"o gerizekalıyla aynı masada oturmak istediğimi sanmıyorum"
Sooyoung dünden beri uzlaşamadığı yakın arkadaşından artık bıkmıştı. Eunwoo işleri çıkmaza sürüklemek istiyordu adeta. İçtenlikle olmasada ciddi bir yüz ifadesi takınarak oğlana döndü.
"seni zorla tutmuyorum burada, yanılıyor muyum?"
Sinirle bir tebessüm attı Eunwoo.
Sanki yazık sana der gibi bakıyordu kıza."işte bu Kim Taehyung etkisi"
"ne saçmalıyorsun?"
"olan şeyi söylüyorum, konu taehyung olunca öncelik her zaman onun oluyor, geçmişte de öyle oldu şimdi de ve gelecekte de öyle olacak."
Yutkunmasına sebep olan gerçeği inkar etmek için paniklemişti. Ancak Eunwoo yine ondan hızlı çıktı.
"boşversene ben yerim'in yanında otelde olacağım, sen istersen konuşmanız bittikten sonra gel"
Sooyoung boğazında düğümlenen cümlelerle yalnız başına kaldı.
aynı zamanda taesoo:
"bir kahvaltınız eksikti taehyung"
On dakikadır başında söylenen kıza yüzüncü kez aynı ifadeyle baktı.
"daha ne açıklaması yapmamı istiyorsun jisoo, yalan mı söyleyeyim bundan sonra sana?""konuyu saptırma taehyung!"
Sinirle yerinden kalkıp Taehyung'un tepesinde dikildi.
"sıradaki aşama ne, aynı eve çıkmak mı? hoş görmediğim bi' o kalmıştı""saçmalıyorsun gerçekten!"
"saçmalıyor muyum?! biz nişanladık sen o kızla görüşmeye devam ettin tamam dedim. düğünümüz vardı erteledin ona da tamam dedim, e ben ne yapayım artık, ben de insanım!"
Jisoo'nun son cümlesiyle birlikte eline alıp duvara fırlattığı su bardağıyla Taehyung da sabrının sonuna geldi.
"birincisi seninle nişanlanmadan önce de hayatımda o vardı, ikincisi biz sadece aileler için iş anlaşması olan kurgu bir çiftten fazla değiliz!"
Duyduğu şeylerin yalan olmadığını bilse de o kadar kırılmıştı ki kalbi kızın..
"ama seninle yaptığımız anlaşma da evlilik yoktu ve sen sooyoung'a olan hırsından bana evlilik teklifi ettin hem de tüm medyanın önünde, bana sormadan.."
Bu sefer Jisoo'nun haklılığı Taehyung'a baş eğdirtti.
"..ben naptım taehyung? senin küçük düşmemen ve geçirdiğin o zor zamanda destek olmak için kabul ettim. peki şimdi neden her şeyin sorumlusu benmişim gibi bana dikleniyorsun?"
Taehyung başını kaldıramıyordu utançtan. Haklıydı kız, taehyung onu kullanmıştı. Ve şimdi ise hiçbir suçu yokmuş gibi üste çıkmak için çabalamıştı.
Jisoo'ya Taehyung'un kendi karşısındaki çaresizliği yetmiş ve artmıştı."umarım kahvaltıda yiyeceklerin gönül rahatlığıyla boğazından geçer"
Son sözünü söyleyip evden çıktı Jisoo.
Oldukça akıllı bir kızdı güzelliğinin yanı sıra. Taehyung'u kırmak için nereden vuracağını iyi biliyordu. İnsan analizinde oldukça başarılıydı.
Ancak bugün Taehyung'u kırmaktan çok gerçeklerle yüzleştirmek istemişti.Başardı da.. taehyung kendisiyle yüzleşmeye mecbur kalmışcasına düşüncelerinde boğuldu. Çok uzun sürmemişti gerçi, sonuçta düşüncelerinin bir kısmı sooyoung ile ilgiliydi ve biraz geçte olsa kahvaltıya gitmek için evden ayrıldı.
Tüm yol boyunca bindiği takside kendisini toparlamak için çabaladı. Sooyoung'ın karşısına böyle yıkılmış bir şekilde çıkıp onun da moralini bozamazdı.
×××
geçmişten bahsetmek istediğim için pek beceremedim bu bölümü ama bir sonraki bölüm full taejoy yeey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tae•joy × pregnant
Fiksi Penggemarkonusu: kim taehyung evlilik arifesindeyken eski sevgilisi park sooyoung'ın hamile olduğunu öğrenir ve tüm hayatı alt üst olur ana karakterler: kim taehyung, park sooyoung, kim jisoo