını giden adamın ardından açılan kapıyla taehyung'un üzerine dikti.
Çok endişeli görünüyordu.

"ne dedin ona?"

"tebriklerimi sundum"

"peki inanmış gibi yapacağım ama şimdilik!.. şimdi söyler misin bana, kimden öğrendin?"

"akşam eve yemeğe gel sorduğun her şeyi cevaplayacağım"

Umutsuzca kabul etti. Ne yapabilirdi ki.
O sırada kapıda beliren sooyounga dikkat kesti.

"hoşçakalın"

Kimseden cevap bekekemeden kapattı kapıyı.
Taehyung yeniden babasına baktığında adam çoktan arabaya binmişti.

İşlerin çözülemeyecek bir hal almasından çok korkuyordu.
Bu yüzden şimdilik sadece sessiz savaşacaktı

×××

neden böyle bu dayılar, salın zengin oğlunuz kimi sevmek istiyorsa sevsin.
hayır bizim sooyoung'ımız hem güzel hem zengin.. tch tch tch

bu arada dördüncü bölüm için bildirim gelmemiş olabilir o yüzden dönüp o bölümü de okuyabilirsiniz

tae•joy × pregnantHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin